Dat is niet wat ze in DWDD al avond aan avond aan het verkondigen zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee clown, Wilders wordt geen premier omdat hij zichzelf buitenspel zet met z'n vodje van een verkiezingsprogramma, radicale standpunten en schofferingen van de rechtsstaat.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Kijk als je de Turkse bevolking in Nederland ziet als een drol, dan is die minister de vlieg die erop af komt. Van Frits Wester mag je niks over de drol zeggen, maar moet je wel de vlieg weren. Baudet zegt: we moeten de drol aanpakken, die vlieg boeit me niet zo.
Dat pak je mede aan door die Turkse minister tegen te gaan, die speelt nou juist in op het gevoel dat Turkse Nederlanders zich niet Nederlands voelen. Sterker nog, hij probeert ze zelfs aan de haren terug naar Turkije te bewegen. Dat maakt Baudet een hypocriet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Kijk als je de Turkse bevolking in Nederland ziet als een drol, dan is die minister de vlieg die erop af komt. Van Frits Wester mag je niks over de drol zeggen, maar moet je wel de vlieg weren. Baudet zegt: we moeten de drol aanpakken, die vlieg boeit me niet zo.
Van jou mag de vlieg ook gerust komen dus?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag het ook ja, iedereen was voor Baudet op twitter.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Op Twitter verdedigt iedereen Baudet.
Nee, bij DENK zit niemand met die naam. Wellicht bedoel je iemand anders.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die babbelzieke mocro van DENK.
Broertje dood aan Twitter maar goed om te lezenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, iedereen was voor Baudet op twitter.
Van mij wel. Obama mocht ook overal campagne voeren. Daar moeten we niet te hypocriet in zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Van jou mag de vlieg ook gerust komen dus?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Van jou mag de vlieg ook gerust komen dus?
De ouwe media komen er sowieso niet goed vanaf sinds Trump.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja? Laat de minister maar komen? Vind je helemaal prima?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Uitstekende metafoor!![]()
waar ik het geheel mee eens ben!
Ja, want je moet twitter hebben om te weten wat er op geroepen wordt?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh dus je weet helemaal niet of-ie daar echt verdedigd wordt. Je roept maar gewoon wat?
Iedereenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Obama is naar Nederland gekomen om campagne te voeren?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van mij wel. Obama mocht ook overal campagne voeren. Daar moeten we niet te hypocriet in zijn.
Het leek me duidelijk wat zijn punt was, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef k_man het volgende:
Wat ik dan wel weer verrassend vond is het Baudet niks uitmaakt of die Turkse minister hier een bijeenkomst gaat houden. Hij vond het prima als die man hier komt.
Lijkt me geen standpunt waarmee-ie zich bij z'n achterban populair zal maken.
Of ik las even de reacties op de Twitter van Pauw( en Jinek)?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh dus je weet helemaal niet of-ie daar echt verdedigd wordt. Je roept maar gewoon wat?
nee dat het probleem bij de wortels moet worden aangepakt uiteraardquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja? Laat de minister maar komen? Vind je helemaal prima?
Frits komt vanuit het CDA.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:45 schreef Geranium_Opa het volgende:
Frits Wester kan altijd nog aan de slag bij de vara , gezien zijn politieke voorkeur past hij daar goed tussen.
Hij moet stoppen met dat mediakartel gezeur. Zo iemand kan IK moeilijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:47 schreef Nintex het volgende:
Waar de media overigens vooral 'boos' over zijn is niet zo zeer dat Baudet 'radicale' standpunten heeft, maar dat zijn campagne zich volledig buiten hen om afspeelt.
Nog even en wat hij het media kartel noemt is overbodig, omdat je met Facebook, Twitter, Youtube veel meer mensen kunt bereiken.
De bezem door de NPO!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij moet stoppen met dat mediakartel gezeur. Zo iemand kan IK moeilijk serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |