Ja ja, ik ben mij er wel eentje.quote:
Makkelijker en moeilijker zijn sowieso maar relatieve termen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:27 schreef Perrin het volgende:
Als je niet denkt, lijkt het makkelijker.
Laat maar kerel jij snapt je leerstof nog niet laat staan iets anders, behaal anders even snel je examen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier staat, beste John.
Als jij het zegt, beste John.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Laat maar kerel jij snapt je leerstof nog niet laat staan iets anders, behaal anders even snel je examen.
Nee dat beweerde jij zelf dat jij het nog niet gehaald hept, verbeter maar even heb jij ook iets te doen, behalve bierbrouwen.quote:
Dat is wel heel veel zeg.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben mij er wel eentje.
Laatst de masterscriptie van een bètastudent verbeterd op taalfouten. Kwam op de eerste 8 pagina's tot 55 opmerkingen. Vanavond weer verder.
Geef jij het af in de schijnwerpers, ik zou er heel erg graag bij zijn, zelfs als jij helemaal achteraan gaat zitten zou ik je op de korel hebben dan!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laatst de masterscriptie van een bètastudent verbeterd op taalfouten. Kwam op de eerste 8 pagina's tot 55 opmerkingen. Vanavond weer verder.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die oplet.quote:
Je maakt Pokkel blij, zo.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ik dacht niemand ziet het en staat wel lullig in nota bene de POL sc TT.
Dus als je niet denkt is Nederlands eenvoudiger? Bijzonder.quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dus als je niet denkt is Nederlands eenvoudiger? Bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |