Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Ik had het even gemist, wie zei dat? Een voetballer?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
"Joden aan de gas", zegt -ie. Hij kan niet eens normaal Nederlands, die sukkel.
quote:
quote:
Haha ja altijd die 35 werkloze PVV stemmers die voor een pakje sjag komen schreeuwen.quote:
Als bij een bijeenkomst van Wilders 40 mensen komen opent het NOS-journaal daarmee. Klaver brengt 5000 man op de been.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Echt... deze sneue frameEn de kritiekloze NPO prikt er niet doorheen, zendt het uit en zet Klaver neer als een soort popster.
En toch doet Klaver het goedquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Dat gelul over "bouwen aan een beweging"...Het is gewoon een gelikte verkiezingscampagne, waarbij alles draait om imago.
Ahum... het staat er toch echtquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hiddema is van Forum voor Democratie. Ik stem op Nieuwe Wegen...
Qft.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Als je Gl stemt ben je niet goedwijs.
Je bent wel erg zuur voor een D'66-er.quote:
Ik vind heel de persoon jesse een act. Een matige.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon een sneue vertoning, heel krampachtig proberen om met een zorgvuldig geregisseerde show te doen alsof je heel groot en populair bent.
Wie maar een beetje kritisch is, prikt daar zo doorheen.
MAW, ik wil niet regeren.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roemer die de VVD uitsluit. Domme domme man. Dan sluit je - samen met de PVV - 60 zetels uit
Niet rouwig omquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roemer die de VVD uitsluit. Domme domme man. Dan sluit je - samen met de PVV - 60 zetels uit
Heeft hij al gedaan toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Roemer hier nou ook al VVD uitsluiten...
Had hij al gedaan toch?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel inkomensafhankelijk geprijsd bier en wijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef derLudolf het volgende:
Mensen laten betalen voor een partij avondje is wel erg links ja
Tja, VVD wordt grootste partij dus die alerte partijen gaan allemaal smeken om mee te mogen doen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
De toegang was gratis.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef derLudolf het volgende:
Mensen laten betalen voor een partij avondje is wel erg links ja
Jij vindt Roemer,klaver en asscher een aanwinst voor links?quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bent wel erg zuur voor een D'66-er.
Met de hmh hadden ze gewoon gratis bier kunnen geven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wel inkomensafhankelijk geprijsde bier en wijn.
Iets van "ideologisch liggen de SP en VVD zo ver uit elkaar dat een regeerkoord nooit gaat lukken"quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Oh oke, dacht alleen bij PVV
Je denkt serieus dat de VVD en PVV samen 60 zetels halen? Ik denk dat 50 al ambitieus genoeg zal blijken.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Premier Mark Rutte reageert bij RTV Noord op de open brief die Annemarie Heite aan hem schreef. Hij meldt dat hij na 15 maart weer naar Groningen wil komen en dan ook met Heite in gesprek wil.
Heite laat het er niet bij zitten: 'Loop er niet voor weg, Rutte'
Zwakquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Premier Mark Rutte reageert bij RTV Noord op de open brief die Annemarie Heite aan hem schreef. Hij meldt dat hij na 15 maart weer naar Groningen wil komen en dan ook met Heite in gesprek wil.
Niet heel gek toch? Rutte is vandaag en morgen al in Brussel en het is campagne tijdquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Premier Mark Rutte reageert bij RTV Noord op de open brief die Annemarie Heite aan hem schreef. Hij meldt dat hij na 15 maart weer naar Groningen wil komen en dan ook met Heite in gesprek wil.
Asscher allerminst, Klaver is op zich een prima politicus, net als Roemer overigens, maar bij Klaver stoor ik me zeer aan de vorm boven inhoud.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij vindt Roemer,klaver en asscher een aanwinst voor links?
Ze moeten iemand hebben zoals Bernie Sanders. En reële standpunten.
D66 is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD. Links waar ze rechts moeten zijn, rechts waar ze links moeten zijn. Voor de goede mix tussen PvdA en VVD moet je 15 maart op lijst 15 stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
D66 is gewoon de veel betere variant van GroenLinks. Ik zou op beide niet stemmen, maar je bent wel gek als je GL stemt met het programma van D66.
Heite wil desnoods ook naar Den Haag komen. Na 15 maart is Mark niks meer.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Niet heel gek toch? Rutte is vandaag en morgen al in Brussel en het is campagne tijd
Met drie zakjes Portland en gereedschap de Grebbeberg op trappenquote:
Mwah, ik denk dat GL zich een beetje in de voet schiet met dat dure autorijden. Daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:15 schreef danos het volgende:
Roemer gaat dit nooit winnen van slick Jesse.
Ja dat denk ik. 70 pct vd kiezers zweeft nog dus die peilingen zeggen nul komma nul.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat de VVD en PVV samen 60 zetels halen? Ik denk dat 50 al ambitieus genoeg zal blijken.
En trouwens: wat het uitsluiten van PVV-stemmers betreft: dat geneuzel over het uitsluiten van "miljoenen" stemmers mag wel eens afgelopen zijn. In 2003 werd de PvdA uitgesloten, met 40 zetels.
En bovendien: iedereen die nu op de PVV stemt, weet dat -ie stemt op een partij die door bijna iedereen wordt uitgesloten. Als je daar dan met je volle verstand op stemt, moet je niet achteraf mekkeren.
Eens eens, maar dan nog is D66 de betere variant van GL.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
D66 is precies de verkeerde mix tussen PvdA en VVD. Links waar ze rechts moeten zijn, rechts waar ze links moeten zijn. Voor de goede mix tussen PvdA en VVD moet je 15 maart op lijst 15 stemmen.
Mark is na 15 maart nog steeds lijsttrekker van de grootste partijquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heite wil desnoods ook naar Den Haag komen. Na 15 maart is Mark niks meer.
Als ik Jesse Klaver hoor praten, hoor ik leegte. Ik heb daadwerkelijk ideeën en daadwerkelijk geleerd.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:17 schreef bascross het volgende:
Ik wil Jesse wel in de ring zien met Thierry. Dat heeft Trudeau een paar jaar terug ook gedaan in Canada.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |