This video has been removed by the user.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:04 schreef chroestjov het volgende:
Dit wordt zijn best bekeken video.
Uiteraard wel op voorwaarde dat de video niet voortijdig op mysterieuze wijze verdwijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, filmpje is van 2 maart. Toen was Braddie blij met de Twingo omdat de Rover van 225 euro slecht was.Een BMW van 300 euro is natuurlijk heel wat anders.quote:Op woensdag 8 maart 2017 22:04 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
En nu blijf hij in de twingo rondkarren? Zegt hij aan het einde.
Is de bmw al weer van de baan?![]()
Die jongen maakt toch iets los bij veel mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik vind dit allemaal spannender dan Bradley zelf denk ik
Speculaties:quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Zijn er trouwens foto's van de Beemer?
Hij ziet er niet heel erg verkeerd uit (voor die prijs). Ik vermoed dat er onder de kap wel eea mis is. Distributieriempje vervangen ofzo. Dat gaat Braad natuurlijk niet zelf doen. Trouwens is het onderhoud van deze BMW's helemaal niet zo extreem duur, mits je zelf kun sleutelenquote:
Yup, alleen nog tyrosdeuntjes, repetitiemateriaal en wat autoreviews.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heeft ie nou ook weer alle filmpjes over de studio en de "nieuwe" BMW verwijderd?
Hij heeft een ketting volgens mij, dus dat zal meevallen. Verder zal het wel een ramp zijnquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij ziet er niet heel erg verkeerd uit (voor die prijs). Ik vermoed dat er onder de kap wel eea mis is. Distributieriempje vervangen ofzo. Dat gaat Braad natuurlijk niet zelf doen. Trouwens is het onderhoud van deze BMW's helemaal niet zo extreem duur, mits je zelf kun sleutelen
Edit: de e36 4 cilinders hadden inderdaad een ketting vanaf de facelift in 1993.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij heeft een ketting volgens mij, dus dat zal meevallen. Verder zal het wel een ramp zijn
Aangetekende brief sturen!quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Als we gewoon allemaal unsubscriben dan gaat er misschien een belletje rinkelen dat hij niet steeds content moet verwijderen.
Komt omdat we doorhebben dat het een 1 april grap was.quote:Op donderdag 9 maart 2017 10:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Heeft ie nou ook weer alle filmpjes over de studio en de "nieuwe" BMW verwijderd?
Man man dit flikt hij me altijd. Ben benieuwd of hij ook zo in relaties is. Aan uit aan uit.quote:Op donderdag 9 maart 2017 11:04 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Yup, alleen nog tyrosdeuntjes, repetitiemateriaal en wat autoreviews.
Heb je interesse?quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Man man dit flikt hij me altijd. Ben benieuwd of hij ook zo in relaties is. Aan uit aan uit.
Ik heb hem tot nu toe alleen maar negatief horen praten over vrouwen waar hij iets mee gehad heeft, dus ik denk dat het meer uit uit uit uit is.quote:Op donderdag 9 maart 2017 12:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Man man dit flikt hij me altijd. Ben benieuwd of hij ook zo in relaties is. Aan uit aan uit.
De Twingo gaat nu naar Sedin, als onderdeel van de betaling van de BMW (zo heb ik het begrepen.)quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef vraad het volgende:
En voor het record-bedrag wat ie oplevert de inboedel van Braddy gefinancierd worden dat bedenk ik me nu ineens, en dan is alles me duidelijk, ik snap dat ons pittig gekruid Roladetje dan voor een andere auto gaat!
Je mag wel iets meer respect tonen voor Bradge.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef vraad het volgende:
Ik zit vol verbazing de boel eens even terug te lezen, braddy die geen geld voor een kapper, nieuwe jas of zelfs een hoedenplank van zijn Twingo. Die onderhoud aan zijn Twingo uitstelde omdat het hem te duur was, gaat EN op zichzelf wonen EN dan ook nog eens een duurdere auto (in gebruik) kopen.
Man man man, wat een josti! Normale mensen weten dat het leven bij (papa en) mama thuis waarschijnlijk de beste/goedkoopste periode van hun leven is, en dat het daarna alleen maar duurder word, wat een ontzettende oen ben je dan om te denken dat je dan een duurdere auto kan betalen.
Gaat ie het huis inrichten met sinaasappelkistjes ofzo? De aanloop naar uit huis gaan zou je toch gaan spenderen aan spullen te kopen, ipv een andere auto. Zo blijkt toch maar weer dat onze speklap totaal wereldvreemd is.
Maar goed, de auto van Indo-Hitler is natuurlijk het beste wat je ooit kan kopen, dus ja stiekem zit ik nu ook in een hoekje te huilen, dat die kans aan mijn neus voorbij is gegaan, zou Bas trouwens geveild worden?
En voor het record-bedrag wat ie oplevert de inboedel van Braddy gefinancierd worden dat bedenk ik me nu ineens, en dan is alles me duidelijk, ik snap dat ons pittig gekruid Roladetje dan voor een andere auto gaat!
Hoe de fuck kan deze man zó veel etenquote:Op donderdag 9 maart 2017 13:50 schreef matig het volgende:
Over pittig gekruid gesproken, Ad heeft een nieuw recept!
Snijbonen Met Linzen Curry Roerbak Schotel!
Waarschijnlijk kan ie ook veel schijten.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:55 schreef lst128 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan deze man zó veel eten?
Zou toch wel apart zijn, echt oplichten doet die Sedin hem niet volgens mij. Als je voor 300 euro een BMW (of andere auto) koopt dan moet je ervan uitgaan dat het weinig is. Tuurlijk kun je geluk hebben, maar in principe heb je voor 300eu niks.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
De Twingo gaat nu naar Sedin, als onderdeel van de betaling van de BMW (zo heb ik het begrepen.)
Als Sedin slim is zet hij hem daarna hier in V&A te koop om zeker te zijn dat hij er een topbedrag voor binnenhaalt, en dan komt er hommeles tussen Braddie en Sedin, is mijn voorspelling
quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan moet ie ook veel schijten.
Dat zou ook kunnen. En ik denk ook niet dat Sedin hem perse oplicht, ik bedoel meer dat als hij de beroemde Bas het blauwe monster te koop aanbiedt aan fokkers, er misschien mensen zo gek zijn om er veel meer voor te geven dan hij waard isquote:Op donderdag 9 maart 2017 14:12 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zou toch wel apart zijn, echt oplichten doet die Sedin hem niet volgens mij. Als je voor 300 euro een BMW (of andere auto) koopt dan moet je ervan uitgaan dat het weinig is. Tuurlijk kun je geluk hebben, maar in principe heb je voor 300eu niks.
(ervan uitgaande dat de twingo 300eu waard is, want ik begreep dat het een 1 op1 ruil is)
Geen denken aan. Dit is categorie "Geinen is leuk, Twingo kopen gaat te ver"quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:15 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. En ik denk ook niet dat Sedin hem perse oplicht, ik bedoel meer dat als hij de beroemde Bas het blauwe monster te koop aanbiedt aan fokkers, er misschien mensen zo gek zijn om er veel meer voor te geven dan hij waard is
Maar dat zal wel niet echt zo zijn, ik ga dat ding in geen geval kopen.
Echt geen ideequote:Op donderdag 9 maart 2017 14:26 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Geen denken aan. Dit is categorie "Geinen is leuk, Twingo kopen gaat te ver"
Hoe zat het met APK op die Twingo, die was nog vrij recent toch?
Dit is waarom mensen Bradley volgen. De ene verbazing na de ander krijg je bij hem.quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:25 schreef vraad het volgende:
Ik zit vol verbazing de boel eens even terug te lezen, braddy die geen geld voor een kapper, nieuwe jas of zelfs een hoedenplank van zijn Twingo. Die onderhoud aan zijn Twingo uitstelde omdat het hem te duur was, gaat EN op zichzelf wonen EN dan ook nog eens een duurdere auto (in gebruik) kopen.
Man man man, wat een josti! Normale mensen weten dat het leven bij (papa en) mama thuis waarschijnlijk de beste/goedkoopste periode van hun leven is, en dat het daarna alleen maar duurder word, wat een ontzettende oen ben je dan om te denken dat je dan een duurdere auto kan betalen.
Gaat ie het huis inrichten met sinaasappelkistjes ofzo? De aanloop naar uit huis gaan zou je toch gaan spenderen aan spullen te kopen, ipv een andere auto. Zo blijkt toch maar weer dat onze speklap totaal wereldvreemd is.
Maar goed, de auto van Indo-Hitler is natuurlijk het beste wat je ooit kan kopen, dus ja stiekem zit ik nu ook in een hoekje te huilen, dat die kans aan mijn neus voorbij is gegaan, zou Bas trouwens geveild worden?
Ondanks dat er een duidelijle vicieuze cirkel zichtbaar is weet 'ie je toch altijd te verbazen! Dat is de kracht van Bradley!quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:55 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen Bradley volgen. De ene verbazing na de ander krijg je bij hem.
Misschien bedacht hij zich ineens weer dat hij zich al tientallen keren heeft voorgenomen niet meer te vloggen?quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:14 schreef Voszje het volgende:
Een dag hard aan het werk en blijkbaar heb ik dus alweer dingen gemist... Waarom is er nou weer van alles verdwenen? Wat was er mis mee?
Het is ditmaal geen voornemen om er voor de zoveelste keer helemaal te stoppen, want zodra hij verhuisd is komen er weer vlogs zegt ie. Waarom hij de oude video's dan verwijderd heeft blijft echter vooralsnog een mysterie.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien bedacht hij zich ineens weer dat hij zich al tientallen keren heeft voorgenomen niet meer te vloggen?
Is al bekend of hij die studio überhaupt krijgt dan?quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is ditmaal geen voornemen om er voor de zoveelste keer helemaal te stoppen, want zodra hij verhuisd is komen er weer vlogs zegt ie. Waarom hij de oude video's dan verwijderd heeft blijft echter vooralsnog een mysterie.
Naar eigen zeggen, is hij compleet blut omdat hij de huur en borg reeds vooruit heeft moeten betalen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 15:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is al bekend of hij die studio überhaupt krijgt dan?
Zijn eerste proefje van het echte leven.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen, is hij compleet blut omdat hij de huur en borg reeds vooruit heeft moeten betalen.
We zijn er inderdaad druk mee. Maar je overschat de braad hierinquote:Op donderdag 9 maart 2017 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee. Brad heeft jullie precies waar hij jullie wil hebben
Morgen dus weer een nieuwe vlogquote:Op donderdag 9 maart 2017 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien bedacht hij zich ineens weer dat hij zich al tientallen keren heeft voorgenomen niet meer te vloggen?
Schuilt er niet in iedereen een autistische knul op zoek naar aandacht?quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat het uitermate triest is dat ik een topic volg over een autistische knul. oké, het is een algemeen vlog topic
Een vlogger die continue zijn content verwijderd, hopeloos op zoek naar aandacht.
Heeft ie niet gelogen dat het z'n laatste kanaal-reincarnatie zouquote:Op donderdag 9 maart 2017 16:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou het is een verbetering, ipv het kanaal weg gewoon alle content maar wegtieven
Misschien wel, maar dat maakt het er niet minder triest om :-)quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:32 schreef Barrah het volgende:
[..]
Schuilt er niet in iedereen een autistische knul op zoek naar aandacht?
Waren er veel meer. Alleen tyros en auto reviews blijven staanquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hier zie ik ze wel
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ/videos
Yupquote:Op donderdag 9 maart 2017 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is dit een neppe ofzo?
https://www.youtube.com/channel/UCUWJpd8EUjozOeWS54XtPLQ
Genot!quote:
Nice. Zeer begrijpelijk dat hij pas weer kan beginnen als hij eenmaal is verhuisd, daarna blijft het kanaal vast en zeker jarenlang in stand.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
hoe de fuck kan dat filmpje 817.000 keer bekeken zijn...
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:40 schreef Barrah het volgende:
[..]
Door niet elke twee maanden opnieuw te beginnen.
Kinderen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |