Het is oprecht geen troll. Wat was er leuk aan tot pakweg de 70e minuut?quote:
Dit denk ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tagliano is mad omdat hij die andere wedstrijd heeft gekeken
Ik heb dit net zo goed zitten kijken, geen zorgenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tagliano is mad omdat hij die andere wedstrijd heeft gekeken
quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
''Als er een ploeg is die een 4-0 achterstand kan goed maken over twee duels is het Barcelona wel''.
Deze uitspraak dwingt me nog bijna mezelf iets aan te doen. Hoe kan een mens zoveel onzin verkondigen.
Niks voor iemand die weinig om voetbal geeft. Ik ben gelukkig niet de enige.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is oprecht geen troll. Wat was er leuk aan tot pakweg de 70e minuut?
Scheids heeft wel flink geholpen maar dat boeit natuurlijk niet...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:45 schreef Joezi het volgende:
Hahaha en waar zijn jullie haters nu dan?!!?! Nou?!?!!??!
![]()
![]()
![]()
Nee ook niet in het andere topic.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Stijn post hier echt niet meer?
Was dat die paalbal? Of was dat al voor de PSG-goal.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavani ook met die kans vlak na de 3-1
Dit ook zeker.. hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:47 schreef m0ridin het volgende:
barcelona gematst maar wat heeft PSG het ook zelf verpest zeg
Echt triest hoe erg ik hier van kan genietenquote:
huilie huilie, kusje kroelquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Scheids heeft wel flink geholpen maar dat boeit natuurlijk niet...
Wat doe jij dan zowel op deze avonden?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De UEFA is een kutorganisatie.
Zolang Barcelona dus nog in de CL speelt kijk ik niet meer. Genoeg andere leuke dingen te doen op woensdagavonden en op dinsdagavonden kijk ik in principe toch niet.
Keeper pakte hem toen, stond hij een op een.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Was dat die paalbal? Of was dat al voor de PSG-goal.
dinsdag is mijn schaakavond.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe jij dan zowel op deze avonden?
gewoon terecht. Barca geholpen door de scheids #344quote:
Zal wel spreekwoordelijk zijnquote:
Had ik ook moeten doen.quote:
Daarom woon je hier.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wat is er mis met Marokko?
1 van de veiligste landen ter wereld..
SNAP JE HEM NIET>> TROLLELELELOOLLOL EINZ??!!!quote:
Nou nee, heerlijk boeiende wedstrijd gezien, maar ga nou niet doen alsof Barcelona zo geweldig wasquote:
Van die pisventjes die nog nooit in een stadion hebben gezeten en allemaal met een Barca shirtje rondlopen tijdens het sportenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:52 schreef KingRoland het volgende:
en dan morgen ga ik waarschijnlijk een hoop barca fanboys zien juichen ipv janken.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |