Dat matte gevoel is denk ik best logisch, het is ook gewoon zo'n rare situatie... Nogmaals een knuffel..quote:Op zaterdag 11 maart 2017 10:12 schreef Logician2.0 het volgende:
Bedankt![]()
Sam, woensdag als ik weer word geopereerd ben ik 32wk zwanger.
De oncoloog gaf aan dat deze vorm heel erg traag groeit en de komende 4wk dan voor de baby van meer belang zouden zijn dan de snelheid van de groei.
Ze gaf er wel bij aan dat dit de inschatting nu is, en dat daar pas na de operatie een echt antwoord op is qua hoe snel.
Ik ben nog steeds helemaal mat qua gevoel.. ik had vanaf het moment van het horen telkens dat ik dacht dat ik ging huilen en toch heb ik dit nog steeds niet gedaan..
Ps: waar blijven alle leuke verhalen en de dames met meldplicht!![]()
![]()
Dit. Hier nog alles rustig.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 11:54 schreef Soempie het volgende:
Wat gogo zegt, ontdaan is ook het juiste woord.
Hier had ik van alles twee stuks, maar ik geloof dat we er later nog een set bij hebben gehaald i.v.m. spugen en spuitluiers.
Haha, goed zo.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij slaan t wiegje ook overwaarschijnlijk een ikea ledikantje tijdelijk ombouwen to cosleeper en daarna dicht en op het eigen kamertje. Is het plan iig
we moeten alles nog kopen maar ik probeer me in te houden tot na de 20 wk echo.
ja idd ivm het geslacht en nog een laatste "is alles goed/gezond" checkquote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:27 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Haha, goed zo.Althans, weet niet of je het geslacht wil weten, maar wij hebben om die reden voor de twintig weken ook bijna niks gekocht, alleen een leuk kledingsetje geloof ik.. Maar hier valt het dus mee met de koopdrang, gezien het feit dat ik nu nog best wat in huis moet halen vanmiddag. Als er ineens spontaan een baby zou zijn, dan is er geen man over boord hoor, alle essentiële dingen hebben we wel en de rest halen we dus deze week bij babypark/etos/hema.. En dan is het klaar voor de baby en wil ik alleen nog verder nestelen door wat kasten op te ruimen enzo.
ik liep in week 10 ofzo ook al in die positiedingen. Niet dat de anderen niet meer dicht konden, maar zat gewoon niet meer chill. Dit is net een grote joggingbroekquote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:29 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn broer heeft het wiegje van ons van vroeger, ik denk dat we die wel gaan gebruiken de eerste weken.![]()
Oh man wat ben ik blij met m`n positiebroeken. Ik kan vanaf een uurtje of 2-3 m`n gewone broeken echt niet meer dicht hebben (heb altijd hoge broeken) en kreeg er buikpijn van. Heb 's avonds een behoorlijke (darmen) buik. Ach nouja, ik ga dan maar voor comfort.
Nee het voelt gewoon echt niet lekker meer. Ach nouja, deze zitten hemels haha. Ben pas 7+3 nu dus hoop dat m`n buik nog wel eventjes een beetje binnenboord blijft, nog een week of 4.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik liep in week 10 ofzo ook al in die positiedingen. Niet dat de anderen niet meer dicht konden, maar zat gewoon niet meer chill. Dit is net een grote joggingbroekt voelt niet heel sexy haha maar t zit heerlijk
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben gewoon een beetje in shock over hoe tof zeeman de laatste tijd is geworden qua baby spul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |