Hij sleept dat ding mee.quote:Op maandag 3 april 2017 17:26 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Maar sleept ie dat ding nou mee, of is dat gezichtsbedrog?
Helaas niet. Misschien kunnen ze die webinterface eens adaptive maken in html5 etcetera :-)quote:Op zondag 2 april 2017 16:27 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, de webinterface heb je niet zoveel aan op een tablet of telefoon.
Wel jammer hoe ze om gaan met de KBX. Even een dagje open voor publiek en dan weg.quote:Een Boeing 737 (Business Jet) wordt het nieuwe regeringsvliegtuig, zo schrijft minister Schultz van Infrastructuur en Milieu in een brief aan de Tweede Kamer. Het toestel vervangt de oude Fokker 70.
De nieuwe Boeing biedt plaats aan 24 passagiers en kost 89 miljoen euro. Het vliegbereik is voldoende om in één keer van Schiphol naar de Nederlandse Antillen te vliegen.
De 737 krijgt de registratie PH-GOV, waarbij GOV voor Government staat. Het vliegtuig wordt dus niet naar koning Willem-Alexander vernoemd.
Boeing schakelt Fokker Technologies uit Papendrecht in voor de interieurbouw. Volgens minister Schultz zal het toestel een sobere en functionele cabine krijgen.
De Boeing Business Jet stoot zo’n 20 procent minder CO2 uit dan de Fokker 70. Het is nog niet precies duidelijk om welke variant van de 737 het gaat.
Benieuwd hoe ze sober definiëren. Tapijt van max ¤3000 de meter ofzo?quote:Boeing schakelt Fokker Technologies uit Papendrecht in voor de interieurbouw. Volgens minister Schultz zal het toestel een sobere en functionele cabine krijgen
Leuk om te zeggen maar dat interesseert ze echt geen reetquote:De Boeing Business Jet stoot zo’n 20 procent minder CO2 uit dan de Fokker 70.
Dat zou niet eens zo'n gekke prijs zijn denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:03 schreef derLudolf het volgende:
Benieuwd hoe ze sober definiëren. Tapijt van max ¤3000 de meter ofzo?
Ook een nutteloze en inhoudsloze opmerking.quote:Leuk om te zeggen maar dat interesseert ze echt geen reet
RTL laat net een foto zien van een 737BBJ(1), gebaseerd op een 737-700ER.quote:Het is nog niet precies duidelijk om welke variant van de 737 het gaat.
Nu blinken media niet uit n het laten zien van juiste beelden in dit soort gevallenquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:48 schreef FredvZ het volgende:
[..]
RTL laat net een foto zien van een 737BBJ(1), gebaseerd op een 737-700ER.
De regering wil duidelijk maken dat het een regeringsvliegtuig is en niet het vliegtuig van de Koning.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:03 schreef buzz1291 het volgende:
In plaats van die PH-GOV had ik toch eerder een wat historisch tintje verwacht zoiets als PH-ILS
Zo te zien gaat het om de slots op LCY. Maar goed, we zijn benieuwd. Volgende keer naar Londen maar eens uitproberen.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:04 schreef Mikey92 het volgende:
KLM huurt Avro RJ85’s van CityJet
Die zag ik niet aankomen...
Blijkbaar doet de route het ruim boven verwachting goed.
Meest aannemelijk is KLM. Die doen het nu ook. Zal wel een versie met GE motoren worden. dan.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:48 schreef FredvZ het volgende:
Onderhoud en operatie moet nog worden aanbesteed. Ik weet niet precies wat de eisen zullen zijn, maar zal vast wel ETOPS vereist worden en een eigen basis in Nederland. Dan is volgens mij de keuze beperkt tot KLM of TUI.
Tegenwoordig is dat lang niet meer vanzelfsprekend. Heb meer aanbestedingen gezien in de afgelopen jaren waarbij iedereen dacht dat de zittende partij wel zou kunnen blijven. Praktijk bleek dan toch net ff anders.quote:Op donderdag 6 april 2017 05:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Meest aannemelijk is KLM. Die doen het nu ook. Zal wel een versie met GE motoren worden. dan.
Vandaar dat ik het woord 'aannemelijk' gebruik en niet het woord 'vanzelfsprekend'.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat lang niet meer vanzelfsprekend. Heb meer aanbestedingen gezien in de afgelopen jaren waarbij iedereen dacht dat de zittende partij wel zou kunnen blijven. Praktijk bleek dan toch net ff anders.
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op vrijdag 7 april 2017 05:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Er zit nogal wat werk in het aftimmeren van instructies en werkmethodieken voor het regeringstoestel. Die zijn bij de KLM al helemaal op orde.
Inderdaad aannemelijk dat KLM de koning en regering blijft vliegen.quote:Vandaar dat ik het woord 'aannemelijk' gebruik en niet het woord 'vanzelfsprekend'.
Blijkbaar toch niet populair genoeg om te handhaven. Zou Düsseldorf voor vakantiegangers toch net een brug te ver zijn geweest? Prefereren de vakantiegangers toch liever een Nederlandse airline? Misschien is Curaçao te weinig ingericht op de Duitse toerist en is er te weinig animo uit Nederland om de vliegtuigen te vullen?quote:Countrymanager Bjorn Gianotten laat desgevraagd weten het “jammer te vinden” dat Curaçao stopt. “Een populaire bestemming voor Nederlanders, die ook goede opties bood om andere eilanden in het Caribisch Gebied te bezoeken.”
Hele artikel
Die worden mijns inziens ook gescreend (logisch natuurlijk) dus dan kun je buitenlands personeel (lees: maatschappijen) wel uitsluiten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:34 schreef FredvZ het volgende:
dat piloten en andere medewerkers Nederlands spreken
Het feit dat Willem-Alexander dus nu ook 737's (gaat) vliegen en dat op de Fokker altijd op reguliere lijndiensten deed, lijkt het me stug dat de operatie door anderen uitgevoerd gaat worden.quote:Inderdaad aannemelijk dat KLM de koning en regering blijft vliegen.
Nu zag ik al staan "Irene Moors en Gerard Joling", waarom klik ik dan nog in Godsnaamquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:22 schreef FredvZ het volgende:
De PH-CDF van Corendon heeft een nieuw jasje gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |