Die hebben bij die penalty daarnet begrepen dat de wedstrijd al bij aanvang beslist was ...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
PSG speelt als aangereden wild
Als Iniesta speelt wint Barcelona dit gewoon...quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest vanavond nog uitloggen hierom.
Ziyech. Komt. Niet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het mooiste was toen hij zei "Giroudwaarom hem erin brengen" en die twee keer scoorde met zijn eerste twee balcontacten.
Cavani gaat er zo drie maken.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik had ook niet gedacht dat Barça door zou gaan vanavond, en zie het nog niet gebeuren.
Moet wel zeggen dat ik Barcelona niet goed vind spelen ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Iniesta speelt wint Barcelona dit gewoon...
4-0
HOE KONDEN MENSEN OOIT DENKEN DAT BARCELONA DIT ZOU WINNEN!
Gewoon eentjequote:Op woensdag 8 maart 2017 22:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Cavani gaat er zo drie maken.
ik zie het anders wel gebeuren hoor, maar ik denk dat de kans ook steeds groter wordt dat psg er nu eentje in pingelt en dan is het wel klaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik had ook niet gedacht dat Barça door zou gaan vanavond, en zie het nog niet gebeuren.
Raap me op.quote:
Ja daarom er komt dan op een gegeven moment zoveel ruimte achterin dat PSG dat wel een keer gaat afstraffen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik zie het anders wel gebeuren hoor, maar ik denk dat de kans ook steeds groter wordt dat psg er nu eentje in pingelt en dan is het wel klaar.
Ik reken de vrouwen waar hij zijn zaad na de wedstrijd in plant ook mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |