Flikker op met je Feyenoordquote:
TAGLIANO OPLETTENquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:26 schreef cherrycoke het volgende:
ik stop een groene mentos in mijn mond
hmm appeltjes
die kan straks afscheid nemenquote:
epic troll xdquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
De TT zorgt voor best wat reacties, dus het is een geslaagde TT.
In het vervolg ga ik kut TT's posten. Wel open laten dan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
dan moeten jullie wat sneller zijn met de TT snipen
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het vervolg ga ik kut TT's posten. Wel open laten dan.
Op basis van deze post doe ik dat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik weet nog dat ik xD. Ze was wel goed nat.quote:
Straks ook present in Jinek topic?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mentol appelsmaak in het voorspel betrekken zou ook wel raar zijn. Of bruist een snoepje ook gecombineerd met andere vloeistoffen?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
YESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Niks lekkerder dan schelden op die nep negerin.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks ook present in Jinek topic?
Zullen we dit eens uitproberen?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mentol appelsmaak in het voorspel betrekken zou ook wel raar zijn. Of bruist een snoepje ook gecombineerd met andere vloeistoffen?
lichtgroen heeft een vieze meloensmaak.quote:
Lekker vroeg naar bedquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:28 schreef Paxcon het volgende:
Deze wedstrijd gaat als een nachtkaars uit
Mwa, ik wil de sappen best produceren maar ik ben te moe om er zelf voor te werken.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan schelden op die nep negerin.
Ik ben altijd zo gauw op haar uitgekekenquote:
Ik ook.quote:
Correct. Sylvana is van Artikel1.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is van de Partij voor de Dieren toch? Of was dat Sylvana?
Dan kun je de rest van de avond op Jinek fappenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo gauw op haar uitgekeken
de eerste 5 minuten kunnen we erom lachen daarna moet ze gewoon der mond houdenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo gauw op haar uitgekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |