Moslims en hun schaamtecultuurquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Befbekje het volgende:
Younes.. Zou die pik nooit bij zichzelf denken van WTF ben ik nou mee bezig?
Laat Rutte er buiten.quote:
Mja, als dit buiten de 16 gebeurt wordt er altijd voor gefloten. Valt op zich wel iets voor te zeggen imoquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Een veldspeler wordt niet extra beschermd in zo een situatie. Alleen een keepert.
Ik moest lachen..quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moslims en hun schaamtecultuur
Goede spelert wel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Ziyech. Speelde hij ook mee joh.
Ga toch weg hey. Eigenlijk de hele wedstrijd de mindere behalve een kwartier in de tweede helft. Had na een half uur al 4-0 kunnen staan joh.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neemt niet weg dat je hier verliest dankzij 2 persoonlijke fouten
Dan nog klopt mijn opmerking...quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg hey. Eigenlijk de hele wedstrijd de mindere behalve een kwartier in de tweede helft. Had na een half uur al 4-0 kunnen staan joh.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef S0nic het volgende:
Kunnen we kappen met Sinkgraven, die gozer voegt niks toe als back.
Dat is niet gek aangezien hij pas na een minuut of 75 invielquote:
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Klopt het dat Nederlandse ploegen doorgaans schijt verdedigen tegen systemen met twee spitsen, of ligt dat aan mij?
Ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef franklop het volgende:
Niks is onmogelijk in het voetbal, zie Barca gisteren. Ik zie Ajax dit nog wel goedmaken volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |