23 graden gisteren daar? Heftig!quote:Op zondag 19 maart 2017 17:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is iets anders geworden omdat die naam mij helemaal niets zegt. Zelfs Google gaf mij geen sjoege. Dus graag meer info wat voor toko dat "Shaami" is.
Lunch
[ afbeelding ]
Aansluitend
[ afbeelding ]Relaxed acclimatiseren en later moeten horen dat ons 'aller Ajax' averij heeft opgelopen bij Excelsior en het zo goed als over is voor de landstitel.![]()
In wat voor saus zit dat?quote:Op maandag 20 maart 2017 10:07 schreef Iwanius het volgende:
Niet doorhebben zoals al eerder uitgelegd in 1 van de vorige series dat het een screensaver is op mijn mobiel en dus niks actueels. Of miste je de donkere achtergrond van de Willemsburg?
![]()
pre-lunch
[ afbeelding ]
Geluk bij een ongeluk dat ik er langsloop en zie dat de toko open is en al wat in de warme bin heeft staan qua eten: Steak met een
broodje dus.
Vies lange nagels....quote:Op zondag 19 maart 2017 22:58 schreef Iwanius het volgende:
Aansluitend
Maar even een flesje opgetrokken, rosé bubbels, en buiten staan ondanks de wind.
Oeh lang geleden ook maar weer eens makenquote:
quote:
Gadogado is een Indonesisch groentegerecht, dat in Nederland en Suriname vooral bekend is als gerecht van het Chinees-Indisch restaurant. In die hoedanigheid is het een mix van groenten met gebakken ei, een schep pindasaus en gekruimelde kroepoek.Meer op Wikipedia (NL)quote:
quote:Op maandag 20 maart 2017 17:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Gadogado is een Indonesisch groentegerecht, dat in Nederland en Suriname vooral bekend is als gerecht van het Chinees-Indisch restaurant. In die hoedanigheid is het een mix van groenten met gebakken ei, een schep pindasaus en gekruimelde kroepoek.Meer op Wikipedia (NL)
quote:
Kennen ze dat in Emmen?quote:Op maandag 20 maart 2017 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens erg veel zin in falafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |