abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169434153
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:23 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

eerst de speculanten aanpakken, dat criminele tuig.
Speculeren is - vooralsnog - niet strafbaar. Kraken - jezelf andermans eigendom toe-eigenen - wel.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 15:39:40 #152
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_169434249
Alweer een bewijs dat je het niet van de overheid moet hebben.
En dan raar opkijken dat er steeds meer volksmilities ontstaan :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  zaterdag 11 maart 2017 @ 15:46:14 #153
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169434385
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit soort links-extremisme kan niet krachtig genoeg worden bestreden. Krakers eigenen zich andermans eigendom toe. Ze eigenen zich iets toe dat niet aan hen behoort en dat hen niet toekomt.

Krakers willen altijd wonen in het centrum van de grote stad en beroepen zich op woningnood. Feit is: op tal van plaatsen in het land staan huizen leeg, bijvoorbeeld in krimpgebieden. In dit land kan iedereen een dak boven z'n hoofd krijgen. Daar waar anderen een huis bekostigen door ervoor te werken, willen krakers voor een dubbeltje voor noppes op de eerste rij zitten.

Aanpakken, dit criminele tuig.
En ze dan als werkschuw tuig wegzetten zeker

Wat laat jij je toch makkelijk voor het karretje van het grootkapitaal spannen. Te meer omdat dezelfde banken zélf huizen stelen wanneer het ze maar uit komt. Dan hoor je Fok echter niet.

Bewijs uit onverdachte hoek:
http://www.rtlz.nl/opinie(...)bleem-van-45-biljoen

Dat soort steelgedrag en grootschalige kadasterfraude - ten tijde van de crisis - krijg je Fok niet voor op de been. De rijken hebben het normaal gesproken niet nodig, maar wanneer de nood aan de man is, dan doen ze het en de massamedia zwijgt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169434641
Krakers zouden vogelvrij verklaard moeten worden. Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven.
pi_169434737
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Noch crimineel, noch tuig.

Maar de parasieten van de samenleving hebben zich hier weer eens verzameld...
u heeft nog veel te leren
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Speculeren is - vooralsnog - niet strafbaar. Kraken - jezelf andermans eigendom toe-eigenen - wel.
speculeren met vastgoed is wel ongewenst. vandaar dat al die tijd kraken niet verboden was. het hielp. nu helpt niks meer. want al die grote monden dat kraken een verkeerd middel was, en dat de politiek maar iets moest doen... ze doen niks. het is inderdaad niet verboden.

en als jouw straatje aan de beurt is, en de waarde van jouw huisje ineens keldert... dan krijgen de krakers ineens kopjes koffie en een bloemetje. zo gaat dat.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:10:49 #156
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169434754
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daarnaast: waar krakers ooit nog gewoon echt woningzoekenden hier waren, is het in de loop der jaren gewoon een makkelijke manier geworden voor bv Oosteuropese dievenbendes om lekker anoniem en gratis te wonen in een land met ongekende luxe.

Ook hier weer: Roma. Zouden die last hebben van woningnood? Redelijk onwaarschijnlijk.
De situatie wat hier gebeurd vind ik ook te kut en asociaal voor woorden. Maar ik moet toch even inspringen op dit statement.

Roma's worden in heel veel landen nog steeds als outcasts gezien, het is niet zoals in Nederland dat iedereen gratis naar school mag en dus een opleiding krijgt etc. De Roma's worden al jaren verdrongen uit de stad en moeten dan leven in verlaten gebouwen of in kampen omdat ze nergens anders mogen wonen.
Dus hoewel dit in Nederland niet nodig is op deze manier heb ik ook geen idee hoe het in België geregeld is.

Er waren toevallig een aantal tentoonstellingen in Stockholm in meerdere musea over dit onderwerp en zo ben ik erachter gekomen:
quote:
Åke Ericson describes his project as an endeavour to tell more than one story, to escape the stereotypes and common perception of Roma presence and culture.
The photographer began his project in 2009 in the town of Břeclav, the Czech Republic, where he was confronted with the eviction of a Roma family from their homes. In subsequent years, the artist photographed Roma communities in France, Serbia, Kosovo, Romania, Sweden, the Czech Republic, Slovakia, Hungary, Spain, and Switzerland. The project includes photographs documenting the everyday life of Roma in extremely discriminated and criminalised regions, as well as the members of these minorities living, working, educating themselves, or being integrated into European society as citizens equal in rights.

About his work, Åke Ericson says: ‘The Romani feel discriminated everywhere in Europe. They often live outside of society without human rights: social, political, cultural, and economic.
While I was photographing in Europe, poor Romani from Romania and Bulgaria began begging on the streets of my hometown, Stockholm. I hope my images can help you understand why.’
吴 曼 迪
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:32:36 #157
451005 Grems
Clown World
pi_169435134
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

De situatie wat hier gebeurd vind ik ook te kut en asociaal voor woorden. Maar ik moet toch even inspringen op dit statement.

Roma's worden in heel veel landen nog steeds als outcasts gezien, het is niet zoals in Nederland dat iedereen gratis naar school mag en dus een opleiding krijgt etc. De Roma's worden al jaren verdrongen uit de stad en moeten dan leven in verlaten gebouwen of in kampen omdat ze nergens anders mogen wonen.
Dus hoewel dit in Nederland niet nodig is op deze manier heb ik ook geen idee hoe het in België geregeld is.

Er waren toevallig een aantal tentoonstellingen in Stockholm in meerdere musea over dit onderwerp en zo ben ik erachter gekomen:

[..]

Daar zijn zeer goede redenen voor.
pi_169435242
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:10 schreef megamandy het volgende:
De Roma's worden al jaren verdrongen uit de stad en moeten dan leven in verlaten gebouwen of in kampen omdat ze nergens anders mogen wonen.
Ik ben ook nog geen enkele roma tegengekomen die normaal is, dus er zijn daar echt goede redenen voor hoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:39:31 #159
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169435258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:32 schreef Grems het volgende:

[..]

Daar zijn zeer goede redenen voor.
Waardoor er dus wel "woningnood" ontstaat waar ik op inging.

Ik ben hier niet om Roma's te verdedigen of op dit probleem op te lossen :') Wil alleen even aankaarten dat het de afgelopen 50 jaar van twee kanten kwam waardoor je zo'n cultuur ook in stand blijft houden en het niet zo simpel is als BAH VIEZE ROMAS DIE ONS LASTIG VALLEN.
Ze worden al jaren als groep gediscrimineerd, puur om de afkomst en sinds 2014 kunnen ze natuurlijk vrij reizen door de EU waardoor de problemen ook hierheen komt.
吴 曼 迪
  zaterdag 11 maart 2017 @ 16:52:34 #160
451005 Grems
Clown World
pi_169435531
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:39 schreef megamandy het volgende:

[..]

Waardoor er dus wel "woningnood" ontstaat waar ik op inging.

Ik ben hier niet om Roma's te verdedigen of op dit probleem op te lossen :') Wil alleen even aankaarten dat het de afgelopen 50 jaar van twee kanten kwam waardoor je zo'n cultuur ook in stand blijft houden en het niet zo simpel is als BAH VIEZE ROMAS DIE ONS LASTIG VALLEN.
Ze worden al jaren als groep gediscrimineerd, puur om de afkomst en sinds 2014 kunnen ze natuurlijk vrij reizen door de EU waardoor de problemen ook hierheen komt.
Puur om hun onvermogen om mee te draaien in enige vorm van wenselijke beschaving.
pi_169436046
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 15:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En ze dan als werkschuw tuig wegzetten zeker

Wat laat jij je toch makkelijk voor het karretje van het grootkapitaal spannen. Te meer omdat dezelfde banken zélf huizen stelen wanneer het ze maar uit komt. Dan hoor je Fok echter niet.

Bewijs uit onverdachte hoek:
http://www.rtlz.nl/opinie(...)bleem-van-45-biljoen

Dat soort steelgedrag en grootschalige kadasterfraude - ten tijde van de crisis - krijg je Fok niet voor op de been. De rijken hebben het normaal gesproken niet nodig, maar wanneer de nood aan de man is, dan doen ze het en de massamedia zwijgt.
Jouw grote misvatting is dat ik kritiekloos partij kies voor banken / grootkapitalisten op het moment dat ik kraaktuig veroordeel.

Mij is gewoon geleerd, van jongs af aan, dat ik van andermans eigendommen moet afblijven. Als ik mezelf ongeoorloofd toegang verschaf tot andermans huis, heet dat inbraak.

Kennelijk wil jij graag tornen aan zulke basisprincipes om je extreem-linkse riedeltjes af te kunnen draaien. Ik neem er net zo fel afstand van als dat ik afstand neem van extreem-rechts gedachtegoed.
pi_169436271
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 14:26 schreef VEM2012 het volgende:

Maar de parasieten van de samenleving hebben zich hier weer eens verzameld...
Ja, wie is er allemaal bankier?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:25:07 #163
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169436301
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jouw grote misvatting is dat ik kritiekloos partij kies voor banken / grootkapitalisten op het moment dat ik kraaktuig veroordeel.

Mij is gewoon geleerd, van jongs af aan, dat ik van andermans eigendommen moet afblijven. Als ik mezelf ongeoorloofd toegang verschaf tot andermans huis, heet dat inbraak.

Kennelijk wil jij graag tornen aan zulke basisprincipes om je extreem-linkse riedeltjes af te kunnen draaien. Ik neem er net zo fel afstand van als dat ik afstand neem van extreem-rechts gedachtegoed.
Maar dat Shell de grond onder je huis leeg pompt mag dan weer wel. Want 2 meter onder de grond is dan zogenaamd weer niet van jou ofzo.

Wordt toch wakker.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:41:15 #164
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169436628
quote:
Plainview: Drainage! Drainage, Eli, you boy. Drained dry. I'm so sorry. Here, if you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. There it is, that's a straw, you see? Watch it. Now, my straw reaches acroooooooss the room and starts to drink your milkshake. I... drink... your... milkshake!
There Will Be Blood (2007) - Quotes - IMDb

Zo is dat ontstaan. De grond leegzuigen. Betaal politici geld en de wetten worden erop aangepast.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 11 maart 2017 @ 17:45:57 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169436704
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar dat Shell de grond onder je huis leeg pompt mag dan weer wel. Want 2 meter onder de grond is dan zogenaamd weer niet van jou ofzo.

Wordt toch wakker.
Dankzij Shell kunnen we lekker met de auto rondrijden en ontvangen we dividend. Dankzij de Roma wordt je huis leeggeroofd als je een avondje weg bent.

Logisch dat mnsen rechts zijn!

Alleen als er toch niks in je huis te halen valt en je geen auto hebt omdat je een pauper bent, ben je links en voor Roma en tegen Shell
The End Times are wild
pi_169436856
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wordt toch wakker.
Kerel, niet om het één of ander, maar je bent doodvermoeiend. Ik heb heel duidelijk aangegeven wat ik vind van krakers (inbraak, toe-eigening andermans eigendom). Alles wat jij erbij haalt, doet totaal niet ter zake. Open er topics over, vind er iets van, voer actie... maar het staat echt compleet los van de casus in topic.
pi_169437178
Klopkoek vindt waarschijnlijk ook dat je iemand zn auto mag jatten als diegene er twee heeft :')
pi_169437195
Roma? Dan mag je blij zijn als je de grond nog terugvindt als je terugkomt uit Vietnam.

Kraken van eigendom van speculanten is één ding, kraken van eigendom van privépersonen mag van mij gewoon altijd netjes als huisvredebreuk gerekend worden. Dan zijn de Klopkoekjes van deze wereld tenminste ook half gelukkig. Als ze dat ooit zijn tenminste.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_169437318
Roma's doen geen vlieg kwaad. Snap niet dat die huiseigenaren aan het zeuren zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169437394
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:19 schreef Pedroso het volgende:
Roma's doen geen vlieg kwaad. Snap niet dat die huiseigenaren aan het zeuren zijn.
:')

Roma's zijn uitschot waar je elk denkbaar middel voor mag gebruiken om die uit je huis te krijgen.
pi_169437420
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 18:23 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

:')

Roma's zijn uitschot waar je elk denkbaar middel voor mag gebruiken om die uit je huis te krijgen.
Met AS Roma is niets mis hoor, jammer dat ze donderdag verloren hebben van Lyon.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_169438156
Niet relevant meer. :)

[ Bericht 68% gewijzigd door Bart2002 op 11-03-2017 20:00:02 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:19:43 #173
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169438497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dankzij Shell kunnen we lekker met de auto rondrijden en ontvangen we dividend. Dankzij de Roma wordt je huis leeggeroofd als je een avondje weg bent.

Logisch dat mnsen rechts zijn!

Alleen als er toch niks in je huis te halen valt en je geen auto hebt omdat je een pauper bent, ben je links en voor Roma en tegen Shell
Jeetje wat simpel en een valse tegenstelling.

Dat is als zeggen: Shell laat je huis drie meter zakken met gratis scheuren in de muren; Roma zorgen er voor dat buurten en woningen hun waarde behouden in plaats van ghost towns.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:21:54 #174
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169438548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:02 schreef Bart2002 het volgende:
Mafkees. Toetsenbordheld.
Zo selectief ook. Woede tegen de zwakkeren, onderdanigheid naar het huizen stelende Citigroup en het grondzakkende Shell (rietje door de grond en pompen maar).
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 11 maart 2017 @ 19:33:13 #175
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169438815
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jeetje wat simpel en een valse tegenstelling.

Dat is als zeggen: Shell laat je huis drie meter zakken met gratis scheuren in de muren; Roma zorgen er voor dat buurten en woningen hun waarde behouden in plaats van ghost towns.
Als er een kudde Roma in jouw voortuin neerstrijkt en daar hun kamp opslaat wordt je huis echt niet meer waard, Klopkoek!
En ik heb nog nooit gehoord van huizen die door Shell drie meter naar beneden zakten.
The End Times are wild
pi_169438875
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Roma zorgen er voor dat buurten en woningen hun waarde behouden.
Als ze er eenmaal een tijdje zitten is die waarde wel stabiel, ja.
pi_169440599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:09 schreef pokkerdepok het volgende:

u heeft nog veel te leren

Goed argument hoor!
pi_169440719
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, wie is er allemaal bankier?
Daar hebben we onze doorgedraaide linksextremist/trump supporter (als je maar genoeg doordraait kun je dat combineren) weer.

Het gaat hier niet om bankiers, dus je mag je riedel elders afdraaien.
pi_169441907
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar hebben we onze doorgedraaide linksextremist/trump supporter (als je maar genoeg doordraait kun je dat combineren) weer.

Het gaat hier niet om bankiers, dus je mag je riedel elders afdraaien.
Als oude rechtse reactionair heb jij ook gewoon een riedeltje hoor. Een zeer belegen riedeltje. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_169441996
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 20:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Goed argument hoor!
je begon gelijk te schelden op ons parasieten van de samenleving. dan verdien je geen goed argument.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 21:19:17 #181
451005 Grems
Clown World
pi_169442427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

je begon gelijk te schelden op ons parasieten van de samenleving. dan verdien je geen goed argument.
Feitelijke constateringen zijn geen scheldwoorden.
pi_169442615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:19 schreef Grems het volgende:

[..]

Feitelijke constateringen zijn geen scheldwoorden.
soms wel
  zaterdag 11 maart 2017 @ 21:32:05 #183
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169443020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:23 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

soms wel
Mensen die een woning nodig hebben, een eerste levensbehoefte, zijn geen parasieten. De leegzuigende banken en Shell zijn dat wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_169443476
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Mensen die een woning nodig hebben, een eerste levensbehoefte, zijn geen parasieten. De leegzuigende banken en Shell zijn dat wel.
dit.
pi_169444225
quote:

[..]

Mensen die een woning nodig hebben, een eerste levensbehoefte, zijn geen parasieten.
Dat de maatschappij er af en toe in faalt om daarin te voorzien, wil niet zeggen dat het gerechtvaardigd is om privépersonen veruit onevenredig voor dat falen op te laten draaien.

Ofwel, als je werkelijke leegstand vanuit het systeem op deze manier in gebruik wil nemen valt er nog wel een balletje voor op te gooien, maar in dit geval? Parasieten is nog een te aardige term.
pi_169444682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dit.
Dus als jij op vakantie gaat en je komt terug en een kamperfamilie is je huis aan het strippen ga jij koffie voor hen zetten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2017 22:39:37 ]
  zaterdag 11 maart 2017 @ 22:32:50 #187
451005 Grems
Clown World
pi_169445023
quote:

[..]

Als het een eerste levensbehoefte is moeten ze niet telkens hun woonomgeving binnen 24 uur verkankeren. Dat doet zelfs een olielek van Shell minder snel.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 23:14:33 #188
66083 Platina
78th Element
pi_169446683
Klopkoek, ik ken een stel dat binnenkort dakloos wordt. Waar woon je? Dan komen zij zich over een paar weken melden.

Owh en ze drinken hun koffie het liefste zwart :)
pi_169447175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:05 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Als oude rechtse reactionair heb jij ook gewoon een riedeltje hoor. Een zeer belegen riedeltje. :)
Handen af van andermans eigendom. Is inderdaad belegen. Maar ook behorend tot goed fatsoen.
pi_169447240
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 21:08 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Nee, ik mag alleen betalen...

Gelukkig heb ik het tij mee.
pi_169447273
quote:

[..]

Probeer je eens tot het onderwerp te houden in plaats van te raaskallen.
  zondag 12 maart 2017 @ 00:43:08 #192
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_169450069
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 22:22 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dus als jij op vakantie gaat en je komt terug en een kamperfamilie is je huis aan het strippen ga jij koffie voor hen zetten?
nee, lijkt me super kut. ik bel dan de politie.
  zondag 12 maart 2017 @ 00:44:20 #193
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_169450114
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

ach wat heb je het toch slecht, als je wat moet bijdragen aan de samenleving...

het tij keert ook wel weer eens.
pi_169454373
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 00:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ach wat heb je het toch slecht, als je wat moet bijdragen aan de samenleving...

het tij keert ook wel weer eens.
Ik heb 0,0 problemen met bijdragen aan de maatschappij.

Ik heb wel problemen met asociale parasieten die uit de staatsruif meevreten en vervolgens alleen maar een grote bek hebben en geen respect voor andermans bezit, wat ze als ze de kans krijgen toe willen eigenen, dan wel vernielen.
  zondag 12 maart 2017 @ 09:26:19 #195
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_169454665
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb 0,0 problemen met bijdragen aan de maatschappij.

Ik heb wel problemen met asociale parasieten die uit de staatsruif meevreten en vervolgens alleen maar een grote bek hebben en geen respect voor andermans bezit, wat ze als ze de kans krijgen toe willen eigenen, dan wel vernielen.
zoveel vooroordelen over krakers...
die slopen meestal helemaal niks, integendeel, die bouwen panden weer op om ze weer leefbaar te maken. en verdienen gewoon hun eigen geld. bieden aan huur te betalen. verlaten het pand als de rechter zegt dat dat moet.
  zondag 12 maart 2017 @ 09:33:30 #196
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169454763
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Probeer je eens tot het onderwerp te houden in plaats van te raaskallen.
Dit ís het onderwerp. Namelijk dat het eigendomsrecht een wassen neus blijkt te zijn wanneer het de agenda van Citigroup of Shell tegenwerkt. De selectieve verontwaardiging is verschrikkelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 12 maart 2017 @ 09:36:12 #197
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169454800
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 23:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jullie hebben het tij helemaal niet mee.

Daarom gooit jullie type partijen het ook op de racisme en rassen kaart. Zodat de 'paupers' elkaar de hersens in gaan slaan.

Als afleidingsmanoeuvre voor het stelen door de banken (pure kadasterfraude) en het leegpompen van de grond onder je huis.

Het is een gekunstelde en gevaarlijke truuk.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 12 maart 2017 @ 09:37:18 #198
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_169454809
Die Heinekenontvoerders wisten tenminste hoe ze deze krakers moesten aanpakken.
pi_169455135
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 09:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

zoveel vooroordelen over krakers...
die slopen meestal helemaal niks, integendeel, die bouwen panden weer op om ze weer leefbaar te maken. en verdienen gewoon hun eigen geld. bieden aan huur te betalen. verlaten het pand als de rechter zegt dat dat moet.
Zelfs die groep heeft geen respect voor het eigendom van een ander.

En hier gaat het hoe dan ook om een ander soort.
  zondag 12 maart 2017 @ 10:09:25 #200
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_169455183
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 10:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zelfs die groep heeft geen respect voor het eigendom van een ander.

En hier gaat het hoe dan ook om een ander soort.
ander soort, mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')