Dit is geen tekst waar ik mijn gebruikersnaam aan zou willen verbinden.quote:Op woensdag 8 maart 2017 15:19 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik zie trouwens dat chroestjov ook een Youtube account heeft aangemaakt.
[..]
318is is een heel stuk sneller als een 316i compact.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:11 schreef IJsmuts het volgende:
ik weet het type nummer niet meer, maar zou dit de beamer van onze vlezige vrind kunnen zijn? wordt hier even op zijn staart getrapt door Sedin![]()
sorry zie mijn editquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:12 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
318is is een heel stuk sneller als een 316i compact.
quote:BradgeTV32 minutes ago
Maar niet voor lang meer ;p
Reply
ff dragracen doet de Braad gewoon hoorquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Braad gaf al aan niets te geven om snelheid of vermogen dus dat boeit dan ook niet echt.
Vakjes en beenruimte is wat teltquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Braad gaf al aan niets te geven om snelheid of vermogen dus dat boeit dan ook niet echt.
Hopen dat niemand de politie informeert, dat is gewoon strafbaar.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
ff dragracen doet de Braad gewoon hoor
en altijd een handje tussen hoofd en hemel als je op het achterbankje zitquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vakjes en beenruimte is wat telt. Zeker beenruimte aangezien hij toch conformtabel moet kunnen zitten met zijn 1.75
Ah hij is zo'n kloothommel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
ff dragracen doet de Braad gewoon hoor
Daarom volgt men dit dusquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Ik zal niet vergeten dat die kerel bij die rover zei, toen de druppels uit de dop gespat kwamen:
"ja, een ietwat lekke koppaking, maar het is niet rampzalig, kan je nog gewoon mee doorrijden"
![]()
Natuurlijk kerel, gewoon rijden met een lekke koppaking. Kan totaal geen kwaad ofzo voor de rest.
Als die bmw van hetzelfde kaliber is, denk eigenlijk nog veel slechter, dan word het echt lachen.
Zie ook al helemaal voor me dat de twingo voor 500 verkocht word, en braad helemaal boos is.
Mocht het allemaal doorgaan.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Ik zal niet vergeten dat die kerel bij die rover zei, toen de druppels uit de dop gespat kwamen:
"ja, een ietwat lekke koppaking, maar het is niet rampzalig, kan je nog gewoon mee doorrijden"
![]()
Natuurlijk kerel, gewoon rijden met een lekke koppaking. Kan totaal geen kwaad ofzo voor de rest.
Als die bmw van hetzelfde kaliber is, denk eigenlijk nog veel slechter, dan word het echt lachen.
Zie ook al helemaal voor me dat de twingo voor 500 verkocht word, en braad helemaal boos is.
Mocht het allemaal doorgaan.
Nee nee, dit is een 'algemeen vlogtopic'.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Geweldig dit. Je weet dat hij het toch niet kan laten om zijn hele leven op het web te flikkeren. Met dit topic heb je toch geen TV meer nodig
Omdat Braddie.quote:
Vloggers zijn dan ook bijzonder saai. Alleen Bradley is de uitzonderingquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee nee, dit is een 'algemeen vlogtopic'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |