Dus Story verzint dat ie vreemdgaat en krijgt nog een interview ook?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:story_nl twitterde op woensdag 08-03-2017 om 15:44:50Humberto Tan kiest voor zijn vrouw! Hij lucht zijn hart bij Story over het overspelgerucht met Dionne Stax https://t.co/67tAnyOVuA #humberto reageer retweet
Saai vind ik dat.quote:
Ik ga even genieten van Barça.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Normaal vind ik dat laatste journaal nogal onboeiend, maar niet als Stax het presenteert.
Helaas niet bij man.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, 19.55 uur NPO2 finale MHMOT.
Misschien moeten we dat dan samen gaan doenquote:
Lijkt wel een beetje een zwarte René Klijn vind ik.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ziet er eerder uit als een schroevendraaier + een doosje pluggen 6mm.
Ajaxquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, 19.55 uur NPO2 finale MHMOT.
De herhaling, had te laat ingeschakeld.....de laatste 10 minuten doen mij smaken naar meer voorspel.quote:
Zeg, moet dit een kickje SEX of watquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat dan samen gaan doen
Gewoon combineren die handelquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah fuck. Dat wil ik eigenlijk liever zien dan wat fokkers te meeten.
Even een smoes verzinnen.
Echt zo'n regelsl*tje he.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeg, moet dit een kickje SEX of wat
Nou nou, verpest m'n hossel nou niet aubquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stem je wel op Wouter Koolmees ipv Pechtold trouwens, vrind?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Synchroon?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat dan samen gaan doen
Eh ja oke, dan heb je geen reet van Nederlandse politiek begrepenquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Nintex het volgende:
Het is wachten op 15 en 16 maart.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op de zure gezichten bij DWDD en de rest van de NPO kliek.
Koolmeesgodquote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Stem je wel op Wouter Koolmees ipv Pechtold trouwens, vrind?
Daar moet ik me nog even in verdiepen. Wat zou het argument zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Stem je wel op Wouter Koolmees ipv Pechtold trouwens, vrind?
Geen last van, mijn trouwe kuise reputatie redt me.quote:Op donderdag 9 maart 2017 00:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bah, mijn telefoon is constant roodgloeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |