Dag RobertNL!quote:
Leuk! is alles naar wens gegaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:48 schreef Sjechov het volgende:
Welkom 👍 Eergister nog wat besteld bij jullie 😁
Leuk dat je je meld in dit topicquote:
Tofquote:Op maandag 13 maart 2017 10:25 schreef Gearbest het volgende:
Wij hopen eerdaags met de eerste Give Away te komen, Stay tuned en hou onze sectie in de gaten!
We hebben inmiddels meerder verzoeken gehad voor Robot stofzuigers.quote:Op maandag 13 maart 2017 15:58 schreef -wtf- het volgende:
Nog een coupon voor eu warehouse (voor robot stofzuiger)?
Als gebruikelijk. Nu afwachten wanneer het binnen komtquote:Op maandag 13 maart 2017 09:52 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dag RobertNL!
[..]
Leuk! is alles naar wens gegaan?
[..]
Mooi, helaas zijn wij na verzending ook afhankelijk van de PostNL etc.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:56 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Als gebruikelijk. Nu afwachten wanneer het binnen komt
En net als ik dat erop zet komt hij de volgende dag in huis vallenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:49 schreef TKU het volgende:
Hoi, ik heb 28 januari een order geplaatst met ordernr: W1701280703515248
Als ik het trackingnummer na ga zie ik dat het pakketje in Nederland is en al 35 dagen in Transit zit. Ik heb hiervoor contact opgenomen met PostNL maar die zeggen dat ik de verzender moet contacteren. Weet jij waar het pakje is of wat ik kan doen? Alvast bedankt!
We hebben PostNL even op hun vingers getikt..quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:27 schreef TKU het volgende:
[..]
En net als ik dat erop zet komt hij de volgende dag in huis vallen
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 09:38 schreef DoctorV64 het volgende:
Cool, al weer een tijdje geleden dat ik bij GearBest heb besteld, maar wellicht met leuke aanbiedingen dan komt er wel een bestelling
Met paypal kan je bankbetalingen doenquote:Op maandag 20 maart 2017 11:10 schreef K44S het volgende:
Holla! Is er ook een manier om via je bank, dus in mijn geval de ING te betalen?
Fijn dat je hem zo snel binnen hebt gehad, dat is het voordeel van bestellingen uit ons EU warehouse.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 08:46 schreef So_Surreal het volgende:
Afgelopen donderdag deze laptop besteld voor 144-, uit het EU Warehouse.
http://www.gearbest.com/laptops/pp_603954.html?wid=3
Hij was er afgelopen dinsdag al!
Ben er erg blij mee, een heel erg leuk ding voor dat bedrag !
Nog een vraagje, waar kan ik de factuur vinden voor garantie mocht dat nodig zijn ?
En hoe lang is de garantie die er op zit ?
Hoi DJIMO,quote:Op maandag 27 maart 2017 21:02 schreef DJMO het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor ik mijn bestelling kan verwachten (ordernr W1703200827320414) . Ik weet dat ik met vijf dagen wachten ongeduldig ben, maar met een eta ben ik al tevreden
Dank je wel!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:24 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi DJIMO,
Als het pakket bij ons is verzonden hebben wij er helaas geen grip meer op en zijn wij net als jou afhankelijk van de koerier.
5 dagen is inderdaad wat aan de ongeduldige kant, gemiddeld hebben zien wij een levertijd van 14 dagen naar Nederland.
Soms sneller, soms langzamer. Mocht je bestellen bij het EU warehouse dan zijn levertijden binnen 7 dagen geen unicum!
Enkele shops hebben Ideal. Maar Paypal is veiliger door de 180 dagen kopersbescherming.quote:Op maandag 3 april 2017 15:12 schreef K44S het volgende:
Is er geen andere manier van betalen dan PayPal?.
Ik ben nogal vatbaar voor slechter berichten wat aangaat veiligheid betalen enz.
Thx! Just the info i needquote:Op maandag 3 april 2017 15:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Enkele shops hebben Ideal. Maar Paypal is veiliger door de 180 dagen kopersbescherming.
Je kan Paypal opladen via Ideal dus je hoeft je bankrekening niet te koppelen.
Paypal is inderdaad ook op te waarderen via Ideal.quote:Op maandag 3 april 2017 15:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Thx! Just the info i need.
Wat tof dat je artikelen "gratis" kan krijgen door een review te geven zeg!
Ps: wat apart dat de app van gearbest producten weer geeft die stuk prijziger zijn (of komt dat automatisch door de dollar die wordt aangegeven? )
thx !quote:Op woensdag 5 april 2017 10:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Paypal is inderdaad ook op te waarderen via Ideal.
PayPal heeft verder zoals RobertNL al aangaf een kopersbescherming en de ontvangende partij ziet geen Financiėle gegevens.
Je vraag over de app; De dollar prijs is inderdaad duurder dan de euro, maar het kan ook zijn dat je in verschillende warehouses kijkt. Let daar even op!
Hoi,quote:Op woensdag 5 april 2017 22:45 schreef Hojdhopper het volgende:
Hey Gearbest,
Kun je even nakijken wat er met mijn bestelling aan de hand is? Vorige week op verzonden gezet maar de berichten bij Hermes geeft aan dat ze nog wachten tot het daadwerkelijk verzonden wordt?
Ordernummer: W1703281640499985 en hier de Hermes link.
Thanks alvast!
Bedankt, ik wacht het nog even af.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi,
Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..
Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!
quote:Op donderdag 6 april 2017 10:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bedankt, ik wacht het nog even af.
Hoi TrippleDistilled,quote:Op donderdag 6 april 2017 12:32 schreef TrippleDistilled het volgende:
Hey,
14 maart een bestelling geplaatst (WW1703141259327478) maar ik heb nog steeds niks ontvangen en mijn trackingnumber (Swiss Post,GEGMY00071915)) geeft helemaal niks. Kun jij nakijken waar mijn pakket is?
Hoi DJMO,quote:Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik heb onlangs de ulefone gemini besteld, maar nu zoek ik een passend hoesje.
past deze er ook omheen? http://www.gearbest.com/cases-leather/pp_566734.html?wid=21
en zo niet, welke past er dan wél omheen? ik kan geen matchende vinden namelijk.
Jammer, ik kan alleen via paypal betalen en aliexpress accepteert dat zo te zien niet. Zal eens op ebay kijken, thanks!quote:Op maandag 10 april 2017 12:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi DJMO,
Ulefone heeft officieel nog geen eigen hoesjes uitgebracht voor de gemini.
Kijk maar eens op de officiele website
http://ulefone.com/accessories.html
Wij hebben daarom ook nog niks in onze shop, excuus!
Wat je kan proberen is om te kijken op ebay of bijvoorbeeld aliexpress.
bijv. https://www.aliexpress.co(...)=ulefone+gemini+case
Groet,
Team Gearbest!
Hi Gearbest,quote:
Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.quote:Op woensdag 12 april 2017 07:32 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hi Gearbest,
Zou je mijn vraag van hierboven willen oppikken? Ik begin een beetje moedeloos te raken van de ontwijkende reacties op de support afdeling
Alvast bedankt!quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
die zgn kan je weglaten hoor, ze maken gewoon van veel pakketjes netjes een foto. Doen ze niet alleen daar maar ook bij Buyincoins.Ben het wel met je eens dat ze niet allemaal even duidelijk zijn.quote:Op woensdag 12 april 2017 13:07 schreef maartend het volgende:
En verder, gewledig, die volslagen nixzeggende, wazig foto met zgn mijn pakketje er op. Is echt een giller.
Ik ga het doorgeven aan ons tech teamquote:Op woensdag 12 april 2017 13:07 schreef maartend het volgende:
Kleine tip
Als ik bij mijn account kijk op orders en dan track your shipment, zie je in de tijdlijn staan Shiped Out.
Verander dat alsjeblieft. Nix ergelijkers dan een webshop met taalvauten
En verder, gewledig, die volslagen nixzeggende, wazig foto met zgn mijn pakketje er op. Is echt een giller.
Je mist er een ; vauten schrijf je ook anders.quote:Op woensdag 12 april 2017 17:22 schreef Gearbest het volgende:
[..]
ps. Ook nog een puntje van ons, Let er even op niks schrijf je op deze manier
Weet je meer inmiddels?quote:Op woensdag 12 april 2017 09:42 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga het zelf ook eens oppakken met onze customer service.
Ik kom erop terug!
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.quote:
Dan ben ik dubbel blij zodra ie onderweg isquote:Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account
Hoi Motion,quote:Op donderdag 13 april 2017 13:21 schreef Motion10 het volgende:
Ik heb een chuwi lapbook besteld in het EU warehouse, gisteren binnen gekregen. Nu ziet ie er prima uit, maar is met geen mogelijkheid aan te krijgen. Reageert nergens op.
Wat me op viel was ook dat de verzegeling van de doos al verbroken was.
Volgens mij zit er ook een ledje naast het aansluitpunt voor de power, deze gaat ook niet aan als de lader aangesloten wordt.
Ik heb hem een tijdje aan de lader laten liggen maar helaas helemaal geen reactie.
Ik heb al een ticket aangemaakt uiteraard, maar in het Nederlands is toch even wat makkelijker uitleggen... Ik wil uiteraard graag deze laptop ruilen voor een werkende!
Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Motion,
Wat vervelend dat het niet werkt!
ik zou je toch nog even willen verzoeken af te wachten wat onze customer service zegt.
Waarschijnlijk vragen ze om het probleem te laten zien op foto dan wel video.
Ik verwacht dat ze met een passende oplossing komen!
Ik heb je nog even gedmedquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:53 schreef Motion10 het volgende:
[..]
Nou ik heb foto's gestuurd, maar het is lastig om te laten zien dat iets niet werkt. Het apparaat reageert namelijk nergens op.
Dus nu heb ik drie opties gekregen:
1. terugsturen naar china op eigen kosten. Kan ik niet terugsturen naar het UK warehouse waar ie vandaan komt? Natuurlijk ook vreemd dat ik de kosten moet betalen voor een defect product, die duidelijk al open / gebruikt geweest is.
2. de laptop houden en 47 euro terug krijgen... Geen optie, wat heb ik aan een laptop die het niet doet? Wie betaalt er 186 - 47 = 139 euro voor een apparaat waar je niks aan hebt... Ik snap de logica hierachter niet helemaal.
3. Ze sturen een nieuwe zonder dat ik terug hoef te sturen. Of ik dan wel even 150 dollar wil betalen...
Ik weet even niet meer hoe ik hierop moet reageren![]()
Hoi Motion,quote:Op maandag 17 april 2017 20:13 schreef Motion10 het volgende:
Nu na nogmaals aandringen en een videootje te hebben gestuurd en jullie eigen DOA voorwaarden duidelijk erbij gezet.. eindelijk een RMA nr gekregen, met toezegging dat ik de verzendkosten vergoed krijg. Dus hij gaat morgen 'terug' naar China.![]()
Kan de vervanger wel gewoon vanuit de UK verstuurd worden, anders krijg ik alsnog douane kosten gok ik?
Die kunnen jullie absoluut verwachten!quote:Op woensdag 19 april 2017 10:56 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Anne!
Veel Schoonmaakplezier met de ILIFE V1!
Hopelijk heb je hem snel binnen, kunnen wij dan een fotootje of klein reviewtje van je verwachten? zou leuk zijn!
Verder dank aan FOK! en alle FOK!Users die massaal mee hebben gedaan aan deze win actie! Tof om te zien dat er wederom weer veel animo voor was!
Niet gewonnen? Niet getreurd!
De ILIFE V1 is op dit moment helaas niet meer in ons EU warehouse op voorraad maar in ons Chinese warehouse is hij nog vol op verkrijgbaar! Koop hem nu voor ¤82,15
Tot de volgende winactie![]()
Team Gearbest
Wat leuk, we kijken er naar uitquote:Op woensdag 19 april 2017 11:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Die kunnen jullie absoluut verwachten!
En dankjewel!
Hoi Gearbest,quote:Op donderdag 13 april 2017 22:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Funky, ik heb begrepen dat het product binnen 5 dagen verzonden zou moeten zijn.
Tevens heb ik begrepen dat je qua compensatie nog wat extra gearbest points kan verwachten in je account
Hoi Funky,quote:Op donderdag 20 april 2017 12:32 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hoi Gearbest,
Er gaat toch iets mis hoor. Krijg nu een mail dat er niet verzonden zou gaan worden.![]()
Order #W1703141857243457
Voor alle duidelijkheid, ik vind het niet erg om te wachten, maar wil 'm wel gewoon geleverd krijgen. En aangezien hij gewoon nog vol in de promo zit, vind ik het ook een vreemd verhaal zo.
Kun jij regelen dat ie gewoon verzonden wordt naar mij zodra ie op voorraad is /komt? (en mij misschien ook uitleggen via dm waarom dit nou zo loopt?)
Dankjewel alvast!
Perfect opgelost, complimenten!quote:Op vrijdag 21 april 2017 10:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Funky,
Ik heb even contact met je opgenomen via PM.
Kijk daa aub even.
Team Gearbest
Hoi Hojdhopper,quote:Op maandag 24 april 2017 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Gearbest,
Vorige week mijn pakketje (order W1703281640499985) ontvangen, telefoon helaas DOA. Heb een ticket geopend (T17042140333) en wordt netjes geholpen door je collega.
Vraag is, weet jij hoe het zit met terugzenden? De telefoon kwam van een Duits adres. Mocht ik hem toch echt terug moeten sturen naar China, hoe zit dat dan met douane e.d.?
Thanks!
Hojdhopper
quote:Op maandag 24 april 2017 21:44 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Hojdhopper,
Vervelend dat de telefoon DOA was! Zit je natuurlijk niet op te wachten!
Mocht je het pakket terug willen sturen naar China heb je als verzendende partij in principe niks met douane te maken anders dan het CN23 formulier dat op het pakketje moet.
Als je online besteld krijg je deze op de volgende manier voorgeschoteld (voorbeeld PostNL)
[ afbeelding ]
Als het pakket weer wordt terug gestuurd vanuit China naar (ik neem aan) Nederland.
Dan heb je helaas wel de kans op extra kosten (belasting + Inklaring).
Groet,
Team GB
quote:Op maandag 24 april 2017 22:27 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat niet dat je weer opnieuw import kosten moest betalen omdat je die dan al betaald heb
https://www.postnl.nl/kla(...)t-teruggestuurd.html
Mocht Hojdhopper de eerste keer (bij levering bestelling) geen afdracht van Inklaringskosten en belasting hebben gehad. Dan is hij deze alsnog verschuldigd aangezien hij/zij dan geen bewijs van eerdere betalingen kan overhandigen.quote:Nee, u hoeft in principe hiervoor niet te betalen. Om van een vrijstelling bij wederinvoer gebruik te kunnen maken moet PostNL wel de beschikking hebben over de originele uitvoerbescheiden (bijv. vanwege de identiteitsvaststelling). Mocht u deze niet kunnen overleggen dan kan het zijn dat de Douane geen vrijstelling verleent en u alsnog de rechten van invoer zult moeten voldoen.
Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal watquote:Op donderdag 6 april 2017 15:12 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi TrippleDistilled,
Ook voor jou geldt onderstaand
Zodra het pakket onze warehouse heeft verlaten komt hij op de status verzonden staan.
Wij zijn helaas ook afhankelijk van de koerier waarmee het pakket wordt verzonden daarna..
Het is dus nog even afwachten tot wanneer je pakket volgbaar is bij de koerier!
Houdt er verder rekening mee dat pakketjes uit China vanaf verzenddatum nog wel eens 4 weken (in enkele uitzonderlijke gevallen zelfs langer) onderweg kunnen zijn!
Durf ik eerlijk gezegd weinig over te zeggen, excuus!quote:Op maandag 24 april 2017 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm, vergeten te vermelden. Ik woon in Duitsland, maar daar zal het wel hetzelfde zijn neem ik aan?
Hoi,quote:Op dinsdag 25 april 2017 13:58 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik heb na 42 dagen nog steeds ontvangen, ik weet dat het even kan duren maar meer dan 6 week vind ik nogal wat
thnx voor de reactie, het gaat hier al net zo snel als op de facebook messenger supportquote:Op zondag 7 mei 2017 10:38 schreef diadakan het volgende:
mijn Xiaomi gateway binnen, http://www.gearbest.com/living-appliances/pp_344667.html, maar deze is niet zoals beloofd verstuurd incl power converter. Dus nu kan ik er nog niks mee!
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 08:53 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Beste GearBest,
8 dagen geleden heb ik een telefoon besteld. Deze was op voorraad en werd verscheept met DHL vanuit een Warehouse in Azie. Na 8 dagen staat de telefoon nog steeds in processsing.
Ordernummer:W1705011410573463
Kunt u mij vertellen waarom het best lang duurt om dit pakketje op de post te doen?
Met vriendelijke groet,
Arnold
ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...quote:
Dag Diadakan,quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:10 schreef diadakan het volgende:
[..]
ik heb wel een pm, waarin staat dat ik punten zou krijgen op my gearbest account, alleen heb ik mijn account niet gedeeld...
Gearbest zou ik nog reactie mogen op mijn twee posts in dit topic? Aangaande Chuwi lapbook 14 en de xiaomi gateway power plug???
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 1
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie! post 2
Alvast bedankt.
Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dag Diadakan,
Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.
Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).
Team GB
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Thnx voor je reactie. Ik ga de customer service wel contacten.
De chuwi is nog niet verzonden!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:48 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dag Diadakan,
Er zijn wat leveringsproblemen aangaande de Chuwi tablets en laptops.
Ons is beloofd dat we ze begin mei zouden krijgen, dit staat overigens nog steeds.
Prognose van Chuwi is dat ze eerdaags een batch kunnen leveren, dan zullen de eerste orders worden verscheept. Nieuwe order zijn inderdaad nu standaard al op eind mei leveringstijd gezet.
Je berichtje van de Power converter had ik even gemist, excuus!
Neem even contact op met onze customer service, zij zullen je dan verder helpen met dit probleem. Ik verwacht dat ze hem alsnog naar je toe zullen sturen of je eventueel wat korting geven zodat je hem alsnog zelf kunt kopen (eventueel in NL zelf?).
Team GB
De plug wordt bij gevoegd als het bekend is inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:27 schreef diadakan het volgende:
[..]
De chuwi is nog niet verzonden!
wat betreft de power coverter, je vriendelijke collega's reageren met:
Please
note that if our products are clearly marked on the Internet what the
specifications plug is, then there will be a adapter in the package;
If there is no information regarding the plug, then there will no adapter.
Kindly note that the three products of your order are not marked with plug, so there will is no adapter in the package.
En geven dan wat GB points, niet dat die al in mijn account staan.....
maar het antwoord is weer van een lekker niveau als in de question & answers het volgende staat: By Thomas Herward Apr-22/2017 08:04:29
Question:
Will this come with a plug adapter for the uk?
Reply:
Hi, we will ship a adapter according to your country.
Gaat we het fixen of eromheen blijven draaien?
De code had een limiet van 500x. Deze zijn allemaal verbruikt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 13:52 schreef MaxMark het volgende:
Hallo GB,
wanneer ik de fijne Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch wil bestellen met de discount code BandG2, komt de melding dat de code expired is en de prijs springt naar het originele bedrag van ¤32,61. Dat laatste is natuurlijk te verhelpen door de discount code te verwijderen, maar dan kom ik alsnog op ¤20,07 uit ipv ¤17,69
Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Al geprobeerd maar Dat werkt al helemaal niet. Op deze manier word de powerbank nieteens in het mandje gelegd, en als ik dan verder klik op merge order kom ik gwn op een pagina waarop staat dat ik in aanmerking jom voor de aanbieding met een link naar hoe, maar verder kom ik dus nietquote:Op maandag 5 juni 2017 22:48 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik gok dat als je deze guide volgt het wel moet lukken:
http://www.gearbest.com/p(...)de-special-1209.html
Kleine maand later inmiddels; ik baalde al dat het zo lang duurde dat het ontbrekende onderdeel binnen zou komen (ZEKER na al die moeite die ik er voor heb moeten doen om het eindelijk een keer te zullen krijgen), maar nu krijg ik net een e-mail binnen van dat ze het vandaag pas verstuurd hebben! WTF???quote:
Thanksquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef diadakan het volgende:
Ik wil hierbij even mijn dank uitspreken voor het gearbest support team hier! Laat ik het zo zeggen: ik had wat communicatie probleempjes met de vrienden uit china, en het support team heeft dat zo goed mogelijk opgelost!
Dat is inderdaad een leuke.. Niet handig. Je kan inderdaad de producten niet combineren omdat de Batterij via een speciale verzendmethode moet worden verzonden i.v.m. veiligheid.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef VdBorght het volgende:
Ik probeer een chuwi laptop aan te kopen icm met een powerbank uit de $1.99 actie die momenteel loopt http://www.gearbest.com/p(...)ml?123&lkid=10793803 maar wanneer ik deze dan in men mandje leg is de notebook niet meer aangevinkt en kan ik deze ook niet meer manueel aanvinken https://imgur.com/a/f44ll
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:58 schreef mug89 het volgende:
Weten jullie toevallig of deze ook te koppelen zijn via Homebridge?
Heb een Pi draaien met Homebridge, maar zou tof zijn deze te kunnen koppelen en via Siri te kunnen bedienen.
http://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html
Hoi Yasmin23,quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi Gearbest,
Had het ook al in het robotstofzuiger geplaatst, ik vraag mij af of ik een losse afstandsbediening voor de Alfawise B3000 Smart Robotic Vacuum Cleaner
http://www.gearbest.com/r(...)wid=21&lkid=10744307 kan kopen?
Ik zal morgen eens navraag doen bij mijn contactpersoon qua verzendingen!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:45 schreef julius123 het volgende:
Hoi gearbest, ik vroeg me af wanneer mn order verzonden wordt? Ik heb ruim een week geleden iets besteld.
Mn ordernr. is W1706090304199872
Bedankt alvast
Dankje!quote:Op zondag 18 juni 2017 21:51 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens navraag doen bij mijn contactpersoon qua verzendingen!
Kom ik op terug!
Heb het gevonden, bedankt!quote:Op zondag 18 juni 2017 21:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi Yasmin23,
Die hebben wij helaas niet in ons assortiment.
Ik verwacht dat je bij aliexpress mee kans maakt op onderdelen van je stofzuiger!
Hoi VdBorght.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:50 schreef VdBorght het volgende:
Ik volg jullie al enige tijd op facebook (Gearbest Shopping en Gearbest nederland) en ik zie regelmatig advertenties die al maanden niet meer geldig zijn, ik krijg bv nog steeds advertenties over die lucky bags van een paar maanden terug, moet toch iets aan gedaan kunnen worden? Zo zag ik een paar weken terug een aanbieding van een MI6 die werd geplaatst met een afbeelding van een Galaxy S8, en aan de comments te zien was ik zeker niet de enige. Ook vandaag zag ik weer een aanbieding van een MI6 (gepost door Gearbest Shoping op hun profiel, "Todays deal", een uur geleden gepost volgens facebook) met een code voor $385, dan kijk ik op de website maar is er een flash sale aan de gang waarbij de 64GB versie momenteel $430 kost en kan je die code nieteens gebruiken. Lijkt me toch dat er ergens iets misgaat.
Die promoties kun je ook afsluiten, zodat ze niet meer worden weergegeven.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:26 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hoi VdBorght.
Het vervelende bij Facebook is dat je een bepaald bereik koopt.
Het kan dus zijn dat je betaald voor bijvoorbeeld een gepromoot bericht voor 5000 mensen en dat hij dus daar enkele weken over doet. De actie kan dan inderdaad inmiddels al voorbij zijn..
Op welke Facebookpagina zag je de foute berichten staan? (Zoals foto Samsung S8 etc.)
Gearbest of Gearbest Nederland?
Groert,
GB
heb je een link van wat je bedoeld? dan zullen we dit even navragenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:16 schreef Teasenz het volgende:
Ik will voor mijn dochter een digital posture device kopen voor haar houding. Die zie ik alleen bij een concurrent? Komt deze ook bij jullie in de shop?
Krijg ik ook een antwoord? Tot nog toe is er nog altijd geen vervangend apparaat verzonden en ter compensatie van de gemaakte importkosten (ruim 60¤) is me nu $3 store credit aangebodenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
we zijn aan het kijken, verwacht morgen een antwoord!
Excuses voor de vertraging!
Hoop nog wat te horen!quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
we zijn aan het kijken, verwacht morgen een antwoord!
Excuses voor de vertraging!
heb antwoord ontvangen! De oneplus 5 is in voorraad!quote:
Ik heb het even nagevraagd en ze zien dat er inderdaad een order aan je verzonden is, maar ze vragen om je even te melden met je ordernummer bij de klantenservice. Dit kan via:quote:Op donderdag 13 juli 2017 08:01 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Krijg ik ook een antwoord? Tot nog toe is er nog altijd geen vervangend apparaat verzonden en ter compensatie van de gemaakte importkosten (ruim 60¤) is me nu $3 store credit aangeboden
Zit echt verlegen om de laptop omdat mijn oude laptop echt op zijn laatste benen loopt.
Dat heb ik uiteraard al gedaan, is onder T17070504206 in behandeling maar er is weinig progressie. Maandag avond me gemeld, maar tot op heden is er nog steeds geen vervangend apparaat onderweg. Zou je kunnen kijken wat er precies aan de hand is? Het lijkt mij niet meer dan normaal dat er gewoon zsm alsnog het juiste item verzonden wordt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en ze zien dat er inderdaad een order aan je verzonden is, maar ze vragen om je even te melden met je ordernummer bij de klantenservice. Dit kan via:
https://support.gearbest.(...)ex?lang=en&st=1?st=1
Sorry dat ik je geen direct antwoord kan geven maar dit willen ze op de klantenservice doen.
Maar krijg ik dan douane kosten of niet?quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
heb antwoord ontvangen! De oneplus 5 is in voorraad!
Sterker nog, er is een mooie actie!
De oneplus 5 met 64GB, te bestellen via:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_656559.html?lkid=10976864
Is met code: Plus54GS, geen 499.99 maar 444.99 Dollar!
De oneplus 5 met 128GB, te bestellen via:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_627537.html?lkid=10976868
Is met code: Plus54GF, geen 589.99, maar 549.99 Dollar!
Succes met je aankoop!!
Bovenste code is niet meer geldig en onderste code bestaat nietquote:Op donderdag 13 juli 2017 20:23 schreef Gearbest het volgende:
[..]
heb antwoord ontvangen! De oneplus 5 is in voorraad!
Sterker nog, er is een mooie actie!
De oneplus 5 met 64GB, te bestellen via:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_656559.html?lkid=10976864
Is met code: Plus54GS, geen 499.99 maar 444.99 Dollar!
De oneplus 5 met 128GB, te bestellen via:
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_627537.html?lkid=10976868
Is met code: Plus54GF, geen 589.99, maar 549.99 Dollar!
Succes met je aankoop!!
Klopt, maar met welke shippingsmethode heb je dan geen doaunekosten bij de Oneplus 5? Weet jij het?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bovenste code is niet meer geldig en onderste code bestaat niet![]()
@radeloosje87 je kan toch zelf kiezen waarmee je t laat verzenden?
heb het even voor je nagevraagd, ze geven aan dat ze je vandaag nog een reactie hadden verzonden. Heb je deze ontvangen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:00 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard al gedaan, is onder T17070504206 in behandeling maar er is weinig progressie. Maandag avond me gemeld, maar tot op heden is er nog steeds geen vervangend apparaat onderweg. Zou je kunnen kijken wat er precies aan de hand is? Het lijkt mij niet meer dan normaal dat er gewoon zsm alsnog het juiste item verzonden wordt.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:40 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Maar krijg ik dan douane kosten of niet?
Met excuses....hierbij de juiste couponcodes. Waarschijnlijk iets misgegaan met de codes.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bovenste code is niet meer geldig en onderste code bestaat niet![]()
@radeloosje87 je kan toch zelf kiezen waarmee je t laat verzenden?
In zoverre ik kan zien werkt deze volledig op 4G.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:41 schreef Focusdriver het volgende:
Beste Gearbest,
Kan je voor mij nagaan of de Leagoo T5 werkt op het Belgische netwerk Telenet, met name de 4G?
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_655104.html?wid=11
Mvg Focusdriver
Dank voor reactie!quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:53 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Met excuses....hierbij de juiste couponcodes. Waarschijnlijk iets misgegaan met de codes.
Of er douanekosten bijkomen kunnen we vooraf niet aangeven, veel pakketjes gaan erdoor maar sommige worden onderschept. Meestal geld, free shipping minder kans op extra kosten, DHL=snel=Douanekosten....
COUPONS:
OnePlus 5 4G Phablet - 6GB RAM 64GB ROM
LINK: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_656559.html?lkid=10981138
COUPON: ROnePlus
Voor: 479.99 Dollar
OnePlus 5 4G Phablet - 8GB RAM 128GB ROM BLACK
LINK: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_627537.html?lkid=10981145
COUPON: RTOnePlus5
Voor: 569.99
Succes!!
Dankje voor de reactie. Hoe lang is de levertijd naar Belgiė?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:00 schreef Gearbest het volgende:
[..]
In zoverre ik kan zien werkt deze volledig op 4G.
Ik vond de info hier: https://www.9lives.be/for(...)ische-providers.html
Daarnaast ondersteund deze telefoon alle 4G banden;
4G: FDD-LTE 800/850/900/1800/2100/2600MHz TDD-LTE B40
Wees er snel bij, er zijn er -op dit moment- nog 45 stuk van, in de flash sale voor 149.99 Dollar:
LINK: http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_655104.html?lkid=10981162
Succes!
Afhankelijk van welke transporteur je kiest. Ervaring leert dat het gemiddeld 10-15 werkdagen duurt met normale verzending. DHL is veel sneller, vaak al binnen enkele dagen maar dan is de kans op douanekosten wat hoger!quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:26 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Dankje voor de reactie. Hoe lang is de levertijd naar Belgiė?
Uiteraard direct foto bewijs meegezonden, zelfs dinsdag nog aanvullende foto's maar tot op heden zonder enig resultaat.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:46 schreef Gearbest het volgende:
[..]
heb het even voor je nagevraagd, ze geven aan dat ze je vandaag nog een reactie hadden verzonden. Heb je deze ontvangen?
Daarnaast wilden ze graag een foto van het geleverde item hebben, ter bewijs. Had je die al meegestuurd?
Bij alle door hun aangeboden verzendopties zijn oa douanekosten mogelijk, bij dhl optie heb je de meeste kans...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:40 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Klopt, maar met welke shippingsmethode heb je dan geen doaunekosten bij de Oneplus 5? Weet jij het?
Dit gaat om Gearbest, niet Banggoodquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:04 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bij alle door hun aangeboden verzendopties zijn oa douanekosten mogelijk, bij dhl optie heb je de meeste kans...
EU
Wil je 0% kans op douanekosten moet je voor EU warehouse kiezen of voor PDM kiezen.
CHI / [Banggood] GEEN DOUANEKOSTEN MEER MET PRIORITY DIRECT MAIL!
Gearbest biedt afaik geen garanties.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 09:49 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, oja, t was al laat![]()
![]()
![]()
Maar beide webshops hebben toch hun eigen verzendmethodes waardoor de klant niet opdraait voor de douanekosten?
Ga het direct doorzetten!quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:20 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Uiteraard direct foto bewijs meegezonden, zelfs dinsdag nog aanvullende foto's maar tot op heden zonder enig resultaat.
De reactie van vandaag was voor de 2e keer 'wacht aub nog 2-3 werkdagen', terwijl het me duidelijk lijkt dat men gewoon het juiste item moet doorzenden. Ik zou een poging tot vlottrekking van jouw kant op prijs stellen.
quote:
Goed nieuws! Customer service heeft je geantwoord en goed dat je de afbeeldingen meegestuurd had! Ze gaan een nieuw tablet naar je sturen, het zal zo'n 2 dagen in beslag nemen voordat ie vanuit het magazijn verzonden zal gaan worden.quote:
Super! Dank je voor je inzet. Wel is het geen tablet, maar een laptop dus hopelijk gaat t nu allemaal vlekkeloos!quote:Op maandag 17 juli 2017 19:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Goed nieuws! Customer service heeft je geantwoord en goed dat je de afbeeldingen meegestuurd had! Ze gaan een nieuw tablet naar je sturen, het zal zo'n 2 dagen in beslag nemen voordat ie vanuit het magazijn verzonden zal gaan worden.
Eind goed al goed, laat je nog even weten als het is aangekomen?
and for that guy who received the wrong products, you tell him the customer replied and we need go process applying to resend the tablet to him, Let him wait patiently. and be sure the parcel will be resent in 2days
Zojuist een verzendbevestiging gekregen, echter ondanks dat ik eerder betaald heb voor Expidited Shipping is hij nu met (de voor mij onbekende) vervoerder Sunyou verstuurd. Estimated time: 15-25 Business daysquote:Op maandag 17 juli 2017 21:01 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Super! Dank je voor je inzet. Wel is het geen tablet, maar een laptop dus hopelijk gaat t nu allemaal vlekkeloos!
Jee....gaat veel mis bij deze order....ga het doorgevenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:35 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Zojuist een verzendbevestiging gekregen, echter ondanks dat ik eerder betaald heb voor Expidited Shipping is hij nu met (de voor mij onbekende) vervoerder Sunyou verstuurd. Estimated time: 15-25 Business days
Het wordt nog leuker, ik heb contact gezocht en nu krijg ik het antwoord dat de laptop zelf niet verzonden is maar een adapter (?)quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:19 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Jee....gaat veel mis bij deze order....ga het doorgeven
Heb ook net een update ontvangen. Ze hebben de xiaomi verzonden met DHL en als compensatie sturen ze een adapter -gratis- met een andere transporteur. Waarschijnlijk een tikfout door de customer service. Houd je me op de hoogte?quote:Op woensdag 19 juli 2017 06:52 schreef tomm1ed het volgende:
[..]
Het wordt nog leuker, ik heb contact gezocht en nu krijg ik het antwoord dat de laptop zelf niet verzonden is maar een adapter (?)
'Dear Tomm1ed,
We have known view you mentioned.
From your reply, we need to explain that we will ship the Xiaomi Air 12 Notebook and adapter by 2 packages.
So there is only information about adapter. When the Xiaomi Air 12 Notebook is sent out, we can show correct delivery information again.
Once again we apologize for any inconvenience caused.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |