SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 4% gewijzigd door DeZwabber op 08-03-2017 22:44:16 ]🐙
In ieder geval beter ontvangen, en betere marketingquote:Op donderdag 9 maart 2017 07:48 schreef tailfox het volgende:
Voor mijn gevoel al meer verkicht dan de wiiu eerste jaar
wiiu is ook gewoon een marketing flopquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
In ieder geval beter ontvangen, en betere marketing
Ja, geen idee wat nintendo dacht met de wii-uquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
wiiu is ook gewoon een marketing flop
Ik heb er eigenlijk alleen mario 3d world, new mario U , en windwaker HD op gespeeld.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:50 schreef CoExist het volgende:
Begrijp dat gehaat op de Wii U niet zo. Heb hier 15 top games staan. Dat is meer dan voor mijn Wii.
Snap wel dat mensen er verward over raakten en misschien was het marketing technisch gezien beter geweest om een andere naam te kiezen.
Wat een ontzettend domme video. Lekker makkelijk om bepaalde details van BotW zo te belichten om te doen voorkomen dat Horizon een luie productie is. Horizon is een ontzettend goede game die het echt niet alleen van de graphics moet hebben. Erg flauw dit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de mensen die zich nogsteeds afvragen waarom nintendo kiest voor iets mindere graphics:
Ook meteen de reden waarom het tienen regent voor BotW en niet voor horizon
Heb horizon ook gespeeld en het is inderdaad een fantastische game. Maar wat ik met deze video wil tonen is dat er bij nintendo gewoon voor gekozen is om de beschikbare rekenkracht te gebruiken voor een inferieure AI in vergelijking met Horizon. Want de AI in Zelda is wel echt veel beter dan die van Horizon. Ik denk zelfs beter dan in welke game ik ooit gespeeld heb.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme video. Lekker makkelijk om bepaalde details van BotW zo te belichten om te doen voorkomen dat Horizon een luie productie is. Horizon is een ontzettend goede game die het echt niet alleen van de graphics moet hebben. Erg flauw dit.
Breath of the Wild draait om deze AI, dus ik vind het een vergelijking van niks om eerlijk te zijn. Horizon draait weer meer om de levendigheid en diversiteit in vijandelijke robots. Wel grappig dat er geen videos worden gemaakt waarin een Bokoblin naast zo'n robot wordt gezet. Daarnaast denk ik dat de Switch sowieso niet de graphics van Horizon aankan, dus zoveel keuze was er ook niet.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heb horizon ook gespeeld en het is inderdaad een fantastische game. Maar wat ik met deze video wil tonen is dat er bij nintendo gewoon voor gekozen is om de beschikbare rekenkracht te gebruiken voor een inferieure AI in vergelijking met Horizon. Want de AI in Zelda is wel echt veel beter dan die van Horizon. Ik denk zelfs beter dan in welke game ik ooit gespeeld heb.
Klopt, is ook zo. Maar het was niet zozeer een horizon afzeik post, want dat is de eerstvolgende game die ik grijs ga spelen nadat ik BotW 100% hebquote:Op donderdag 9 maart 2017 11:29 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Breath of the Wild draait om deze AI, dus ik vind het een vergelijking van niks om eerlijk te zijn. Horizon draait weer meer om de levendigheid en diversiteit in vijandelijke robots. Wel grappig dat er geen videos worden gemaakt waarin een Bokoblin naast zo'n robot wordt gezet. Daarnaast denk ik dat de Switch sowieso niet de graphics van Horizon aankan, dus zoveel keuze was er ook niet.
Ik vind Breath of the Wild ook beter, ik vind het ergens ook wel jammer voor Horizon dat ze in de zelfde week releasen want het is een veel betere game dan enig andere open world game. Helaas was het maar voor twee dagen.
quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de mensen die zich nogsteeds afvragen waarom nintendo kiest voor iets mindere graphics:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:06 schreef Gutanoth het volgende:
Nou ja, je zegt dat dit de reden is dat het tienen regent en niet voor Horizon. Je fanboyisme moet soms een beetje bijgesteld worden.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. Maar het was niet zozeer een horizon afzeik post, want dat is de eerstvolgende game die ik grijs ga spelen nadat ik BotW 100% heb
Ben wel een beetje bang voor m'n scherm.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:36 schreef Baconbus het volgende:
Dockt ie een beetje lekker bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |