Dan zou ik FVD stemmen. Maar nog beter is CDA.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog altijd niet
Neig naar VNL/FVD of misschien wel de Piratenpartij
VNL?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doe piraat denk ik. Zullen we beide Ancilla doen?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij het billenmaatje van Buma ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zou ik FVD stemmen. Maar nog beter is CDA.
Waarom FVD en niet VNL?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan zou ik FVD stemmen. Maar nog beter is CDA.
Neenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben jij het billenmaatje van Buma ofzo?
Jan Roosquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlo heeft alle vertrouwen in Jan Roos
Hehe, dit klinkt heerlijk fout. Maar laten we haar samen doenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe piraat denk ik. Zullen we beide Ancilla doen?
Betere lijsttrekker en beter programma, al vind ik dat FVD ook veel absurde punten heeft zoals bindende referenda en uit de euro.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom FVD en niet VNL?
hoor graag je mening
mvg
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen maar dat ik die partij overweeg. Ik overweeg die partij omdat ik daar volgens de stemwijzer de meeste verbinding mee hebquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onlo heeft alle vertrouwen in Jan Roos
Ik zou de nummer 4 dan ook serieus overwegen.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen maar dat ik die partij overweeg. Ik overweeg die partij omdat ik daar volgens de stemwijzer de meeste verbinding mee hebCDA kwam op de 4e plek geloof ik.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe, dit klinkt heerlijk fout. Maar laten we haar samen doen
Waarom?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga kijken of ik via een kort geding het voor elkaar kan krijgen dat woensdag in Rotterdam-Rijnmond alle stembureau's gesloten blijven..
Waar ga jij op stemmen?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die op Jan Roos stemmen zijn oprecht zwakzinnig.
Dat doe ik ook zeker. Alleen het drugsbeleid + het volkslied op school vind ik meh....quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou de nummer 4 dan ook serieus overwegen.
Je moet goed lezen wat het CDA wil. Volkslied op school is alleen dat men na afloop van de basisschool het volkslied kent en weet waar het voor staat. Niet dat ze het dagelijks zingen met het hijsen van de vlag.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker. Alleen het drugsbeleid + het volkslied op school vind ik meh....
Overigens, die dienstplicht die het CDA voor ogen heeft, is dat bedoeld zoals het vroeger was? Dus echt klaarstomen voor een eventuele oorlog of heeft het CDA een soort "opvoedingskamp" voor ogen? Indien dat laatste vind ik dat heel slecht. Daar is ons leger niet voor bedoeld.
v/d week zei Buma bij één vandaag dat hij wel degelijk op wekelijkse basis het Wilhelmus wil laten zingen. In ieder geval vaak genoeg om het te kennen inderdaad. En met 14 coupletten mag je daar wel wat weken vooruit trekkenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet goed lezen wat het CDA wil. Volkslied op school is alleen dat men na afloop van de basisschool het volkslied kent en weet waar het voor staat. Niet dat ze het dagelijks zingen met het hijsen van de vlag.
Dienstplicht is breed maatschappelijk. Het gaat er om dat je leert dat je onderdeel uitmaakt van de maatschappij en iets terug moet doen voor die maatschappij. Dit kan in het leger, maar ook in de zorg, bij een natuurorganisatie etc.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmusquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet eens dat het wilhelmus 14 coupletten had.
Jij bent dan ook kkdom.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wist niet eens dat het wilhelmus 14 coupletten had.
Jezus.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelmus
15 zelfs
Dat is waar..quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Darkraver is een vriendelijke gast. Kan je echt mee lachen.
Ik hoor dus bij dat andere kwart.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:28 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk dat driekwart van wat daar staat te dansen komende woensdag op ome Geert gaat stemmen..
Was jij daar?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik hoor dus bij dat andere kwart.
Niet zo absurd hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2017 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Betere lijsttrekker en beter programma, al vind ik dat FVD ook veel absurde punten heeft zoals bindende referenda en uit de euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |