Wat is een fruitsorbet?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:54 schreef Iwanius het volgende:
overheerlijke fruitsorbet met onder mijn jack mijn Ajax
70's retro shirt.[/sub]
Een sorbet ken ik, dat is fruit, water en suiker in de ijsmachine tot ijs maken. IJssorbet of vruchtensorbet zijn pleonasmen, tenzij je er wat anders mee bedoeld. Het ziet namelijk niet uit als sorbet. Meer als roomijs met ietsquote:Op zondag 12 maart 2017 17:58 schreef Iwanius het volgende:
Doe jij een "beppie?'Moet natuurlijk ijssorbet zijn.
Ben het met je eens hoewel sommige restaurants, zoals Vd Valk, roomijs met fruitsiroop een sorbet noemen.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een sorbet ken ik, dat is fruit, water en suiker in de ijsmachine tot ijs maken. IJssorbet of vruchtensorbet zijn pleonasmen, tenzij je er wat anders mee bedoeld. Het ziet namelijk niet uit als sorbet. Meer als roomijs met iets
Kun je iets meer over de hamburgers vertellen?quote:Op zondag 12 maart 2017 21:10 schreef ausweiss het volgende:
Hamburgers,oven friet,geglaceerde worteltjes,broccoli,bleekselderij appel salade.
Runderburgers van de AH dit keer,Slager was al dicht.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:12 schreef Ardbeg_Single_Malt het volgende:
[..]
Kun je iets meer over de hamburgers vertellen?
Ik begrijp het maar er zaten toch echt 7 bolletjes ijs in van verschillende smaken. De reden dat het zo drassig lijkt is de sparood die erin is gedaan te samen met een klein beetje bessensap en ook het felle buitenlicht. Daardoor lijkt het van de buitenkant op 1 geheel van softijs.quote:Op zondag 12 maart 2017 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Een sorbet ken ik, dat is fruit, water en suiker in de ijsmachine tot ijs maken. IJssorbet of vruchtensorbet zijn pleonasmen, tenzij je er wat anders mee bedoeld. Het ziet namelijk niet uit als sorbet. Meer als roomijs met iets
Oh ja, dat is zo vreselijk lekker. Meestal in 1 avond op.quote:
uit bed gegaan?quote:Op maandag 13 maart 2017 09:21 schreef zeefje het volgende:
Middenindenacht wakker vreetkick
het werd
nibbits
johnny doodle chocolade witte-merenge
hard broodje met oude kaas
en twee glazen icetea
Ik heb dit allemaal op mn slaapkamer liggenquote:Op maandag 13 maart 2017 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
uit bed gegaan?
Nu ff gezond beginnen met banaan, sojaboontjes en maïswafels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |