Mja aanvoerder heeft toch normaal wat meer krediet.. Weet niet of hij nou echt heel overdreven reageerde naar hem toequote:
Dolberg hing wel aardig op die rug hoorquote:
Dit. Is zijn recht zelfs.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
Scheids geeft wel heel makkelijk geel. Aanvoerder mag toch wel 5 seconden wat zeggen wtf
Je kan ook zeggen dat-ie hoger springtquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
Duidelijke overtreding van Dolberg hoor. Je kunt niet zomaar over je tegenstander heen beuken. Wel erg zuur.
Geen "kankerscheids".quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Hij is captain, hij mag toch wel 1 ding zeggen.
Weet niet wat de precieze regels zijn, maar hij valt toch gewoon de bal aan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
Duidelijke overtreding van Dolberg hoor. Je kunt niet zomaar over je tegenstander heen beuken. Wel erg zuur.
die andere vent is twee keer zo breedquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef Tchock het volgende:
Volgens mij zat ie er de vorige keer toen ie wat te zeggen had al tegenaan. Ik had toen al het idee dat de scheids de volgende keer geel zou gaan geven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Mja aanvoerder heeft toch normaal wat meer krediet.. Weet niet of hij nou echt heel overdreven reageerde naar hem toe
Het ligt weer aan de scheidsquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die scheids is sowieso niet op de hand van Ajax.
Vieze schele kutmongool is ook maar 1 ding.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Hij is captain, hij mag toch wel 1 ding zeggen.
Maar hindert daarbij wel onregelmatig de tegenstander.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet niet wat de precieze regels zijn, maar hij valt toch gewoon de bal aan?
klopt ja, wel een gedoogdingetjequote:Op donderdag 9 maart 2017 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die regel verzint iedereen maar hij bestaat nog steeds niet.
Onrechtmatig denk ik dat je bedoelt?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hindert daarbij wel onregelmatig de tegenstander.
Jawel hoorquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die regel verzint iedereen maar hij bestaat nog steeds niet.
Uh, ja.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Onrechtmatig denk ik dat je bedoelt?
ging deze wedstrijd wel lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij hoe slecht Younes is.
Dat weet ik dus niet. Een veldspeler wordt niet extra beschermd in zo een situatie. Alleen een keepert.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hindert daarbij wel onregelmatig de tegenstander.
Alsof je in je mond bent geplast?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hou een hele zure smaak over aan deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |