quote:In Stem van Nederland worden de belangrijkste verkiezingsthema’s door vijf SBS6-gezichten besproken met de mensen in het land. De BN’ers leggen vervolgens de vragen die er spelen aan de lijsttrekkers van de politieke partijen voor. De uitzending wordt gepresenteerd door Sandra Schuurhof, Marlayne Sahupala en Selma van Dijk.
De belangrijkste vragen van Nederlanders
Maurice de Hond heeft voor SBS6 onderzocht wat voor de burgers de vijf belangrijkste thema’s zijn. Dat bleken criminaliteit, immigratie, gezondheidszorg, ouderenzorg en sociale zekerheid te zijn. Elk thema wordt ‘geadopteerd’ door een bekend SBS6-gezicht: Lucille Werner (criminaliteit), André van der Toorn (immigratie), Patty Brard (gezondheidszorg), Rob Geus (ouderenzorg) en Kees Tol (sociale zekerheid). Hierover gaan ze in gesprek met mensen die op dit gebied dagelijks de gevolgen van het beleid uit Den Haag voelen. Met alle vragen en opinies die hen dit oplevert, richten ze zich vervolgens tot de vertegenwoordigers van de politieke partijen. Lukt het de SBS-gezichten om de kloof te dichten en verandert dit iets aan het stemgedrag van de mensen in de studio en de kijker thuis?
http://www.sbs6.nl/programmas/stem-van-nederland/
In welk topic gaat we nu zittenquote:Op woensdag 8 maart 2017 20:51 schreef Zelfscanner het volgende:
Het volk moet er alles aan doen dat de VVD niet wint.
Oke, ik stem PVV en dat vinden sommige niet leuk hier... maar elke partij behalve VVD hoor
Ja, de gelukszoekers die gaat die wel klein krijgen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:07 schreef Schuimpjes het volgende:
a
[..]
Ja want Wilders gaat dit wel oplossen
Hoe dan?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:08 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja, de gelukszoekers die gaat die wel klein krijgen hoor.
Niet toelaten/direct terugsturen?quote:
Ja, kan het op zijn A4'tje niet echt concreet terugvinden hoe hij dat gaat regelen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:09 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Niet toelaten/direct terugsturen?
Zo moeilijk is dat niet te achterhalen
Ja en even groot als Wilders, die toch snel 185 is denk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:11 schreef Oscar. het volgende:
Gargamel staat weer op kratjeshij is zelfs groter dan roemer
De C hequote:Op woensdag 8 maart 2017 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Kratje Heineken mag de werkkamer van Buma niet in?
dat is de afsluiterquote:
prachtig sbs6 volkquote:
Hart van Nederland vond hem leuktwitter:BuikschuiverNL twitterde op woensdag 08-03-2017 om 21:16:59Allemaal sexy rode pitjes die henk krol leuk vinden ^_^ #stemvannederland #svnl reageer retweet
Ik nietquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Oscar. het volgende:
Hart van Nederland vond hem leuktwitter:BuikschuiverNL twitterde op woensdag 08-03-2017 om 21:16:59Allemaal sexy rode pitjes die henk krol leuk vinden ^_^ #stemvannederland #svnl reageer retweet
geef ik niet omquote:
twitter:MaikeHVNL twitterde op woensdag 08-03-2017 om 21:22:10Zometeen in #stemvannederland de reactie daarop van @markrutte @APechtold en @sybrandbuma #svnl. Welke partij is voor en welke tegen? reageer retweet
mooi. geert failliet straksquote:
Ja met correctiezolenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:36 schreef Oscar. het volgende:
Zou ze nou speciale sportschoenen hebben?
heb da op facebook gestaan?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:42 schreef Oscar. het volgende:
De boodschappe waren nog nooit zo goedkoop geweest...
Gelukkig, stel je voor dat alle sbs6 kijkers D66 zouden stemmen, de horror!quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kijk zo op Facebook. Letterlijk iedereen die stemt PVV. Er gaat dus niks mis.
die is al jaren hetzelfdequote:
hij werkt zonder handschoenen, dat dit kan!quote:
Schandalig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij werkt zonder handschoenen, dat dit kan!
echterquote:
Het torentje zal wel vol zitten met vlekkenquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:16 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Rob zijn spermalamp meegenomen hebben?
Te slim zijn voor SB6quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb een stuk gekeken, maar ben weggezapt. Het is meer een soort human interest-programma dan dat het werkelijk over politiek gaat. Misschien leuk voor de doelgroep van SBS 6, maar ik vind het niet om aan te gluren.
Rutte is een zwarte vlek in de politiekquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:18 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het torentje zal wel vol zitten met vlekken
Daar is niet zo gek veel voor nodig. Een IQ van pakweg 105 volstaat al ruimschoots. Het gehalte aan politieke informatie is me te beperkt. Het zijn korte standaard-quotes van politici, omlijst met ellenlange cases. Gewoon totaal niet boeiend.quote:
Dit is een programma met problemen waar de "gewone mens" zich ik kan herkennen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is niet zo gek veel voor nodig. Een IQ van pakweg 105 volstaat al ruimschoots. Het gehalte aan politieke informatie is me te beperkt. Het zijn korte standaard-quotes van politici, omlijst met ellenlange cases. Gewoon totaal niet boeiend.
Precies. Je gaat toch geen hele partijprogramma's checken? Niet dat ik het doe hoor, alleen bepaalde standpunten check ik.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit is een programma met problemen waar de "gewone mens" zich ik kan herkennen.
Ik heb de stemwijzer gedaan, daar kwamen een paar partijen uit en bij die partijen heb ik de punten gelezen die ik echt belangrijk vind. Verder gewoon de debatten kijken en blijkt Buma gewoon de eindbaas te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies. Je gaat toch geen hele partijprogramma's checken? Niet dat ik het doe hoor, alleen bepaalde standpunten check ik.
Nee Rutte wel danquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
En ook hier laat Greet niet weten hoe hij het gaat doen.
Maar Rob wordt er vrolijk van.
mooi tochquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
En ook hier laat Greet niet weten hoe hij het gaat doen.
Maar Rob wordt er vrolijk van.
Klopt, maar die worden niet consequent uitgesloten door de andere partijen.quote:
Zeggen ze nu ja. Wacht even tot na de 15equote:
Dat klopt. Helaas gaat het slechts zijdelings over politiek en hoofdzakelijk over die problemen. We zien 10 minuten tot in detail hoe een gezin een meervoudig gehandicapte jongen verzorgt, te eten geeft, in bed stopt, etc. Daarna horen we 3-4 politici korte soundbites.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:23 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit is een programma met problemen waar de "gewone mens" zich ik kan herkennen.
wij blijkbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb het programma niet gezien, noch het topic gelezen, maar wil jullie het volgende niet onthouden:
SBS 6![]()
![]()
![]()
Wie kijkt die shit, serieus.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
En de stemming op de site van hvnl
PVVquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
SBS tokkie kanaal.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de uitslag wordt op 15 maart..quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: AD verkiezingsblogquote:De avondvullende verkiezingsshow Stem van Nederland die SBS6 gisteravond uitzond is door slechts 275.000 kijkers bekeken. Dat is niet genoeg voor een plek in de lijst van 25 best bekeken programma's van Stichting KijkOnderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |