Het begon eigenlijk allemaal met die ongein tegen mallorca in 1999/2000quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang volg ik nog geen voetbal, maar kan best kloppen.
kunnen ze naar mijn idee wel in een 451 of 532, je hebt er het materiaal voor lopen. Ajax laat zich gijzelen door het eigen verleden en opgelegde filosofie. Laat het los, speel naar je kwaliteiten inplaats van spelers in een stramien te gooien.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met buitenspelers die nooit diep gaan?
Wel mee eens hoor, de laatste keer dat we ver kwamen in Europa werd het systeem ook wel eens aangepast.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
kunnen ze naar mijn idee wel in een 451 of 532, je hebt er het materiaal voor lopen. Ajax laat zich gijzelen door het eigen verleden en opgelegde filosofie. Laat het los, speel naar je kwaliteiten inplaats van spelers in een stramien te gooien.
Zal nog niet alle afspraken kennen omtrent de tactiek die we spelen en het druk zetten etc.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Waarom speelt die vent niet vanaf het begin?
Wennen aan het Ajaxsysteemquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nog niet alle afspraken kennen omtrent de tactiek die we spelen en het druk zetten etc.
Onzin altijdquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal nog niet alle afspraken kennen omtrent de tactiek die we spelen en het druk zetten etc.
Kijk maar naar Younes en Traore , die hebben het ook moeilijkquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap het bij hem opzich wel, hij gaf zelf aan dat het tempo hier erg hoog lag.
Ach de 1-1 was buitenspel, en er werd wel geduwd door Dolbergquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Wéér een Europese wedstrijd en wéér een geldig doelpunt afgekeurd...
Klopt beide. En het was ook geen penalty.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de 1-1 was buitenspel, en er werd wel geduwd door Dolberg
Jazeker, Donny is toch wel een heel stuk minder.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt beide. En het was ook geen penalty.
Maar het gemis van klaassen zal erg groot zijn.
Ik vond Tete eigenlijk erg goed spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tete heeft laten zien waarom zelfs Veltman de voorkeur krijgt.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe kan dit zo doorgaan? Hoe vaak kan een club benadeeld worden, zonder dat er ooit iets aan gedaan wordt? Zo'n scheids kan een club helemaal slopen, zonder dat er ooit iets tegenin gebracht kan en mag worden. Dit zijn momenten waarop ik echt een schijthekel heb aan voetbal..
PSG bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe kan dit zo doorgaan? Hoe vaak kan een club benadeeld worden, zonder dat er ooit iets aan gedaan wordt? Zo'n scheids kan een club helemaal slopen, zonder dat er ooit iets tegenin gebracht kan en mag worden. Dit zijn momenten waarop ik echt een schijthekel heb aan voetbal..
De 1-1 had dan net zo goed afgekeurd moeten worden, maar goedquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
De laatste 5 jaar aan Europese wedstrijden van Ajax gemist?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef S0nic het volgende:
[..]gooi jezelf weg joh.
Buitenspel van Dolberg gemist?
Die verdediger maakt zich klein. Niet heel gek dat je er dan overheen valt.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach de 1-1 was buitenspel, en er werd wel geduwd door Dolberg
Ah het ligt aan de scheidsrechter.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nee hoezo?quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar aan Europese wedstrijden van Ajax gemist?
Ik heb het niet alleen over Ajax. Dat dit überhaupt zo kan, zonder ingrijpen van een videoscheids is echt onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSG bijvoorbeeld
oh nee dat telt niet
Achterlijke redenering:dus omdat Ajax slecht speelde, mag de scheids idiote beslissingen nemen? Dat Ajax kut speelde heb ik al 4x laten blijken in dit topic. Toch zou het werk van een scheids beter moeten. Een scheids heeft echt teveel zeggenschap op het veld. Zeker met alle technologie die we tegenwoordig hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah het ligt aan de scheidsrechter.
Ajax had het gewoon zelf moeten afmaken.
Ik ook eigenlijk, je merkt wel dat hij niet zo veel wedstrijden speelt maar voor de rest, niks mis meequote:Op donderdag 9 maart 2017 20:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vond Tete eigenlijk erg goed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |