Knotsgekquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat het straks 4-0 wordt voor Barcelona.
Ziyech.komt.niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel prachtig als Barcelona dit wint na Stijn zijn nieuwe tirades over hoe dom mensen wel niet waren als Barcelona nog door zou gaan
Al kan hij het misschien ook nog draaien net als na de heenwedstrijd.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
De bal is rond.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor dat het straks 4-0 wordt voor Barcelona.
PSG speelt als aangereden wildquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Ik moest vanavond nog uitloggen hieromquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel prachtig als Barcelona dit wint na Stijn zijn nieuwe tirades over hoe dom mensen wel niet waren als Barcelona nog door zou gaan
Niemand kan vrij staan.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef KingRoland het volgende:
We spelen nog steeds 11 tegen 11 dus er kan nog van alles gebeuren jongens
Ach, als je het een beetje overtuigend brengt zien sommigen je als een godquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ie toch nog gelijk?quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef Ties02 het volgende:
Stijn heeft zich al ontelbare keren belachelijk gemaakt
Het mooiste was toen hij zei "Giroudquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef Ties02 het volgende:
Stijn heeft zich al ontelbare keren belachelijk gemaakt
Die hebben bij die penalty daarnet begrepen dat de wedstrijd al bij aanvang beslist was ...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
PSG speelt als aangereden wild
Als Iniesta speelt wint Barcelona dit gewoon...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog uitloggen hierom.
Ziyech. Komt. Niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het mooiste was toen hij zei "Giroudwaarom hem erin brengen" en die twee keer scoorde met zijn eerste twee balcontacten.
Cavani gaat er zo drie maken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik had ook niet gedacht dat Barça door zou gaan vanavond, en zie het nog niet gebeuren.
Moet wel zeggen dat ik Barcelona niet goed vind spelen ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Iniesta speelt wint Barcelona dit gewoon...
4-0
HOE KONDEN MENSEN OOIT DENKEN DAT BARCELONA DIT ZOU WINNEN!
Gewoon eentjequote:Op woensdag 8 maart 2017 22:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Cavani gaat er zo drie maken.
ik zie het anders wel gebeuren hoor, maar ik denk dat de kans ook steeds groter wordt dat psg er nu eentje in pingelt en dan is het wel klaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik had ook niet gedacht dat Barça door zou gaan vanavond, en zie het nog niet gebeuren.
Raap me op.quote:
Ja daarom er komt dan op een gegeven moment zoveel ruimte achterin dat PSG dat wel een keer gaat afstraffen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zie het anders wel gebeuren hoor, maar ik denk dat de kans ook steeds groter wordt dat psg er nu eentje in pingelt en dan is het wel klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |