ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Nog even mijn laatste reactie in aanvulling op de rant van Deadlock over het NS-"service"forum:
Ongelofelijk ook inderdaad hoe die lui op dat NS-forum tegen de werkelijkheid aankijken. Zie ook dit: https://forum.ns.nl/op-st(...)-open-poortjes-29358 er is een alarmeringssituatie en de poortjes blijven dicht. Niemand van NS weet wat er moet gebeuren, niemand durft de poortjes open te zetten (want hey, ons geld is natuurlijk belangrijker dan jullie leven), en dan wordt de vraag als "beantwoord" beschouwd met een mededeling over dat het afgaan van het alarm een fout in het systeem was Dan begrijp je er toch wel echt HE LE MAAL geen ene pepernoot van, of wel dan
Op vrijdag 10 maart 2017 14:24 schreef Dr_Flash het volgende: Nog even mijn laatste reactie in aanvulling op de rant van Deadlock over het NS-"service"forum:
Ongelofelijk ook inderdaad hoe die lui op dat NS-forum tegen de werkelijkheid aankijken. Zie ook dit: https://forum.ns.nl/op-st(...)-open-poortjes-29358 er is een alarmeringssituatie en de poortjes blijven dicht. Niemand van NS weet wat er moet gebeuren, niemand durft de poortjes open te zetten (want hey, ons geld is natuurlijk belangrijker dan jullie leven), en dan wordt de vraag als "beantwoord" beschouwd met een mededeling over dat het afgaan van het alarm een fout in het systeem was Dan begrijp je er toch wel echt HE LE MAAL geen ene pepernoot van, of wel dan
Juist bij een storing zou het moeten functioneren alsof het fout gaat: Poortjes open.
Wordt die nog steeds omgeroepen als "De intercity naar Rotterdam Centraal, Dordrecht en Dordrecht", of is dat niet opgevallen?
Yep, zo wordt ie nog steeds omgeroepen. Met m'n vaste groepje met wie ik meestal reis, zeggen we die ook altijd mee om vervolgens dan hard in de lach te schieten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doorrijden wordt op dagplanniveau geregeld en dat snapt I+ niet helemaal.
Ja dat is idd helemaal dat je denkt "sure" De sprinter heette eerst de Breda, is nu Dordrecht rijdt verder naar Breda En qua IC's is het helemaal lekker vaag. Neem nou station Hollands Spoor, daar vertrekt om 8:14 een IC Dordrecht rijdt verder naar Breda en om 8:20 een IC Breda... Ze zijn ook niet consistent daarin dus
Op het eilandperron. Dus je gaat die verrotte overweg over, dan kom je in een fuik met hekken aan beide kanten en hoge poortjes waar iedereen zich doorheen moet persen. Doe dat dan in het stationsgebouw ofzo, echt wtf?
Zeg jij het maar. Heb gereageerd tussen Leeuwarden en Grou-Jirnsum
er staat bij mij "forum.ns.nl". Maar blijkbaar is het een "klant-helpt-klant" forum en moet je voor antwoord van NS ergens anders wezen. Bij forum.klant.nl dan misschien?
Kansloos kansloos kansloos, en het wordt alleen maar erger.
Ja dat is idd helemaal dat je denkt "sure" De sprinter heette eerst de Breda, is nu Dordrecht rijdt verder naar Breda En qua IC's is het helemaal lekker vaag. Neem nou station Hollands Spoor, daar vertrekt om 8:14 een IC Dordrecht rijdt verder naar Breda en om 8:20 een IC Breda... Ze zijn ook niet consistent daarin dus
Het is een tijdelijke situatie.
Die IC naar Dordrecht (verder naar Breda) is het terugvalplan voor wanneer de IC naar Breda (via de HSL) uitvalt.
Vanaf het volgende wijzigingsblad (begin april) wordt de IC naar Breda de IC naar Eindhoven. De IC naar Dordrecht zal dan niet meer verder rijden dan Dordrecht.
Die IC naar Dordrecht (verder naar Breda) is het terugvalplan voor wanneer de IC naar Breda (via de HSL) uitvalt.
Vanaf het volgende wijzigingsblad (begin april) wordt de IC naar Breda de IC naar Eindhoven. De IC naar Dordrecht zal dan niet meer verder rijden dan Dordrecht.
Aha, duidelijk Was er gister minder blij mee toen de Breda niet reed. Had Dordt op secondje of 3 gemist, kon ik dus door voor de Vlissingen... Nee dát is feest dan
Op het eilandperron. Dus je gaat die verrotte overweg over, dan kom je in een fuik met hekken aan beide kanten en hoge poortjes waar iedereen zich doorheen moet persen. Doe dat dan in het stationsgebouw ofzo, echt wtf?
Dat stationsgebouw is niet de enige uitgang van het station. Het eiland perron heeft ook een trap naar de onderliggende tunnel wat een doorgaand fietspad is. De huidige plaatst is veruit het meest efficiënt. De hekken langs het spoor zorgen wel voor een deel veiligheid, die staat er ook pas sinds dat er poortjes staan.
Op 26 juni 2017 wordt de Spessart-Neubaustrecke tussen Laufach en Heigenbrücken (traject Aschaffenburg-Gemünden) in gebruik genomen. Er worden dan meteen wijzigingen in de dienstregeling op dat traject aangebracht: BEG
Jullie hebben een fantastische infrastructuur staan, het hééft ook gewoon gefunctioneerd, maar jullie hebben het stuk gemaakt met als motivatie "OV-Chipkaart". Altijd en eeuwig is het die heilige OV-Chipkaart.
Moet verwoest worden.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Op vrijdag 10 maart 2017 21:01 schreef greavy het volgende: Op 26 juni 2017 wordt de Spessart-Neubaustrecke tussen Laufach en Heigenbrücken (traject Aschaffenburg-Gemünden) in gebruik genomen. Er worden dan meteen wijzigingen in de dienstregeling op dat traject aangebracht: BEG
Volgens mij de ICE Frankfurt-Wenen. MAar durf het niet zeker te zeggen
edit:
quote:
Der ICE-Verkehr wird künftig nicht mehr am alten Schwarzkopftunnel ausgebremst, für den Güterverkehr entfallen die Schiebeloks, und Reisende im Regionalverkehr kommen in den Genuss moderner Bahnstationen."
Goeie dag, wat een epistel Nog geen reactie vanuit NS helaas...
Het is wel triest dat de eerste reageerder niks heeft gelezen en/of begrepen van DL reactie .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Goeie dag, wat een epistel Nog geen reactie vanuit NS helaas...
Hoe meer dingen je op een toetsenbord je hebt getikt hoe meer waar je voor je geld krijgt. En met 10 vingers haal ik vrij makkelijk 400 foutloze aanslagen per minuut dus zo'n berichtje is sneller geschreven dan je denkt.
Op vrijdag 10 maart 2017 21:01 schreef greavy het volgende: Op 26 juni 2017 wordt de Spessart-Neubaustrecke tussen Laufach en Heigenbrücken (traject Aschaffenburg-Gemünden) in gebruik genomen. Er worden dan meteen wijzigingen in de dienstregeling op dat traject aangebracht: BEG
Wat is de tijdwinst na ingebruikname en wat is de tijdwinst in januari eigenlijk? Staat niet op die website. Voor IC/ICE bedoel ik dan.
Hoe meer dingen je op een toetsenbord je hebt getikt hoe meer waar je voor je geld krijgt. En met 10 vingers haal ik vrij makkelijk 400 foutloze aanslagen per minuut dus zo'n berichtje is sneller geschreven dan je denkt.
Daarom ben ik ook vaak de lul met notuleren
Die antwoorden ook. Daar heb je helemaal niets aan
Straks van Heerhugobijlmer naar Haarlem, 2 keuzes. Of intercity - Sloterdijk - Intercity of sprinter die 1000 keer stopt. Reistijd is 54 min vs 1 uur 4.
Op zaterdag 11 maart 2017 14:33 schreef b2py het volgende: Straks van Heerhugobijlmer naar Haarlem, 2 keuzes. Of intercity - Sloterdijk - Intercity of sprinter die 1000 keer stopt. Reistijd is 54 min vs 1 uur 4.
Afgelopen maandag 6 Maart mocht ik weer eens voor de Ferry rijden. In de middag stond er een transport gepland met circa 15 meter laadlengte, op een trailer van 13,60 meter lengte. Prima, een uitsteek binnen de wettelijke lengtematen. Achterop een lengtebord en de zwaailampen aan, en rijden maar.
De lading betrof gebruikte spoorrails (verwijderd bij werkzaamheden ergens in het land) die verkocht waren aan een Engels bedrijf, die ze wél weer kan gebruiken. Hier een foto nadat ik alle spanbanden had getrokken en gesjord.
Op zaterdag 11 maart 2017 18:30 schreef greavy het volgende: [ afbeelding ] Afgelopen maandag 6 Maart mocht ik weer eens voor de Ferry rijden. In de middag stond er een transport gepland met circa 15 meter laadlengte, op een trailer van 13,60 meter lengte. Prima, een uitsteek binnen de wettelijke lengtematen. Achterop een lengtebord en de zwaailampen aan, en rijden maar.
De lading betrof gebruikte spoorrails (verwijderd bij werkzaamheden ergens in het land) die verkocht waren aan een Engels bedrijf, die ze wél weer kan gebruiken. Hier een foto nadat ik alle spanbanden had getrokken en gesjord.
Zwaar vrachtje denk ik?
Wist niet dat ze die staven hergebruikten. De buurman van m'n opa en oma had dit ding vaak thuis staan. Kun je spoorrails in kleine stukjes mee knippen.
Dit zijn spoorstaven van ongeveer 54 kilo per meter. 810 kilo ongeveer per staaf, en het waren 36 staven. Dat was dus echt wel een zwaar vrachtje Mijn collega's hebben deze week nog 4 van deze vrachten in Utrecht geladen. Bedrijf is Doco spoormaterialen. Die schijnen veel in dit spul te handelen, ook bielzen en dergelijke.
Op zaterdag 11 maart 2017 18:40 schreef greavy het volgende: Dit zijn spoorstaven van ongeveer 54 kilo per meter. 810 kilo ongeveer per staaf, en het waren 36 staven. Dat was dus echt wel een zwaar vrachtje
Veel zwaarder kun je niet met een enkelas trekker denk ik
Kut, ik heb gisteren voor duizenden euro's aan treinkaartjes bij ÖBB gekocht, allemaal PDF-tickets. Eén er van is verkeerd doorgegeven, had een dag eerder moeten zijn. Ik kan dat nummer +43-5-1717 niet bereiken op de een of andere manier (lukt iemand anders dat wel btw?). Weet iemand een andere methode om contact met ze te krijgen?
Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende: Kut, ik heb gisteren voor duizenden euro's aan treinkaartjes bij ÖBB gekocht, allemaal PDF-tickets. Eén er van is verkeerd doorgegeven, had een dag eerder moeten zijn. Ik kan dat nummer +43-5-1717 niet bereiken op de een of andere manier (lukt iemand anders dat wel btw?). Weet iemand een andere methode om contact met ze te krijgen?
Bij mij gaat hij simpelweg niet over
Geen FB account of Twitter iets?
Voor wat voor gezelschap heb je tickets gekocht als ik mag vragen? Voor duizenden euro's in je eentje ga je heel enthousiast reizen volgens mij.
Voor wat voor gezelschap heb je tickets gekocht als ik mag vragen? Voor duizenden euro's in je eentje ga je heel enthousiast reizen volgens mij.
Heb het op Twitter gegooid in ieder geval.
6 man enkele reis Budapest-Linz in de RailJet in Business Class, diverse mensen van München naar Linz, et cetera. Ik organiseer een paar keer per jaar een conferentie en de belangrijke mensen betalen natuurlijk niet zelf voor hun vervoer.
De fundering van Hoofdgebouw III aka "De Inktpot" (sinds 1995 trouwens andersom, maar okee) in Utrecht bestaat voor een belangrijk deel uit 21 kilometer aan oude spoorstaven.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Veel zwaarder kun je niet met een enkelas trekker denk ik
Nee, maar het scheelt dat het over een aardige lengte verdeeld is. Maar kan het prima hebben. Normaal zit ik niet in dit werk, maar in de tankcontainers.
De fundering van Hoofdgebouw III aka "De Inktpot" (sinds 1995 trouwens andersom, maar okee) in Utrecht bestaat voor een belangrijk deel uit 21 kilometer aan oude spoorstaven.
Op zaterdag 11 maart 2017 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende: Kut, ik heb gisteren voor duizenden euro's aan treinkaartjes bij ÖBB gekocht, allemaal PDF-tickets. Eén er van is verkeerd doorgegeven, had een dag eerder moeten zijn. Ik kan dat nummer +43-5-1717 niet bereiken op de een of andere manier (lukt iemand anders dat wel btw?). Weet iemand een andere methode om contact met ze te krijgen?
Het is opgelost. Ik belde met de afdeling Travel in de VS, en die moesten heel hard lachen dat ik me druk maakte over ¤80,40. Ze vertelde dat ze vorige week een First Class(!!!)-ticket met Emirates kon weggooien omdat er één letter in een naam van een persoon verkeerd was geschreven. $5500. Wat teh fak. Ik boek regelmatig voor deze afdeling omdat ze simpelweg niet bekend zijn in de treinenticketwereld en omdat je nog steeds niet alle kaartjes kan krijgen op internet en het voor mij een koud kunstje is om even langs een Duits loket te gaan als het echt moet. Als ik boek en de invoices verstuur heb ik het geld altijd maximaal 3 dagen later op m'n rekening.
Nieuwe tickets geboekt en die ¤80,40 kost me een pak stroopwafels
Ik ben er überhaupt nooit in geslaagd me daar te registreren. Meerdere pogingen gedaan, hulp gevraagd, niet gekregen. Krijg dan de vinketering maar.
Oh op de een of andere manier heeft Roland van RolandRail een hekel aan me. Hij moet op RR hoogstpersoonlijk ieder account goedkeuren dat geregistreerd wordt en het mijne weigert hij gewoon
Oh op de een of andere manier heeft Roland van RolandRail een hekel aan me. Hij moet op RR hoogstpersoonlijk ieder account goedkeuren dat geregistreerd wordt en het mijne weigert hij gewoon
Oh op de een of andere manier heeft Roland van RolandRail een hekel aan me. Hij moet op RR hoogstpersoonlijk ieder account goedkeuren dat geregistreerd wordt en het mijne weigert hij gewoon
Alleen doet Roland het forum niet meer administreren, dat is ene Coen geworden.
heb je de search gebruikt? Het antwoord op je probleem staat namelijk al beschreven op pagina 183 van een gearchiveerd topic uit 2007!
Zulk soort dingen ja Dan moet je toch gewoon een nekschot hebben Gewoon een vraag beantwoorden is EN minder moeite EN veel socialer dan een beetje betweterig gaan lopen doen over zoiets
Zulk soort dingen ja Dan moet je toch gewoon een nekschot hebben Gewoon een vraag beantwoorden is EN minder moeite EN veel socialer dan een beetje betweterig gaan lopen doen over zoiets
Afschaffen en van het spoor betonnen banen voor zelfrijdend snelvervoer van maken
Moeten ze ff op werkbezoek in Albanië. Niet heel moeilijk, daar rijdt nauwelijks nog een trein maar de wegen worden in rap tempo verbeterd en nieuwe snelwegen aangelegd.
's-Heerenbroek/Zwolle 4 Maart 2017 - De 3449 passeert de toegesnelde fotograaf als stoptrein richting Zwolle. De bouwmaterialen en hekken waren hier buiten beeld ook al gestald voor de elektrificatiewerkzaamheden.
Zo, ik ben weer een beetje bijgekomen van een nachtelijke treinreis met de Alpenexpress. 's Nachts reizen blijft heerlijk. Binnenkort maar eens de Nightjet van de ÖBB uitproberen.
AlpenExpress in Radstadt, 4-maart-2017
Most people keep their brains Between their legs (Don't you find ?)
Elberfeld, 1969, van lijn 25 zie je de tramrails, opgeheven in 1970 .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op zondag 12 maart 2017 21:06 schreef James1988 het volgende: Wordt een leuk dagje morgen in het VK. Conducteurs gaan staken bij Southern, Northern en Merseyrail (Liverpool e.o.).
Reden voor de stakingen is de introductie van treinen zonder conducteur op desbetreffende netwerken, iets waar vakbond RMT het niet mee eens is.
Op maandag 13 maart 2017 09:00 schreef DeaDLocK2K het volgende: Staking afkondigen omdat er al te lang geen mogelijkheid tot staken is geweest dan maar?
Gewoon uit solidariteit met de Britten mee staken.
Most people keep their brains Between their legs (Don't you find ?)
Is NS tegenwoordig een sociale werkplaats? Op mijn vraag wat ze gaan doen aan de enorme achterstanden bij het verwerken van claims, krijg ik te horen dat ik ze hun uiterste best doen en dat ze echt niet meer kunnen doen. Ze sprak nog net niet letterlijk uit dat het vooral heel vervelend voor henzelf is en dat de klant maar wat meer begrip moet hebben.
Misschien moeten ze dan maar eens wat meer mensen aannemen. Of misschien moeten ze maar eens wat aan automatisering gaan doen, nu ze die kekke OV-chipkaart hebben moet het toch wel mogelijk zijn om automagisch te bepalen of een claim terecht is?
Als een klant bezwaar maakt tegen een automatische afwijzing kun je er altijd nog iemand naar laten kijken.
Op maandag 13 maart 2017 20:26 schreef James1988 het volgende: Misschien moeten ze dan maar eens wat meer mensen aannemen. Of misschien moeten ze maar eens wat aan automatisering gaan doen, nu ze die kekke OV-chipkaart hebben moet het toch wel mogelijk zijn om automagisch te bepalen of een claim terecht is?
In dit geval is die ov-chipkaart nu precies de reden dat ik mijn claim via de omslachtige manier (invullen formulier) heb moeten indienen. Voorheen kon ik gewoon via Mijn NS een claim indienen als er geen treinen reden.
De plee's van de SGM's wordt rond Haarlem afgesloten. Wie hoge nood heeft moet zich bij de HC melden die dan de deur kan ontgrendelen. Dit allemaal vanwege iemand die telkens veel te heet gegeten heeft,
Op maandag 13 maart 2017 21:17 schreef Peterselieman het volgende: De plee's van de SGM's wordt rond Haarlem afgesloten. Wie hoge nood heeft moet zich bij de HC melden die dan de deur kan ontgrendelen. Dit allemaal vanwege iemand die telkens veel te heet gegeten heeft,
Betere oplossingen: - Je verstopt een camera in het paneel tegenover de WC deur. - Wisselen met SLT - DDZ wissel. (Want camera)
Dit is wel een beetje toegeven nu
Wisselen met SLT zou alleen maar harder toegeven zijn. Dan kan iedereen die moet pissen de tering krijgen.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Betere oplossingen: - Je verstopt een camera in het paneel tegenover de WC deur. - Wisselen met SLT - DDZ wissel. (Want camera)
Dit is wel een beetje toegeven nu
Als het telkens dezelfde is dan zou hij toch op de beelden moeten staan op Sloterdijk, Haarlem en Den Haag HS of stations eromheen waar ook wel camera's hangen?
Daar heeft NS toch Travel John voor? [ afbeelding ]
Ik zou nog liever een prullenbak volzeiken dan een conducteur te gaan zoeken (veel succes daarmee ook) en om zo'n ding te vragen.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
In de categorie logica volgens NS: Als je met Traject Vrij vergeet uit te checken, dan rekent NS daarvoor een boete van ¤ 0,01 (en ja, ook al hanteert met bij het terugbetalen van GTBV een bepaalde drempel waaronder men niet uitkeert, die ene cent wordt daadwerkelijk geīncasseerd). Wanneer je die gemiste check-uit corrigeert, dan wordt dat niet op de factuur gecorrigeerd, maar vindt een extra transactie plaats om die cent terug te betalen...
Sinds vandaag is een update aan de reisinformatieschermen live. Belangrijke berichten staan er nu tweetalig op, veranderingen aan bijvoorbeeld de eindbestemming en de vertraging staan nu in het rood en er worden nu zoveel mogelijk stations worden nu weergegeven om het enorme scrollen tussen de stations zo veel mogelijk te beperken. Daarnaast zijn er nog een aantal andere wijzigingen doorgevoerd.
Op dinsdag 14 maart 2017 06:40 schreef MTL het volgende: en er worden nu zoveel mogelijk stations worden nu weergegeven om het enorme scrollen tussen de stations zo veel mogelijk te beperken.
Klinkt goed. Eindelijk! Maar dit issue speelt al sinds de invoering van het systeem. Ik geloof dat rond 2010 de oude flapper-cta's zijn vervangen. Had de NS geen geld voor een update ofzo, dat het >5 jaar duurt om te fixen wat met het oude systeem gewoon prima was.
ja ik ben misschien een beetje negatief. Maar vaak genoeg gezien dat reizigers in Maastricht geen benul hadden waar Schagen überhaupt ligt. Als tussenregel ... Anna-Paulowna ... weergegeven maakt je dan niet veel wijzer.
Most people keep their brains Between their legs (Don't you find ?)