Hullie doen het ook. Wat is dit, kleuterschool?quote:Op zondag 12 maart 2017 09:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit ís het onderwerp. Namelijk dat het eigendomsrecht een wassen neus blijkt te zijn wanneer het de agenda van Citigroup of Shell tegenwerkt. De selectieve verontwaardiging is verschrikkelijk.
BNW is meer voor jou.quote:Op zondag 12 maart 2017 09:36 schreef Klopkoek het volgende:
Jullie hebben het tij helemaal niet mee.
Daarom gooit jullie type partijen het ook op de racisme en rassen kaart. Zodat de 'paupers' elkaar de hersens in gaan slaan.
Als afleidingsmanoeuvre voor het stelen door de banken (pure kadasterfraude) en het leegpompen van de grond onder je huis.
Het is een gekunstelde en gevaarlijke truuk.
ja meneer.quote:Op zondag 12 maart 2017 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zullen we het dan lekker on topic houden?
Dat heeft weinig te maken met het probleem waar dit stel mee te maken heeft. Er zitten gewoon vreemde mensen in hun huis....... Hoe zou jij daar mee omgaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En ze dan als werkschuw tuig wegzetten zeker
Wat laat jij je toch makkelijk voor het karretje van het grootkapitaal spannen. Te meer omdat dezelfde banken zélf huizen stelen wanneer het ze maar uit komt. Dan hoor je Fok echter niet.
Bewijs uit onverdachte hoek:
http://www.rtlz.nl/opinie(...)bleem-van-45-biljoen
Dat soort steelgedrag en grootschalige kadasterfraude - ten tijde van de crisis - krijg je Fok niet voor op de been. De rijken hebben het normaal gesproken niet nodig, maar wanneer de nood aan de man is, dan doen ze het en de massamedia zwijgt.
Ik kan je wel zeggen hoe wij daar in onze familie mee omgaan. Mijn oom en tante hebben jaren geleden hetzelfde meegemaakt toen hun vakantiehuisje door Roma ratten werd gekraakt. We hebben de politie niet gebeld maar het zelf opgelost. Mijn broers, neven en ik hebben ze even een bezoekje gebracht om ze te verwijderen. Eerst wilden ze niet gaan maar wat gericht geweld doet wonderen en we hebben hun rotzooi achter ze aangegooid. Ongeveer een half uur later kwam de politie en die Roma ratten beschuldigde ons toen van mishandeling (was het ook wel technisch gezien) maar ze konden niets bewijzen en getuigen hadden ze niet. De buren wilde maar wat graag van ze af zijn dus niemand had natuurlijk iets gehoord of gezien. Nadat ze waren afgedropen en de politie was vertrokken hebben we de sloten vervangen en stalen hekwerk voor de ramen en deuren geplaatst.quote:Op zondag 12 maart 2017 12:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met het probleem waar dit stel mee te maken heeft. Er zitten gewoon vreemde mensen in hun huis....... Hoe zou jij daar mee omgaan?
Ik heb het zelf ook meegemaakt. Het probleem is dan dat je heel goed wel juridisch in de problemen kan komen. Dan heb je een strafblad voor iets heel raars. Uiteindelijk win je toch.quote:Op zondag 12 maart 2017 12:52 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen hoe wij daar in onze familie mee omgaan. Mijn oom en tante hebben jaren geleden hetzelfde meegemaakt toen hun vakantiehuisje door Roma ratten werd gekraakt. We hebben de politie niet gebeld maar het zelf opgelost. Mijn broers, neven en ik hebben ze even een bezoekje gebracht om ze te verwijderen. Eerst wilden ze niet gaan maar wat gericht geweld doet wonderen en we hebben hun rotzooi achter ze aangegooid. Ongeveer een half uur later kwam de politie en die Roma ratten beschuldigde ons toen van mishandeling (was het ook wel technisch gezien) maar ze konden niets bewijzen en getuigen hadden ze niet. De buren wilde maar wat graag van ze af zijn dus niemand had natuurlijk iets gehoord of gezien. Nadat ze waren afgedropen en de politie was vertrokken hebben we de sloten vervangen en stalen hekwerk voor de ramen en deuren geplaatst.
http://nieuws.vtm.be/vtm-(...)ren-pand-van-krakersquote:De krakers die in het huis zitten in het centrum van Gent huren die woning eigenlijk. Dat zegt burgemeester van Gent, Daniël Termont (sp.a). Iemand anders heeft het huis gekraakt en onderverhuurd aan de Romazigeuners die er nu verblijven. Dat maakt het allemaal extra moeilijk om de mensen uit te zetten, zegt Termont.
Nu blijkt ook dat in Gent een voorstel om kraken strenger aan te pakken twee jaar geleden al is afgewezen. De volledige Gentse meerderheid stemde toen tegen, op advies van Termont. De sp.a vindt dat kraken in sommige omstandigheden wel mogelijk moet blijven.
Malafide Slovaak, zie filmpje in link.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
Heel benieuwd wie die originele 'kraker' dan mag zijn.
Ah, bedankt.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Malafide Slovaak, zie filmpje in link.
Denk niet dat ze in de huidige staat het pand kunnen verkopen. Zie je het al voor je met bezichtigingen dat er een Roma familie in huis zitquote:Op zondag 12 maart 2017 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Wat een gemeente. Als ik die lui was zou dat huis verkopen desnoods met verlies. Daar wil je toch niet wonen?
Eens.quote:Op zondag 12 maart 2017 11:20 schreef Red_85 het volgende:
Dat er mensen zijn hier die deze criminele dat van huisdiefstal gewoon goedkeuren snap ik niet helemaal. Huis is van dat stel, niet van die illegale roma.
Rest zijn smoesjes, drogredenen en goedpraterij.
Dan maar verwijderen met geweld. Beroepen op huisvredebreuk.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze in de huidige staat het pand kunnen verkopen. Zie je het al voor je met bezichtigingen dat er een Roma familie in huis zit![]()
Hoezo is het ook geen "stelen"?quote:Op zondag 12 maart 2017 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan maar verwijderen met geweld. Beroepen op huisvredebreuk.
Dan zouden dat Belgisch stel aangeklaagd kunnen worden. Zo kut is het gerechtssysteem.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat ik niet snap is dat deze mensen niet gewoon dat huis uit getrapt worden
Je zou ze dan moeten laten verdwijnen net zoals erin gekomen zijn? Diep in de nacht zonder dat iemand het het ziet?quote:Op zondag 12 maart 2017 15:55 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Dan zouden dat Belgisch stel aangeklaagd kunnen worden. Zo kut is het gerechtssysteem.
Man wat lul je stom. Als je, zoals iemand voorstelde, met een shotgun (gaf rommel) of met koolmonoxide "uitroeien" niet zo'n goed plan vindt dan ben je een linkse extremist? Je moet je pijlen richten op de wetsontwerpers.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
Maar alles is geoorloofd voor de idealen van extremisten.
In Nacht und Nebelquote:Op zondag 12 maart 2017 17:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je zou ze dan moeten laten verdwijnen net zoals erin gekomen zijn? Diep in de nacht zonder dat iemand het het ziet?
Dat is geen zero-sum. Je kan prima èn de wetsontwerpers aansporen tot betere wetten èn privépersonen niet nodeloos en onevenredig duperen.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Man wat lul je stom. Als je, zoals iemand voorstelde, met een shotgun (gaf rommel) of met koolmonoxide "uitroeien" niet zo'n goed plan vindt dan ben je een linkse extremist? Je moet je pijlen richten op de wetsontwerpers.
Dat jouw definitie van links extremist zo breed is laat ik lekker bij jou.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Man wat lul je stom. Als je, zoals iemand voorstelde, met een shotgun (gaf rommel) of met koolmonoxide "uitroeien" niet zo'n goed plan vindt dan ben je een linkse extremist? Je moet je pijlen richten op de wetsontwerpers.
Shell en je Citigroup hebben niks met deze krakers te maken.quote:Op zondag 12 maart 2017 09:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit ís het onderwerp. Namelijk dat het eigendomsrecht een wassen neus blijkt te zijn wanneer het de agenda van Citigroup of Shell tegenwerkt. De selectieve verontwaardiging is verschrikkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |