Afgelopen zondag keken er zo'n 20.000-30.000 naar Monaco-Nantesquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers van die zender eigenlijk.
Valt me nog best mee.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen zondag keken er zo'n 20.000-30.000 naar Monaco-Nantes
Noordse combinatiequote:Op woensdag 8 maart 2017 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Genoa tegen Samp is in de avond. Buiten dat, zenden ze dat toch niet uit, omdat ze niet weten dat het een keiharde derby is. Langlaufen of Noordse combinatie it is.
Eurosport heeft prima kijkcijfers hé, maar leven vooral in Duitsland en België.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoogtijdagen van ES zijn tijdens de MotoGP.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar binnen Nederland bedoel ik.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eurosport heeft prima kijkcijfers hé, maar leven vooral in Duitsland en België.
Tijdens Leicester - Sevilla zal er al wel een verkiezingsprogramma zijn toch?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de volgende doordeweekse is wel leuk. Maandag CHE v MUN (op BBC1), dinsdag Monaco v City, woensdags Leicester v Sevilla en daarna verkiezingsgenotsnacht, donderdags Europa League.
Je vergeet GRA - JAJ vrijdagavondquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn weekendschema, doe er je voordeel mee:
Vrijdag: Juventus v Milan (20:45)
Zaterdag: Sevilla v Leganes (16:15), Monaco v Bordeaux (16:45), Genoa v Sampdoria, Granada v Atlético (20:45)
Zondag: Sociedad v Bilbao (12:00), Inter v Atalanta (15:00), Celta Vigo v Villarreal (18:30), Palmeiras v Sao Paulo (20:00)
Waarvan akte.
In Frankrijk ook natuurlijk. MotoGP zal hier het best worden bekeken, is ook exclusief in NL. Verder de Giro nu ze exclusieve rechten hebben, WK Zwemmen en Atletiek denk ik wat vrij goed bekeken wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eurosport heeft prima kijkcijfers hé, maar leven vooral in Duitsland en België.
Werken i.c.m. een tong80 smiley gaat niet samen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef Brammess het volgende:
Mijn weekendschema, doe er je voordeel mee;
Werken en verhuizen
Scherp, Cav.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Werken i.c.m. een tong80 smiley gaat niet samen.
Denk het wel, maar ik kijk gewoon eerst LEI-SEV af.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens Leicester - Sevilla zal er al wel een verkiezingsprogramma zijn toch?
Dat zegt dan vooral iets over de heenwedstrijdquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Benfica maakt in dit half uur al een beter indruk dan in de hele heenwedstrijd.
Ik heb dan ook een verjaardag, mis ik Ajaxgenotquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondagmiddag heb ik een verjaardag van mijn neef, wat geweldig van me.
Staat er überhaupt wel een scheids in het veld, of wat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca lijkt opnieuw een penalty te zijn onthouden
Dat neem ik wel op en kijk ik 's avonds terug.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een verjaardag, mis ik Ajaxgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |