Afgelopen jaren hebben we gezien dat ontwikkelingshulp fantastisch wordt besteed in Afrika...quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met ontwikkelingshulp kun je juist veel militair ingrijpen en vluchtelingenstromen voorkomen.
Partij voor de Dieren. Was eerst altijd een type die hardop moest lachen om de partij maar ik ben het op veel punten wel met ze eens en ze kwamen elke keer als #1 bij de stemwijzer. Ben ook van plan om lid te worden van de jongerenvereniging.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar wel op dan? Of wil je dat niet zeggen?
Dacht dat het modaal inkomen 150.000 euro wasquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Eva is volgens mij ook niet al te slim...
Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren. Was eerst altijd een type die hardop moest lachen om de partij maar ik ben het op veel punten wel met ze eens en ze kwamen elke keer als #1 bij de stemwijzer. Ben ook van plan om lid te worden van de jongerenvereniging.
Niks om je voor te schamen. Ik heb verschillende mensen op Facebook die heel duidelijk laten merken dat ze daar op stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren. Was eerst altijd een type die hardop moest lachen om de partij maar ik ben het op veel punten wel met ze eens en ze kwamen elke keer als #1 bij de stemwijzer. Ben ook van plan om lid te worden van de jongerenvereniging.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Stabiel het volgende:
Hoe wil je weten wat je laatste 18 jaar van je leven is?
* vraag voor een vriend
Nou ja, mensen vinden het raar omdat ik zoveel vlees eet, alsof alleen mensen die vega zijn erop stemmen...quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Ik heb verschillende mensen op Facebook die heel duidelijk laten merken dat ze daar op stemmen.
Niks mis met Partij voor de Dieren.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |