twitter:AnneFrankley twitterde op woensdag 16-04-2014 om 04:46:10Rihanna knows nothing of my struggle reageer retweet
Oud, dus vast al bekend, maar godsammetwitter:AnneFrankley twitterde op maandag 19-08-2013 om 19:51:41Why are there no Jews on Jupiter... It's a gas planet reageer retweet
Met veel plezier.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. We moeten ze gaan hoeken JC.
Fok knokploeg dit dat.
breng allemaal je negersquote:Op donderdag 9 maart 2017 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. We moeten ze gaan hoeken JC.
Fok knokploeg dit dat.
Duur, heel erg duur.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe is de huizenmarkt daar eigenlijk?
work hard play hardquote:
zo eentje met een dak.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat voor soort woning ben je naar op zoek?
Nee, ik kijk in London gewoon naar een leuk huis met ruime slaapkamers in een beetje rustige buurt. Maar dat is al te veel gevraagd in deze stad doordat Russen de markt hebben verziekt.quote:
Ja die willen toch hun vermogen omzetten in bezittingen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik kijk in London gewoon naar een leuk huis met ruime slaapkamers in een beetje rustige buurt. Maar dat is al te veel gevraagd in deze stad doordat Russen de markt hebben verziekt.
50k is wel redelijk wat ja. Vast weinig onderhandelingsruimte.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus nu kijken we in Winchester.
Maar ook duur.
Gister leuk huis gevonden, 50k boven ons maximale wat we eigenlijk uit willen geven.
Ik denk niet dat we die 50k eruit kunnen onderhandelen neequote:Op donderdag 9 maart 2017 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
50k is wel redelijk wat ja. Vast weinig onderhandelingsruimte.
Straks vind je je droomhuis en ga je verhuizen als je vrouw ieder moment kan bevallen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we die 50k eruit kunnen onderhandelen nee
Wel jammer.
Dat lijkt me onhandig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Straks vind je je droomhuis en ga je verhuizen als je vrouw ieder moment kan bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |