Punt is dat ik opzoek ben naar alternatieven voor mijn Git 2 en SJCAM4000. Beiden hebben geen touchscreen en momenteel is battery life maar ong. 50 minuten (in de Git 2 gebruik ik ook die van de SJCAM). De Git 2 heeft een fantastische gyro stabilisation en beeldkwaliteit en met name ben ik opzoek naar een alternatief voor de SJCAM 4000. Hoofdreden is omdat deze in .mov schiet en ik niet allerlei encoderingen wil doen voordat ik aan de slag ga met Adobe premiere pro (die herkent geen .mov en daarvoor moet je weer het niet langer veilig en ondersteunde QuickTime player voor Windows voor hebben)quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:52 schreef elinx het volgende:
[..]
Tja, als je daar belang aan hecht dan kan ik me er iets bij voorstellen. De 7S heeft ook een extra OLED display aan de voorzijde, maar weer geen touchscreen. Wel ca. de helft van de prijs van de SJ6. Echter mbt de video kwaliteit maakt dat mi niet zoveel uit als het dezelfde chip betreft. nl geen native 4k@30fps, maar interpolated
De Yi4k daarentegen heeft mbt video wel een duidelijke meerwaarde met de A9 chip.
Yi 4k heeft een touchscreen, zeer goede gyro stabilisatie en lange opname tijd (ca 2 uur) en is was laatst ook nog wat goedkoper dan de TT Bandit, maar wel weer iets prijziger dan de SJ6.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
....De Git 2 heeft een fantastische gyro stabilisation en beeldkwaliteit ............
De TomTom Bandit schijnt bijv. twee uur mee te gaan, alleen die heeft weer een veel slechtere gyro stabilisation en geen scherm (plus duurder in aanschaf, groter etc).
Een scherm om te kijken wat ik film vind ik echt een must. .....
Is niet nodig hoor, als je eenmaal de juiste hoek hebt gevonden dan kijk je nooit meer naar dat scherm.quote:Op zaterdag 1 april 2017 01:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een scherm om te kijken wat ik film vind ik echt een must. Vooral omdat ik dan de juiste hoek kan vinden voor op de motor.
Mee eens, zolang het een groothoeklens betreft (wat vaak het geval is). Ik heb een cam met een zgn "distorion free" lens en daar mis ik het schermpje wel. Een touchscreen, daarentegen, interesseert me niet, net zo min als 4k, maar het gebruik van een remote vind ik wel weer handig. De Yi 4k lijkt dit alles wel te hebben. Maar is tov de goedkope cam's een stuk prijziger. Tov de Hero 5 daarentegen is de Yi 4k een voordelige keus. Het is dus maar hoe je eea wilt bekijken en wat je het meest belangrijk vindt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 08:58 schreef Erasmo het volgende:......
....als je eenmaal de juiste hoek hebt gevonden dan kijk je nooit meer naar dat scherm.
Jammer, toch nostalgie. Tja, bestelde er zelf ook al nooit meer.quote:
Shit, vorige week nog 'n bestelling geplaatst. Kon 't ergens anders niet 1-2-3 vinden. Afwachten of 't komt..quote:
quote:
wat is dat voor zwarte stekker?quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nu de site hier werkt ik ook niet inderdaad.
[ link | afbeelding ]Network stuff by Iemand91, on Flickr
Netwerk zooi binnen. Moet nog wel controleren of die stekkertjes daadwerkelijk op solid kabel passen of niet.
(die zijn nog knap lastig te vinden in China)
Een PoE adapter. Power over ethernet. kan je sommige routers mee voedenquote:
Ik heb hem ook liggen, ik zie gewoon op tegen dat pokkewerk. Je moet hem zelf inmeten toch?quote:Op zaterdag 1 april 2017 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kent iemand deze nog?
[ afbeelding ]
Eindelijk tijd gevonden om er iets mee te doen, lag al bijna 2 jaar op de kast
Ik heb 'n mdf-plaat van 2.40 bij 1.20m tegen de muur geschroefd en 'n "evenaar" gemaakt. Er zit 'n miniatuurweergave bij en de continenten zijn grote stickers. 't Viel enorm mee, in 'n half uurtje met z'n tweetjes hadden we 't erop zitten. Eerst met 'n stukje tape uitzetten en daarna stuk voor stuk vastplakken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb hem ook liggen, ik zie gewoon op tegen dat pokkewerk. Je moet hem zelf inmeten toch?
Soms snel, iets vaker traag. Tja, gewoon zoals alle andere verzendmethoden dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |