Dan is het niet echt teruggaan hè?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je niet terug kunt naar dat geweldige land dat je adoreert.
Heb je de match wel gezien? Met zoveel hulp kan zelfs Heracles nog wel van PSG winnen ...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Waar komt dat anti-Barcelona gedoe ineens vandaan?
ik word door niemand geapptquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij ging in de blessuretijd de tv uit, want dan gaat vanzelf als je heel lang niet aan de afstandbediening zit.
En toen ontplofte een groepsapp op m'n mobiel.
Geweldig "vakantie" landquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat je niet terug kunt naar dat geweldige land dat je adoreert.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk, net als elke andere wedstrijd van Barcelona.
Het duurde tien minuten voor ie aan het woord kwam. Wat zei ie ?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:03 schreef Brammess het volgende:
WaterreusKnoop jezelf op pleuris debiel.
Ja? Een penantie?quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:05 schreef Brammess het volgende:
Dit leek mij op eerste instantie gewoon een penantie. Eerste keer dat ik de situatie zie.
Was ik maar een blonde, arische en vooral blanke jongeman. Ik zal nooit zon band met je hebbenquote:
Heb een paar vrienden in Parijs en die zijn not amused. 😃. Maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 23:07 schreef BObNL het volgende:
3x genaaid psg, jezus dat is fucking rood ook nog make it 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |