Als je niet betaald of als je fout parkeert dan ben je ZELF fout en moet je je niet gaan afreageren op die parkeerwachters.
quote:Ja, gezien (zijdelings want ik zat te IRC-en). Ik vond dat het incident wel erg dankbaar werd uitgebuit door de programmamakers. Het zag er redelijk gevaarlijk uit, maar de reacties van de parkeerdames ('meneer wat doet u nu?') waren eerder komisch dan dramatisch.
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:17 schreef Sunflower het volgende:
Wie heeft er gisteravond Wielklem & Co. gezien en heeft zich ook zo ontzettend lopen opwinden over die idioot die die parkeerwachters te lijf ging met een wielklem en ze bijna wilde overrijden ?
En inderdaad fout parkeerders weten heel goed dat ze fout staan en dan moet je niet gaan lopen zeiken als de parkeerwachters je smoesjes niet geloven en je gewoon een bekeuring geven.
[Dit bericht is gewijzigd door Mysterious_Mystery op 28-08-2001 09:37]
quote:als je goed opgelet had had je gemerkt dat ze zelf het kenteken niet hadden opgeschreven en van een omstander hadden gekregen , wat een mutsen
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:36 schreef Mysterious_Mystery het volgende:
Ik heb het ook gezien maar die gozer was echt niet goed bij zijn hoofd zeg. Maar blijkbaar kent tie het principe "kenteken" nog niet en weet dus niet dat alles achterhaald kan worden via je kenteken.En inderdaad fout parkeerders weten heel goed dat ze fout staan en dan moet je niet gaan lopen zeiken als de parkeerwachters je smoesjes niet geloven en je gewoon een bekeuring geven.
quote:Als je in zo'n situatie nog aan het opschrijven van een kenteken denkt dan moet je wel een erge koele kikker zijn...
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:46 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
als je goed opgelet had had je gemerkt dat ze zelf het kenteken niet hadden opgeschreven en van een omstander hadden gekregen , wat een mutsen
quote:Niemand heeft gezegd dat het er dramatisch uit moest zien. En parkeerwachters krijgen regelmatig cursussen waarin ze geleerd wordt hoe ze met agressie om moeten gaan.
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:33 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Het zag er redelijk gevaarlijk uit, maar de reacties van de parkeerdames ('meneer wat doet u nu?') waren eerder komisch dan dramatisch.
quote:Oh, dus het is ok om een parkeerwachter te mishandelen ? Waar slaat dat nou weer op ?
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:03 schreef Vivi het volgende:
Wij hebben er smakelijk om gelachen. Wel erg misselijk dat die NSB-er van een winkeltrut het kenteken ging geven aan die parkeermutsen.
DIE GAST VAN GISTER WAS ECHT EEN IDIOOT...ACJ JA>>DAT VOLK>
beetje schreeuwen...maar als er geen parkeerwachten waren ..dan ging iedereen overal parkeren en kon je nergens meer goed bij ..denk eens aan brandweer en ziekenwagens en politie...die hebben het al moeilijk in die kleine straatjes daar...dus.. gewoon een kaartje kopen ..en op tijd terug zijn PERIOD! IDIOTS...
quote:Stel je niet aan. Hij sloeg ze echt de hersens niet in hoor.Als die mensen zich es wat menselijker zouden gedragen zouden ze ook niet zo veel agressie opwekken.
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:17 schreef Sunflower het volgende:[..]
Oh, dus het is ok om een parkeerwachter te mishandelen ? Waar slaat dat nou weer op ?
De volgende keer als iemand jou bijna de hersens in slaat hoop ik voor je dat er niemand is die het kenteken van de dader heeft opgeschreven.
quote:Hallo, hij gooide die wielklem naar haar !! Dat ging echt niet per ongeluk maar hij wilde haar echt raken !!
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:44 schreef Vivi het volgende:[..]
Stel je niet aan. Hij sloeg ze echt de hersens niet in hoor.Als die mensen zich es wat menselijker zouden gedragen zouden ze ook niet zo veel agressie opwekken.
Wie moeten zich nu meer menselijk gaan gedragen, de parkeerwachters of de foutparkeerders ?? Als je je auto ergens parkeert waar het niet mag of je betaald niet, dan ben JIJ toch fout ?
Als je niet betaald kan je alleen jezelf de schuld geven.
Wat zou jij doen als er iemand zijn/haar auto op zo'n manier voor je voordeur parkeert dat jij je huis niet meer in of uit kunt ? Dan ben je blij dat er wat aan gedaan wordt, toch ? Bekijk het toch eens van een andere kant !
quote:Ze probeerden het wel ja, om 'm rustig te krijgen. Maar volgens mij waren ze er niet erg sterk in. M.i. waren ze eerder bezig 'm op te jutten met hun opmerkingen. "Doe ff normaal!", "Je ontkomt er toch niet aan".. enz.
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:54 schreef Sunflower het volgende:[..] cursussen waarin ze geleerd wordt hoe ze met agressie om moeten gaan.
Ze reageerden volgens mijj op de juiste manier en probeerden die vent rustig te krijgen.
quote:Die man stond niemand in de weg..was alleen een paar minuutjes te laat en dat kan iedereen overkomen. Nee, dan die parkeerwachters die er met een stopwatch naast staan om lekker een klemmetje te kunnen zetten
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:58 schreef Sunflower het volgende:[..]
Hallo, hij gooide die wielklem naar haar !! Dat ging echt niet per ongeluk maar hij wilde haar echt raken !!
Wie moeten zich nu meer menselijk gaan gedragen, de parkeerwachters of de foutparkeerders ?? Als je je auto ergens parkeert waar het niet mag of je betaald niet, dan ben JIJ toch fout ?
Als je niet betaald kan je alleen jezelf de schuld geven.Wat zou jij doen als er iemand zijn/haar auto op zo'n manier voor je voordeur parkeert dat jij je huis niet meer in of uit kunt ? Dan ben je blij dat er wat aan gedaan wordt, toch ? Bekijk het toch eens van een andere kant !
quote:Was juist dikke kewl...
Op dinsdag 28 augustus 2001 09:17 schreef Sunflower het volgende:
Wie heeft er gisteravond Wielklem & Co. gezien en heeft zich ook zo ontzettend lopen opwinden over die idioot die die parkeerwachters te lijf ging met een wielklem en ze bijna wilde overrijden ?Als je niet betaald of als je fout parkeert dan ben je ZELF fout en moet je je niet gaan afreageren op die parkeerwachters.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 28-08-2001 18:10]
quote:precies, met iemand uitschelden voor mongool krijg je hem echt niet rustig ... En ze hadden die wielklem ook gewoon kunnen vergeten, dat doen bijna alle parkeerswachters. Als degene terug is voordat de klem erom heen zit ... maar neeee die twee manwijven moesten zonodig hun zin doordrijven "met of zonder politiebegeleiding" ... tsja, dan vraag je erom dat het een keer uit de hand loopt
Op dinsdag 28 augustus 2001 11:21 schreef Latindancer het volgende:[..]
Ze probeerden het wel ja, om 'm rustig te krijgen. Maar volgens mij waren ze er niet erg sterk in. M.i. waren ze eerder bezig 'm op te jutten met hun opmerkingen. "Doe ff normaal!", "Je ontkomt er toch niet aan".. enz.
Ik denk dat ze nog maar eens een cursusje moeten doen, want de aanpak was leuk geprobeerd maar werkte alleen averechts.
Waarom niet gewoon een bon uitschrijven?
Dentist
quote:En jij bent zeker van de burgerwacht?
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:43 schreef Sunflower het volgende:
Als het inderdaad ging om een paar minuten te laat is het zetten van een klem misschien een wat overtrokken middel, dat ben ik met jullie eens.
Maar de klem gaat er pas omheen als je meer dan een kwartier te laat bent en dat is toch meer dan "een paar minuten".
In dit geval had de betreffende persoon helemaal GEEN parkeerkaart gekocht. Hij zat bij de kapper en zag dat hij een klem kreeg. Pas toen vond "meneer" het nodig om een parkeerkaart te gaan kopen.
De motor en de uitlaat hebben ze gecontroleerd en die waren koud. Een auto koelt echt niet snel af, dus dat betekent dat "meneer" er al veel langer dan een kwartier stond. De wielklem was dus terecht !
quote:Voor mensen met redelijk wat geld is het betalen van een bon geen probleem en die liggen er dus niet erg wakker van. Volgende keer zetten ze hem gewoon weer zonder te betalen neer. Het ontvangen van een bon is een risico dat ze gewoon willen nemen omdat ze toch geld zat hebben.
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:16 schreef Dentist het volgende:
Misschien ff offtopic, maar ik heb het principe van de wielklem nooit zo goed begrepen. M.i. veroorzaak je op die manier nl. alleen nog maar meer overlast doordat de persoon in kwestie zijn auto niet kan weghalen van de plek waar hij/zij kennelijk zoveel overlast veroorzaakt.Waarom niet gewoon een bon uitschrijven?
Dentist
Dat een klem meer agressie opwekt dan een bon is inderdaad zo, maar dat kan je voorkomen door gewoon goed (betaald) te parkeren. Die klem kan je immers ZELF voorkomen !
Ennuh met dat andere ding maakte die maar een schijnbeweging. En dat wijf heeft het dan gelijk over doodslag, dan ben je ook nie goed bij hoor.
En iedere keer dat ding terug onder het wiel. Slaat ook nergens op natuurlijk, zeker niet als die gozer zegt ik rij je gewoon overhoop. Dan moet je er vooral voor het wiel gaan zitten dan vraag je er toch gewoon om?
En parkeerwachters zijn gewoon smiechten, lekker stiekem gaan wachten of gewoon bij de auto gaan staan en wachten tot de tijd afgelopen is. Als er maar geld in de kassa komt.
Van mij mogen ze allemaal overhoop gereden worden, ik hou niet zo van die achterbakse teringleiers!!
Trouwens die wijven hebben best wel een grote bek en als het erop aankomt zijn ze blij dat ze een luier omgedaan hebben.
Bovendien hadden ze het over dat die vent zijn jas ging halen en dat ze bang waren dat die een steek- of vuurwapen er in had zitten. Sjee, als je dat al denk waarom ga je dan niet alvast hard lopen, nee lekker de kat uit de boom kijken, oh het waren zijn sleutels.
Misschien hebben ze hier van geleerd misschien ook niet, dat merken ze wel een keer tot het een keer goed raak is. Volgens mij kunnen ze nog wel een paar cursussen gebruiken.
[Dit bericht is gewijzigd door NoMercy op 28-08-2001 18:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |