quote:Op donderdag 9 maart 2017 17:43 schreef Specularium het volgende:
Die partij is een beetje de David van de Tweede Kamer straks.
Niemand neemt dat serieus al zal Henk vast een poging wagen.
Mijn excuses, vrind. Ik ben er met een half uurtje of zo, en anders dan zie ik je wel weer verschijnen. Komt goed. Ik heb trouwens een manier gevonden hoe we samen geld kunnen verdienen door missies te doen zonder dat we last hebben van kutkoters en psycho;s; private session.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:54 schreef timmmmm het volgende:
ik ben aan het playstationen en yoki is er niet. Ik denk dus dat hij dood is
Dit is niet leuk voor Fylax.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn excuses, vrind. Ik ben er met een half uurtje of zo, en anders dan zie ik je wel weer verschijnen. Komt goed. Ik heb trouwens een manier gevonden hoe we samen geld kunnen verdienen door missies te doen zonder dat we last hebben van kutkoters en psycho;s; private session.
Ja 6 uur s ochtends...quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Je moet hotels doen Jasmijn. Die hebben ook altijd veel mensen nodig want openingstijde van t restaurant van 6 tot 2 en allemaal een restaurant.
Dat hoeft helemaal niet ingericht te worden joh, ziet er prima uit. Goed bureau, goede vergadertafel, goede computers, en genoeg whisky. Zou het kunnen uitbreiden met een slaapruimte maar dat is nergens voor nodig want mijn zeer aangename appartement is gewoon om de hoek.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is niet leuk voor Fylax.
Hoe staat het met de herinrichting van de receptie, trouwens?
jd hebt vaak apart ontbijtmedewerkers hoor, geen paniek.quote:
Ja heb nu denk ik al 7 strandtenten gehad :p Zoek iets met fooi want ik ga echt veel in salaris achteruit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jd hebt vaak apart ontbijtmedewerkers hoor, geen paniek.
Het is maar een tip, in hotels zoeken ze vaak mensen
NWS / Helikopter op zoek naar lichtgetinten (waarschijnlijk Marokkanen)quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet ingericht te worden joh, ziet er prima uit. Goed bureau, goede vergadertafel, goede computers, en genoeg whisky. Zou het kunnen uitbreiden met een slaapruimte maar dat is nergens voor nodig want mijn zeer aangename appartement is gewoon om de hoek.
Nieuwe Wegen gaat nu helemaal geen zetel meer halen.quote:Na aanleiding van
Moet je mij en LTVDK eens tekeer zien gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:29 schreef YokiKater het volgende:
Dit is hoe wij rollen.
[ afbeelding ]
<insert jambers> In het echte leven is Tim een hele aardige jongen maar in de virtuele wereld van de videogames verandert hij in een maniak die het niet zo op heeft met de autoriteiten.
[ afbeelding ]
Lang geleden dat ik zo enthousiast was en hard moest lachen, wat een gekkenhuis.
Volgende keer doen we een 4-mansslachtpartijquote:Op donderdag 9 maart 2017 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je mij en LTVDK eens tekeer zien gaan.
Een van mijn grootste hobbies is om LTVDK dood te slaan. Misschien kunnen we dat dan met zn allen doen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer doen we een 4-mansslachtpartij
Ik ben de man met de hamer, letterlijk. Ik sla mensen dood met een hamer.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een van mijn grootste hobbies is om LTVDK dood te slaan. Misschien kunnen we dat dan met zn allen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |