Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ik had het even gemist, wie zei dat? Een voetballer?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
"Joden aan de gas", zegt -ie. Hij kan niet eens normaal Nederlands, die sukkel.
quote:
quote:
Haha ja altijd die 35 werkloze PVV stemmers die voor een pakje sjag komen schreeuwen.quote:
Als bij een bijeenkomst van Wilders 40 mensen komen opent het NOS-journaal daarmee. Klaver brengt 5000 man op de been.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Echt... deze sneue frameEn de kritiekloze NPO prikt er niet doorheen, zendt het uit en zet Klaver neer als een soort popster.
En toch doet Klaver het goedquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gelul over "bouwen aan een beweging"...Het is gewoon een gelikte verkiezingscampagne, waarbij alles draait om imago.
Ahum... het staat er toch echtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiddema is van Forum voor Democratie. Ik stem op Nieuwe Wegen...
Qft.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als je Gl stemt ben je niet goedwijs.
Je bent wel erg zuur voor een D'66-er.quote:
Ik vind heel de persoon jesse een act. Een matige.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon een sneue vertoning, heel krampachtig proberen om met een zorgvuldig geregisseerde show te doen alsof je heel groot en populair bent.
Wie maar een beetje kritisch is, prikt daar zo doorheen.
MAW, ik wil niet regeren.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roemer die de VVD uitsluit. Domme domme man. Dan sluit je - samen met de PVV - 60 zetels uit
Niet rouwig omquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roemer die de VVD uitsluit. Domme domme man. Dan sluit je - samen met de PVV - 60 zetels uit
Heeft hij al gedaan toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roemer hier nou ook al VVD uitsluiten...
Had hij al gedaan toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel inkomensafhankelijk geprijsd bier en wijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef derLudolf het volgende:
Mensen laten betalen voor een partij avondje is wel erg links ja
Tja, VVD wordt grootste partij dus die alerte partijen gaan allemaal smeken om mee te mogen doen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
De toegang was gratis.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef derLudolf het volgende:
Mensen laten betalen voor een partij avondje is wel erg links ja
Jij vindt Roemer,klaver en asscher een aanwinst voor links?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bent wel erg zuur voor een D'66-er.
Met de hmh hadden ze gewoon gratis bier kunnen geven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel inkomensafhankelijk geprijsde bier en wijn.
Iets van "ideologisch liggen de SP en VVD zo ver uit elkaar dat een regeerkoord nooit gaat lukken"quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Oh oke, dacht alleen bij PVV
Je denkt serieus dat de VVD en PVV samen 60 zetels halen? Ik denk dat 50 al ambitieus genoeg zal blijken.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Premier Mark Rutte reageert bij RTV Noord op de open brief die Annemarie Heite aan hem schreef. Hij meldt dat hij na 15 maart weer naar Groningen wil komen en dan ook met Heite in gesprek wil.
Heite laat het er niet bij zitten: 'Loop er niet voor weg, Rutte'
Zwakquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Premier Mark Rutte reageert bij RTV Noord op de open brief die Annemarie Heite aan hem schreef. Hij meldt dat hij na 15 maart weer naar Groningen wil komen en dan ook met Heite in gesprek wil.
Niet heel gek toch? Rutte is vandaag en morgen al in Brussel en het is campagne tijdquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Premier Mark Rutte reageert bij RTV Noord op de open brief die Annemarie Heite aan hem schreef. Hij meldt dat hij na 15 maart weer naar Groningen wil komen en dan ook met Heite in gesprek wil.
Asscher allerminst, Klaver is op zich een prima politicus, net als Roemer overigens, maar bij Klaver stoor ik me zeer aan de vorm boven inhoud.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij vindt Roemer,klaver en asscher een aanwinst voor links?
Ze moeten iemand hebben zoals Bernie Sanders. En reële standpunten.
D66 is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD. Links waar ze rechts moeten zijn, rechts waar ze links moeten zijn. Voor de goede mix tussen PvdA en VVD moet je 15 maart op lijst 15 stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
D66 is gewoon de veel betere variant van GroenLinks. Ik zou op beide niet stemmen, maar je bent wel gek als je GL stemt met het programma van D66.
Heite wil desnoods ook naar Den Haag komen. Na 15 maart is Mark niks meer.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Niet heel gek toch? Rutte is vandaag en morgen al in Brussel en het is campagne tijd
Met drie zakjes Portland en gereedschap de Grebbeberg op trappenquote:
Mwah, ik denk dat GL zich een beetje in de voet schiet met dat dure autorijden. Daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:15 schreef danos het volgende:
Roemer gaat dit nooit winnen van slick Jesse.
Ja dat denk ik. 70 pct vd kiezers zweeft nog dus die peilingen zeggen nul komma nul.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat de VVD en PVV samen 60 zetels halen? Ik denk dat 50 al ambitieus genoeg zal blijken.
En trouwens: wat het uitsluiten van PVV-stemmers betreft: dat geneuzel over het uitsluiten van "miljoenen" stemmers mag wel eens afgelopen zijn. In 2003 werd de PvdA uitgesloten, met 40 zetels.
En bovendien: iedereen die nu op de PVV stemt, weet dat -ie stemt op een partij die door bijna iedereen wordt uitgesloten. Als je daar dan met je volle verstand op stemt, moet je niet achteraf mekkeren.
Eens eens, maar dan nog is D66 de betere variant van GL.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
D66 is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD. Links waar ze rechts moeten zijn, rechts waar ze links moeten zijn. Voor de goede mix tussen PvdA en VVD moet je 15 maart op lijst 15 stemmen.
Mark is na 15 maart nog steeds lijsttrekker van de grootste partijquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heite wil desnoods ook naar Den Haag komen. Na 15 maart is Mark niks meer.
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef bascross het volgende:
Ik wil Jesse wel in de ring zien met Thierry. Dat heeft Trudeau een paar jaar terug ook gedaan in Canada.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.
- Thierry Baudet
Ah, Monasch. Ja dat vond ik nou een goede PvdA'erquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
D66 is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD. Links waar ze rechts moeten zijn, rechts waar ze links moeten zijn. Voor de goede mix tussen PvdA en VVD moet je 15 maart op lijst 15 stemmen.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.
- Thierry Baudet
VVD stond - voor het eerst - ook op mijn lijstje van mogelijke partijen, maar de partij is me toch wat te rechts én ik heb moeite met de vele integriteitsissues.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens eens, maar dan nog is D66 de betere variant van GL.
En nee sorry, ik ga niet op Nieuwe Wegen stemmen, wordt VVD.
Wat een slecht topic... Je kan beterquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:19 schreef tong80 het volgende:
KLB / Je hoopt gewoon dat Rusland Nederland binnenvalt
Leuk topic weer vogeltjesdansquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:19 schreef tong80 het volgende:
KLB / Je hoopt gewoon dat Rusland Nederland binnenvalt
Na 15 maart is niemand meer lijsttrekker.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Mark is na 15 maart nog steeds lijsttrekker van de grootste partij
Straks moet die pisvlek huilie huilie doenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef danos het volgende:
Jesse Klaver wordt ook echt geen strobreed in de weg gelegd door Pauw en Jinek, iedereen wordt aangepakt behalve Jesse.
Dat zijn ook mijn bezwaarpunten ja, daarom gaat mijn stem naar Dijkhoff (alhoewel die wel erg rechts is).quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
VVD stond - voor het eerst - ook op mijn lijstje van mogelijke partijen, maar de partij is me toch wat te rechts én ik heb moeite met de vele integriteitsissues.
Jinek heeft wel Jan Roos helemaal gesloopt, daarna niks meer van gehoord, Jan naar 0 zetels.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jinek geeft roemer even n knockout. Die stemt op zeker op Klaver.
Jan had toch al 0 zetelsquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jinek heeft wel Jan Roos helemaal gesloopt, daarna niks meer van gehoord, Jan naar 0 zetels.
Inderdaad. Gelukkig zat er vorige keer nog een mondige Drentse boerin in het publiek.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef danos het volgende:
Jesse Klaver wordt ook echt geen strobreed in de weg gelegd door Pauw en Jinek, iedereen wordt aangepakt behalve Jesse.
Wat een elitaire lul is het toch ook.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
- Thierry Baudet
Dat of blancoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon stemmen op de partij waar jij je het meest in kan vinden
Alle inhoud van de PVV deze verkiezingscampagne beperkt zich tot twee A4'tjes. Eén velletje waarop het verkiezingsprogramma staat en nog een velletje met overige kreten.quote:
denk het ook niet nee, neoliberaal dan whateverquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Er zijn geen liberale partijen meer.
Dat Twitter account heeft nauwelijks volgers erbij gekregen. Nog steeds 8000+. Andere partijen hebben meer. Ook een goede graadmeter.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jinek heeft wel Jan Roos helemaal gesloopt, daarna niks meer van gehoord, Jan naar 0 zetels.
Wat een baas.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een elitaire lul is het toch ook.
Die stelde 2 vragen, kreeg 1 lulverhaal "Ik begrijp uw verhaal en voel uw pijn", 0 antwoorden en P&J gingen over naar de orde van de dag.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig zat er vorige keer nog een mondige Drentse boerin in het publiek.
Zaken die mij geld kosten, ben ik tégen. Zaken die andere mensen geld kosten, ben ik vóór.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon stemmen op de partij waar jij je het meest in kan vinden
Ik kan het echt niet meer aanhoren. Heb het zelfs in mijn signature gezet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een gelul over dat strategisch kiezen.
Awww.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig had Geert Wilders vandaag belangrijk nieuws te melden: hij heeft twee katjes geadopteerd uit het dierenasiel en heel Nederland mag meedenken over de namen....
Iets meer respect voor je gekregenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:
Door Jesse Klaver stem ik niet op Groen Links.
Begin je eigen partij!!quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil een hoger vrijwillig eigen risico, waarom hoor je daar niets over?
Waarom? Ik vind dat hij het best goed doet (ik stem er niet op)quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:
Schoolmeester is tenminste oprecht en eerlijk. Snotneus is één grote act.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een snotneus leest de schoolmeester ff de les.
En Roemer met zn ingestuurde zinnetje.
Een paar dagen terug zat hij bij Tijd voor Max. Daar vertelde hij dat hij een punker was op de middelbare school ofzo. Het kinderjournaal "debat" ga ik niet terug kijken. Heeft hij nog meer optredens gehad?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle inhoud van de PVV deze verkiezingscampagne beperkt zich tot twee A4'tjes. Eén velletje waarop het verkiezingsprogramma staat en nog een velletje met overige kreten.
Gelukkig had Geert Wilders vandaag belangrijk nieuws te melden: hij heeft twee katjes geadopteerd uit het dierenasiel en heel Nederland mag meedenken over de namen....
Staat er geen ander lekker hipsterwijf op hun lijst?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:
En interviews in de Story en Privé.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle inhoud van de PVV deze verkiezingscampagne beperkt zich tot twee A4'tjes. Eén velletje waarop het verkiezingsprogramma staat en nog een velletje met overige kreten.
Dat noemen ze ook wel laagopgeleid.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, leuk, iemand afschrijven omdat 'ie geen universitaire studie heeft gevolgd.
Daar had gewoon een vrouw bij moeten zitten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
En wat ik ook spuugzat ben, is dat gelul over de formatie van 2012. VVD en PvdA waren zo groot dat ze niet om elkaar heen konden. Een rechts kabinet was niet mogelijk, een links kabinet ook niet.
Ik heb dezelfde overweging, en daarnaast nog de recente geschiedenis van GroenLinks met het Kunduz-akkoord, en de regeringsgeilheid die ik bij GroenLinks proef.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef tong80 het volgende:
quote:
Gelukkig is dat Jeugdjournaal-debat al uitgebreid behandeld in het grote-mensen-journaal...quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een paar dagen terug zat hij bij Tijd voor Max. Daar vertelde hij dat hij een punker was op de middelbare school ofzo. Het kinderjournaal "debat" ga ik niet terug kijken. Heeft hij nog meer optredens gehad?
Dat is niet waar. Pertinente nonsens.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
En wat ik ook spuugzat ben, is dat gelul over de formatie van 2012. VVD en PvdA waren zo groot dat ze niet om elkaar heen konden. Een rechts kabinet was niet mogelijk, een links kabinet ook niet.
Lees ik al 15 jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Iets meer respect voor je gekregen
Iemand daarom afschrijven, of...?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:25 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel laagopgeleid.
Ze hebben je posts gelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
WAT?!
Zomaar wat aandacht voor kleinere partijen?! Dit moet een vergissing zijn....
quote:
Ok. Nu is het engquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk is Fylax uit de kast gekomen
Ik heb de look alike van Femke al geneukt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Staat er geen ander lekker hipsterwijf op hun lijst?
Is Fylax niet gewoon Thierry?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
#nohommoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou, ik vind die hele partij en vooral Baudet bizar mongolide maar dit gaat wel érg ver.quote:
Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes hèquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb de look alike van Femke al geneukt.
Uitstekende tekst.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
- Thierry Baudet
In extreem-linkse kringen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt al de nieuwe Fortuyn genoemd.
Maar het is Heroquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Gewoon een 2e VVD toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
De NPO heeft z'n plicht weer gedaan... - dan kunnen ze nu weer dagenlang alleen de grote partijen aan het woord laten.
Overigens: het is mijn partij niet, maar die Ondernemerspartij van Brinkman is qua onderwerp en aanpak best goed doordacht.
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Zou er rakenquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er hier mensen die Jeanine lekker vinden? Ik zie t totaal niet..
Hij is voor de verlaging van alcohol accijns? Maar best goede punten heeft hij wel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
Er is slechter.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
40 plussers jaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vergelijk de kale verlosser alsjeblieft niet met dat omhooggevallen korpsballertje.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt al de nieuwe Fortuyn genoemd.
Kijk jij al zijn vlogs?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Zijn jullie ook fan van Xander van der Wulp
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Zou monasch graag nog zien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagen
Ze schijnt in het echt ook ontzettend uit dr bek te stinken een open maagklep ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Kan best zijn, maar hij vertelde laatst in het Splinterdebat over zijn aanpak (heel gericht naar ondernemersbijeenkomsten, -clubs etc.), helemaal niet verkeerd. En het programma is voor de doelgroep ook best aantrekkelijk.quote:
Bronquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze schijnt in het echt ook ontzettend uit dr bek te stinken een open maagklep ofzo
Dionne Stax om bij de NOS te blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Liever Evaquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een bagger. GroenLinksSP
PvdA
Ohja dat lijkt me ook een lieve vrouwquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dionne Stax om bij de NOS te blijven.
Ik mis nog een partij in de berichtgeving. Twee, trouwens. Want die Turks-nationalist heb ik ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sylvana en de PvdD zaten er gisteren, vandaag een item over de kleine partijen, ze doen hun best de laatste dagen
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft vast poepseks met Ron brandsteder gehad
Ja, absoluut.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Nopequote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut.Komt ook altijd heel goed uit de verf bij Politieke Junkies. Ken je dat programma?
Ja, maar ideeën zijn 1 en uitvoering is 2. Op papier klinkt het idd allemaal prima, maar Hero is geen goede politicusquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar hij vertelde laatst in het Splinterdebat over zijn aanpak (heel gericht naar ondernemersbijeenkomsten, -clubs etc.), helemaal niet verkeerd. En het programma is voor de doelgroep ook best aantrekkelijk.
Zou als zodanig best wat serieuzer mogen worden genomen, die partij.
vlogs van Wulpquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ties wil niks over dit programma horen
Hij noemt het riooltv
Dat programma kijk ik ook altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, absoluut.Komt ook altijd heel goed uit de verf bij Politieke Junkies. Ken je dat programma?
Kloptquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hier moest toch de ME bij aan te pas komen?
snipers op het dakquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hier moest toch de ME bij aan te pas komen?
Ze zijn beide blank. Racist.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef KingRoland het volgende:
staat er geen kleur in de autocue wie wat zegt
Slaap lekker pikquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:35 schreef tong80 het volgende:
Succes met dat kut wijf. Nederland is in oorlog.
Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |