Je vergeet GRA - JAJ vrijdagavondquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn weekendschema, doe er je voordeel mee:
Vrijdag: Juventus v Milan (20:45)
Zaterdag: Sevilla v Leganes (16:15), Monaco v Bordeaux (16:45), Genoa v Sampdoria, Granada v Atlético (20:45)
Zondag: Sociedad v Bilbao (12:00), Inter v Atalanta (15:00), Celta Vigo v Villarreal (18:30), Palmeiras v Sao Paulo (20:00)
Waarvan akte.
In Frankrijk ook natuurlijk. MotoGP zal hier het best worden bekeken, is ook exclusief in NL. Verder de Giro nu ze exclusieve rechten hebben, WK Zwemmen en Atletiek denk ik wat vrij goed bekeken wordt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eurosport heeft prima kijkcijfers hé, maar leven vooral in Duitsland en België.
Werken i.c.m. een tong80 smiley gaat niet samen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef Brammess het volgende:
Mijn weekendschema, doe er je voordeel mee;
Werken en verhuizen
Scherp, Cav.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Werken i.c.m. een tong80 smiley gaat niet samen.
Denk het wel, maar ik kijk gewoon eerst LEI-SEV af.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens Leicester - Sevilla zal er al wel een verkiezingsprogramma zijn toch?
Dat zegt dan vooral iets over de heenwedstrijdquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Benfica maakt in dit half uur al een beter indruk dan in de hele heenwedstrijd.
Ik heb dan ook een verjaardag, mis ik Ajaxgenotquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondagmiddag heb ik een verjaardag van mijn neef, wat geweldig van me.
Staat er überhaupt wel een scheids in het veld, of wat?quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca lijkt opnieuw een penalty te zijn onthouden
Dat neem ik wel op en kijk ik 's avonds terug.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een verjaardag, mis ik Ajaxgenot
Lekker naar Dionne Staxgodin kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik kijk gewoon eerst LEI-SEV af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou bijna denken dat de scheids uit Spanje komtquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Staat er überhaupt wel een scheids in het veld, of wat?
Echtquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat neem ik wel op en kijk ik 's avonds terug.
quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:23 schreef Brammess het volgende:
Overigens een leuk nieuwtje tussendoor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Overigens een leuk nieuwtje tussendoor:In 2024 is er een EK, Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Je kunt ze tegenwoordig ook gewoon op de site van Foxie terugkijken. Scheelt je weer opnemenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat neem ik wel op en kijk ik 's avonds terug.
Overigens een leuk nieuwtje tussendoor:TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
Bij terugkijken zie je vaak meer dingen dan dat je live kijkt.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt
Een wedstrijd terugkijken waarvan ik de uitslag al weet vind ik wel heel erg kut. Vooral als je je dan alleen maar gaat ergeren aan meneer Traoré.
Overigens een leuk nieuwtje tussendoor:TurkijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens doe maar het EK ipv het WK.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Machtigen...quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:24 schreef Brammess het volgende:
Ik zit woensdag de hele dag in het buitenland dus ik kan niet stemmen voor zover ik weet
Je kan wel het beeld even terugspoelen als je iets stoms ziet.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij terugkijken zie je vaak meer dingen dan dat je live kijkt.
Je kan wel iemand machtigenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:24 schreef Brammess het volgende:
Ik zit woensdag de hele dag in het buitenland dus ik kan niet stemmen voor zover ik weet
Lijkt mij wel.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Busquets misses next match
Wordt dat meegenomen naar volgend seizoen?
Die finale was genot in het kwadraat. Had eigenlijk alles wel.quote:
Ga jij eigenlijk stemmen?quote:
quote:
quote:
Een PSG - Dortmund lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer voor het eerst dat ik uitkijk naar de CL-loting van de QF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |