Moslims en hun schaamtecultuurquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Befbekje het volgende:
Younes.. Zou die pik nooit bij zichzelf denken van WTF ben ik nou mee bezig?
Laat Rutte er buiten.quote:
Mja, als dit buiten de 16 gebeurt wordt er altijd voor gefloten. Valt op zich wel iets voor te zeggen imoquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Een veldspeler wordt niet extra beschermd in zo een situatie. Alleen een keepert.
Ik moest lachen..quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moslims en hun schaamtecultuur
Goede spelert wel.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef onlogisch het volgende:
Hey. Ziyech. Speelde hij ook mee joh.
Ga toch weg hey. Eigenlijk de hele wedstrijd de mindere behalve een kwartier in de tweede helft. Had na een half uur al 4-0 kunnen staan joh.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neemt niet weg dat je hier verliest dankzij 2 persoonlijke fouten
Dan nog klopt mijn opmerking...quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch weg hey. Eigenlijk de hele wedstrijd de mindere behalve een kwartier in de tweede helft. Had na een half uur al 4-0 kunnen staan joh.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:48 schreef S0nic het volgende:
Kunnen we kappen met Sinkgraven, die gozer voegt niks toe als back.
Dat is niet gek aangezien hij pas na een minuut of 75 invielquote:
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Klopt het dat Nederlandse ploegen doorgaans schijt verdedigen tegen systemen met twee spitsen, of ligt dat aan mij?
Ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef franklop het volgende:
Niks is onmogelijk in het voetbal, zie Barca gisteren. Ik zie Ajax dit nog wel goedmaken volgende week
Goed niet, maar ik kan ermee levenquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit een goede uitslag voor Ajax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef Bugno het volgende:
[..]Als supporter van een club van non-valeurs blij zijn met een nederlaag van een andere club
Als ADO degradeert kunnen we allemaal lachen en dan heeft het geen invloed op de coëfficiënt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed niet, maar ik kan ermee leven
Wehe, ja maar als er eens twee spitsen zijn kunnen die vrolijk door het midden combineren. Neem aan dat dat te maken heeft met het feit dat er in de Eredivisie weinig met zulke systemen wordt gespeeld.quote:
Ik bedoel meer als uitgangspositie naar volgende week. Niet goed, maar ook zeker niet onmogelijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt?
Ik had het gevoel dat er veel meer in zat.
Ik duld geen kampers in Ajax 1quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef Befbekje het volgende:
Die knakker die ze nu hebben verhuurt aan Zwolle moet komend jaar gewoon linksback staan bij Ajax..
Ja dat is echt triestquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier in Duitsland doen ze niets anders..
Gaan we weer moeten billenknijpenquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als uitgangspositie naar volgende week. Niet goed, maar ook zeker niet onmogelijk
Nederlandse topclubs doen dat alleen tegen zwakke tegenstanders (zoals Kuyt en Jorgenson in de spits tegen Sparta afgelopen weekend) en niet tegen elkaar.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, ja maar als er eens twee spitsen zijn kunnen die vrolijk door het midden combineren. Neem aan dat dat te maken heeft met het feit dat er in de Eredivisie weinig met zulke systemen wordt gespeeld.
VdV heb ik overigens dispensatie verleendquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pff.. Van der Meyde was een kamper avant la lettre..
Ach, liever billenknijpen dan afgestompt je kapot zitten ergerenquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan we weer moeten billenknijpen
4-0 na 10 minuten, 3x Neres en Younesquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig consequent ben jij..quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
VdV heb ik overigens dispensatie verleend
Net werd mij verweten dat ik nooit voetbal kijk toen ik zei dat Ajax niet op de 0 kan spelen dus komt helemaal goed dit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook niet uit anders volgende week.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, liever billenknijpen dan afgestompt je kapot zitten ergeren
Niets menselijks is mij vreemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |