abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169354049
* maan_man wenst iedereen welkom in dit topic
pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02 Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.

“Het verkiezingscircus en alle trucs die daarbij horen zijn de thema's van de uitzendingen. We praten niet alleen iedere dag met de politici, maar ook met de mensen die de verkiezingen van een afstandje kunnen beschouwen. Alle rumoer rondom de verkiezingen komt bij ons samen", laat Jeroen Pauw alvast weten.

Pauw & Jinek: De Verkiezingen is van maandag 27 februari t/m vrijdag 17 maart, iedere werkdag live te zien rond 23.00 uur bij de VARA en KRO-NCRV op NPO 1.
* maan_man stemt deze verkiezingen op Theo Hiddema

http://pauw.vara.nl/nieuw(...)ezamenlijke-talkshow
pi_169354051
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:49 schreef Szura het volgende:

[..]

Er is wel wat gebeurd. Die gaskraan gaat steeds dichter. Maar je kunt nou eenmaal moeilijk van de ene op de andere dag patsboem stoppen. Dat is ten eerste net zo gevaarlijk en ten tweede is er nog geen alternatief aangezien de energietransitie nog niet zo ver is.
Is helemaal niet dichtgegaan. Ze hebben hem eerst verhoogd (2011-2012) en daarna weer wat teruggeschroefd oftewel mensen blij maken met een dooie mus. Nogmaals het het probleem van de regering, niet het probleem van die mensen. Er zijn alternatieven zat (duurzame energie bijv) maar daar zal minder aan te verdienen zijn. Zelfde situatie als een auto op waterstof of volledig hybride. Waarom zien we dat nog zo weinig? Heel simpel; Ze kunnen er amper geld aan verdienen. Uiteindelijk draait het maar om 1 ding; GELD.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:40 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354081
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Blind niet, maar er zijn rapporten opgesteld + onderzoeken gedaan en 75.000 claims. Er moet gewoon een oplossing voor die mensen komen en die mensen wachten al 6 jaar en nu komt Rutte ermee dat hij het gaat oplossen. Niet echt geloofwaardig als dat na 6 jaar nog niet is gebeurd.
Begin 2013 escaleerde het probleem. Daarvoor was het een soort sluipend publiek geheim dat er in Groningen "iets" aan de hand was, maar nog niet de ernst daarvan. Kun je Balkenende en Kok net zo goed aanrekenen. Sinds 2013 is de gaswinning gehalveerd en nu roepen andere politici dat ze de kraan dichtdraaien, alsof daarmee het probleem is verholpen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_169354088
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er een oplossing is. Kan Rutte MH17 oplossen? Nee.
Kan Rutte de Groningse problemen met het gas oplossen? Nee.

Hij kan de gevolgen hebben onderschat, of te laat zijn geweest met het reageren, maar dit is toch echt vergelijkbaar met de kabinetten Drees verwijten dat er een Watersnoodramp was in Zeeland.
Rutte kan veel harder optreden tegen MH17 en de bewijsstukken etc ja en gewoon consequenties eraan verbinden. Het is te soft. Hij is een prima spreker, maar niet geschikt als premier. Het zijn allemaal halve oplossingen met de zachte hand etc.

En uiteraard moet een regering dingen oplossen, daarvoor zitten ze daar lijkt mij.
pi_169354123
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Begin 2013 escaleerde het probleem. Daarvoor was het een soort sluipend publiek geheim dat er in Groningen "iets" aan de hand was, maar nog niet de ernst daarvan. Kun je Balkenende en Kok net zo goed aanrekenen. Sinds 2013 is de gaswinning gehalveerd en nu roepen andere politici dat ze de kraan dichtdraaien, alsof daarmee het probleem is verholpen.
Uiteraard maar die zitten nu niet in de regering dus dat is oude koeien etc en daar kopen we NU niets voor. Rutte zit er al sinds 2011 en eerst verhogen en dan verlagen. Ja zo lust ik er ook wel 5 :D De kraan moet gewoon dicht en het probleem is die mensen willen geld zien. Als ze dat nu eerst gaan regelen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:55:15 #6
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Beste is gewoon om die mensen te betalen en het compleet te stoppen. Waar het dan vandaan moet komen is ons probleem niet. De regering maakt een probleem en moet dat vakkundig oplossen. Ik geloof er geen snars van dat dat onder Rutte 3 WEL gaat gebeuren als het na 6 jaar nog steeds niet is opgelost.
De regering vormen wij allemaal. De rest van Nederland is - in de ogen van de boze Groningers - onvoldoende solidair met Groningen waar lange tijd gratis geld te halen viel. Nu het geld de andere kant op moet, zien veel Nederlanders daar de noodzaak niet van in. Ook Klaver, Roemer of Wilders zullen leukere bestemmingen weten met het geld dan de Groningse zaak oplossen.
pi_169354138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Rutte kan veel harder optreden tegen MH17 en de bewijsstukken etc ja en gewoon consequenties eraan verbinden. Het is te soft. Hij is een prima spreker, maar niet geschikt als premier. Het zijn allemaal halve oplossingen met de zachte hand etc.

En uiteraard moet een regering dingen oplossen, daarvoor zitten ze daar lijkt mij.
Tegen landen, bedrijven, personen, honden kun jij optreden. Maar hoe wil jij optreden tegen een vluchtnummer?
pi_169354148
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:55 schreef GSbrder het volgende:

[..]

De regering vormen wij allemaal. De rest van Nederland is - in de ogen van de boze Groningers - onvoldoende solidair met Groningen waar lange tijd gratis geld te halen viel. Nu het geld de andere kant op moet, zien veel Nederlanders daar de noodzaak niet van in. Ook Klaver, Roemer of Wilders zullen leukere bestemmingen weten met het geld dan de Groningse zaak oplossen.
Ik zie de noodzaak er wel van in. Tuurlijk kun je dat geld een betere bestemming geven, maar dat geld voor zoveel uitgaven die we doen (ontwikkelingshulp bijv). Uiteraard vormen wij de regering niet. Wij stemmen, maar wij hebben 0,0 invloed op beslissingen als in Groningen zijn gemaakt.
pi_169354155
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:56 schreef maan_man het volgende:

[..]

Tegen landen, bedrijven, personen, honden kun jij optreden. Maar hoe wil jij optreden tegen een vluchtnummer?
Leuke troll wel
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:58:19 #10
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard maar die zitten nu niet in de regering dus dat is oude koeien etc en daar kopen we NU niets voor. Rutte zit er al sinds 2011 en eerst verhogen en dan verlagen. Ja zo lust ik er ook wel 5 :D De kraan moet gewoon dicht en het probleem is die mensen willen geld zien. Als ze dat nu eerst gaan regelen.
Alsof het probleem in 2011 al in deze mate bestond.
Kraan dicht kost 6 miljard per jaar. De schadeclaims hebben sinds 2013 ca. 0.5 miljard gekost.
Daar kan je een hoop andere cadeautjes voor weggeven aan meer kiezers, zo denkt de politicus.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:58:53 #11
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354186
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is helemaal niet dichtgegaan. Ze hebben hem eerst verhoogd (2011-2012) en daarna weer wat teruggeschroefd oftewel mensen blij maken met een dooie mus. Nogmaals het het probleem van de regering, niet het probleem van die mensen. Er zijn alternatieven zat (duurzame energie bijv) maar daar zal minder aan te verdienen zijn. Zelfde situatie als een auto op waterstof of volledig hybride. Waarom zien we dat nog zo weinig? Heel simpel; Ze kunnen er amper geld aan verdienen. Uiteindelijk draait het maar om 1 ding; GELD.
Bekijk de grafieken eens zou ik zeggen, hij is steeds dichter gegaan. Niet 'wat teruggeschroefd'.

Gezien je post over MH17 en andere over dit dossier denk jij ook veel te makkelijk en als een olifant in een porseleinkast. Politiek en besturen is meer dan alleen stoere praat en simpele statements, Geert.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169354202
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:58 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Alsof het probleem in 2011 al in deze mate bestond.
Kraan dicht kost 6 miljard per jaar. De schadeclaims hebben sinds 2013 ca. 0.5 miljard gekost.
Daar kan je een hoop andere cadeautjes voor weggeven aan meer kiezers, zo denkt de politicus.
We weten niet of het voor 2011 al bestond ja of nee. Is ook lastig om dat nu vast te stellen uiteraard, maar ik mag aannemen van wel. Wat het kost interesseert mij werkelijk geen zak. Al kost het 60 miljard. Niet mijn probleem. Dan zoeken ze lekker naar iets anders of import etc. Je moet je voorstellen dat daar mensen wonen in een koophuis van 500.000 euro wat nu NIETS meer waard is he. Lijkt mij verdomde kut.
pi_169354216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Leuke troll wel
Nee, feiten.

Ow wacht, nu ik het eens goed lees. Rutte moet ook nog optreden tegen de bewijsstukken. Het wordt steeds gekker.
pi_169354218
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:58 schreef Szura het volgende:

[..]

Bekijk de grafieken eens zou ik zeggen, hij is steeds dichter gegaan. Niet 'wat teruggeschroefd'.

In 2013 was er volgens mij een piek in de uitgaven toen die aardbevingen allang speelden.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:01:01 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354223
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is het dan ook jouw veronderstelling dat Merkel te soft was tegen de kerstmarkt-terrorist en de Keulse verkrachters? Of Hollande te soft tegen Bataclan en Nice? Of di Rupo te soft tegen de aanslagen in Brussel? Het is verdomd moeilijk om als politicus iets te doen tegen zo'n betreurenswaardig incident en daar hard ingrijpen van verlangen is haast niet haalbaar, tenzij symboolmaatregelen of overhaaste oorlogen.
pi_169354236
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:58 schreef Szura het volgende:

[..]

Gezien je post over MH17 en andere over dit dossier denk jij ook veel te makkelijk en als een olifant in een porseleinkast. Politiek en besturen is meer dan alleen stoere praat en simpele statements, Geert.
Wat dichtgegaan dus wat teruggeschroefd, dankjewel helder. Je ziet gewoon niet in dat je daar velen waaronder Rutte zoet gehouden word, want o o wat heeft hij het toch zwaar en moeilijk. 6 fucking jaar man, rot op zeg. Uiteraard kosten beslissingen tijd, maar 6 jaar? En nu als hij weer premier word gaat het opgelost worden? :D Geloof je het zelf? Verkiezingsgelul.
pi_169354249
Kan die "* maan_man stemt deze verkiezingen op Theo Hiddema" niet gewoon uit de OP?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:02:35 #18
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354265
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In 2013 was er volgens mij een piek in de uitgaven toen die aardbevingen allang speelden.
Nou en? Poepzor zegt dat ie 'wat verlaagd' is en dat is onjuist. Ook ten opzichte van de jaren voor die piek, toen de winning ruim in de 40 miljard zat, is ie met 1/3 verlaagd. Doet die piek niks aan af, het is veel meer dan 'wat verlaagd'.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:03:09 #19
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We weten niet of het voor 2011 al bestond ja of nee. Is ook lastig om dat nu vast te stellen uiteraard, maar ik mag aannemen van wel. Wat het kost interesseert mij werkelijk geen zak. Al kost het 60 miljard. Niet mijn probleem. Dan zoeken ze lekker naar iets anders of import etc. Je moet je voorstellen dat daar mensen wonen in een koophuis van 500.000 euro wat nu NIETS meer waard is he. Lijkt mij verdomde kut.
Hartstikke vervelend. Hartstikke schrijnend.
Desalniettemin heb ik niet graag dat er onzorgvuldig met mijn belastinggeld wordt omgegaan.
Want uiteindelijk gaat het daarom; de overheid leeft op kosten van ons allemaal. 60 miljard uitgeven aan Groningen is ca. 4.000 per Nederlander.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:03:57 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354291
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat dichtgegaan dus wat teruggeschroefd, dankjewel helder. Je ziet gewoon niet in dat je daar velen waaronder Rutte zoet gehouden word, want o o wat heeft hij het toch zwaar en moeilijk. 6 fucking jaar man, rot op zeg. Uiteraard kosten beslissingen tijd, maar 6 jaar? En nu als hij weer premier word gaat het opgelost worden? :D Geloof je het zelf? Verkiezingsgelul.
Nee jij stelt de zaken negatiever voor dan ze zijn, Geert. Wat heeft die onzin die je post dat hij het zwaar zou hebben er nou weer mee te maken :'), wie zegt dat in godsnaam? Hijzelf in ieder geval nooit.
pi_169354297
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:03 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hartstikke vervelend. Hartstikke schrijnend.
Desalniettemin heb ik niet graag dat er onzorgvuldig met mijn belastinggeld wordt omgegaan.
Want uiteindelijk gaat het daarom; de overheid leeft op kosten van ons allemaal. 60 miljard uitgeven aan Groningen is ca. 4.000 per Nederlander.
Natuurlijk makkelijk lullen als je zelf geen schuld van een half miljoen hebt dit. Te makkelijk weer. Onzorgvuldig met je belastinggeld omgegaan? Dat gebeurd al lieve jongen.
pi_169354315
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:01 schreef Waterdrinker het volgende:
Kan die "* maan_man stemt deze verkiezingen op Theo Hiddema" niet gewoon uit de OP?
Welke baas heeft dat in de OP gezet? Ik niet!
pi_169354326
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:03 schreef Szura het volgende:

[..]

Nee jij stelt de zaken negatiever voor dan ze zijn, Geert. Wat heeft die onzin die je post dat hij het zwaar zou hebben er nou weer mee te maken :'), wie zegt dat in godsnaam? Hijzelf in ieder geval nooit.
Waarom noem je mij Geert? Stem je PVV? Ik niet dus ook makkelijk scoren weer. Zegt iets over je niveau.

Zo komt hij over bij Jinek. Sorry dit sorry dit. Daar geloof je toch geen zak van mag ik hopen? Het is GELUL voor de verkiezingen, niets meer of minder.

Tevens hebben we het hier voornamelijk over de gaskraan wel of niet dicht, maar dat is het PROBLEEM niet nu. Het probleem is dat die mensen hun GELD willen zien.
pi_169354333

Alleen willen de Groningers hem meteen dicht, maar elke Henkie snapt ook wel dat je dat niet in een keer kan doen.
pi_169354350
Het is niet alleen de Groningers, ook andere mensen in andere gebieden met problemen krijgen te weinig aandacht. Kijk naar de slachtoffers van de Q-koorts, de mensen die in de stank van veehouderijen wonen. Over dat laatste was een item op radio 1 vanochtend. Locatie: St. Hubert. Veel grapjes over hoe je het uitspreekt. Inhoudelijk was het een item van ongeveer 3 minuten. Gewoon wat constateringen en dat was het. Daarna ging het over de bankencrisis in IJsland, reporter was afgereisd. Een halfuur geleuter.
IJsland, ja, sexy! Problemen in het eigen land zijn niet sexy genoeg.
pi_169354363
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen willen de Groningers hem meteen dicht, maar elke Henkie snapt ook wel dat je dat niet in een keer kan doen.
Het kan wel, maar dat wil de regering niet om de doodsimpele reden dat er veel minder geld te verdienen valt aan alternatieve energie. Zoals ik al eerder zei en graag hoor ik daar een passend antwoord op; Waarom denk jij dat er amper auto's zijn op volledige hybride of waterstof? Dit kan namelijk, maar dit wordt gewoon tegengehouden ivm GELD. Ze verdienen er te weinig aan en zo geld dat ook voor energie etc.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:07:33 #27
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169354366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Rij jij een auto op waterstof?
quote:
[ afbeelding ]

Iedereen gratis een nieuw gasfornuis en een nieuwe CV.

Waar halen we dat vandaan? Gewoon wat korten op de zorg en sociale vangnetten ofzo. :'(
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169354372
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:05 schreef maan_man het volgende:

[..]

Welke baas heeft dat in de OP gezet? Ik niet!
Oké zie nu dat dit bij iedere OP is.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:07:55 #29
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom noem je mij Geert? Stem je PVV? Ik niet dus ook makkelijk scoren weer. Zegt iets over je niveau.

Zo komt hij over bij Jinek. Sorry dit sorry dit. Daar geloof je toch geen zak van mag ik hopen? Het is GELUL voor de verkiezingen, niets meer of minder.

Tevens hebben we het hier voornamelijk over de gaskraan wel of niet dicht, maar dat is het PROBLEEM niet nu. Het probleem is dat die mensen hun GELD willen zien.
Je typt en redeneert net als Geert maar een end weg, dat is jouw niveau. Met je capslock. Schreeuwen schreeuwen en met stoere harde praat schijnoplossingen neergooien waar niemand een fluit aan heeft. Van darts heb je meer verstand, hou je daar voortaan maar mee bezig.
pi_169354412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:07 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Rij jij een auto op waterstof?

[..]

Iedereen gratis een nieuw gasfornuis en een nieuwe CV.

Waar halen we dat vandaan? Gewoon wat korten op de zorg en sociale vangnetten ofzo. :'(
Nee hybride maar ik snap niet waarom je die vraag bij mij neerlegt zonder te reageren op mijn vraag. Lijkt Rutte wel, vragen terugkaatsen.

Waarom denk jij dat we zo weinig oplaadpunten zien en weinig hybride auto's etc? De MACHT van het geld, niets meer of minder. Dat geld ook voor de energiemarkt. Ze wachten net zo lang tot ze niet meer anders kunnen, terwijl ze allang gefaseerd het een en ander hadden kunnen bewerkstelligen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:10:06 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354424
quote:
[ afbeelding ]

En Henk Kamp laat daar elke keer gedegen onderzoek naar doen maar hij is de grote boeman. Het is kortzichtigheid, geboren uit jarenlange frustratie. Begrijpelijk, maar niet geheel terecht.

Een ander onderwerp is die afhandeling van schade en de rol van de NAM daarin. Daar moet gauw wat aan gebeuren.
pi_169354430
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:07 schreef Szura het volgende:

[..]

Je typt en redeneert net als Geert maar een end weg, dat is jouw niveau. Met je capslock. Schreeuwen schreeuwen en met stoere harde praat schijnoplossingen neergooien waar niemand een fluit aan heeft. Van darts heb je meer verstand, hou je daar voortaan maar mee bezig.
Zorg jij ervoor dat die 10.000 mensen hun geld eindelijk gaan zien? Nogmaals we hebben het over die kutkraan, maar prioriteit 1 is niet die kraan, maar die mensen die daar wonen en niemand lijkt dat in te zien.
pi_169354440
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het kan wel, maar dat wil de regering niet om de doodsimpele reden dat er veel minder geld te verdienen valt aan alternatieve energie. Zoals ik al eerder zei en graag hoor ik daar een passend antwoord op; Waarom denk jij dat er amper auto's zijn op volledige hybride of waterstof? Dit kan namelijk, maar dit wordt gewoon tegengehouden ivm GELD. Ze verdienen er te weinig aan en zo geld dat ook voor energie etc.
Nee, ze houden dit allemaal tegen omdat ze die Groningers uitkotsen. Allemaal untermenschen in dat puistje rechtsboven van Nederland.

Mijn god. Jij denkt dat je alles gratis en voor niets kan oplossen? Ja, het is een belangrijke inkomstenbron maar het is eerlijk genoeg om te zeggen dat je niet 1-2-3 een evenveel opbrengend alternatief hebt.
pi_169354447
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:10 schreef Szura het volgende:

[..]

En Henk Kamp laat daar elke keer gedegen onderzoek naar doen maar hij is de grote boeman. Het is kortzichtigheid, geboren uit jarenlange frustratie. Begrijpelijk, maar niet geheel terecht.

Een ander onderwerp is die afhandeling van schade en de rol van de NAM daarin. Daar moet gauw wat aan gebeuren.
Goede conclusie. Het draait om geld, niet om die mensen of what so ever.
pi_169354459
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals ik al eerder zei en graag hoor ik daar een passend antwoord op; Waarom denk jij dat er amper auto's zijn op volledige hybride of waterstof? Dit kan namelijk, maar dit wordt gewoon tegengehouden ivm GELD.
Zoals ik al eerder zei en graag hoor ik daar een passend antwoord op; Waarom denk jij dat er amper auto's zijn op volledige hybride of waterstof? Dit kan namelijk, maar dit wordt gewoon tegengehouden ivm GELD.
pi_169354494
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:06 schreef Loekie1 het volgende:
Het is niet alleen de Groningers, ook andere mensen in andere gebieden met problemen krijgen te weinig aandacht. Kijk naar de slachtoffers van de Q-koorts, de mensen die in de stank van veehouderijen wonen. Over dat laatste was een item op radio 1 vanochtend. Locatie: St. Hubert. Veel grapjes over hoe je het uitspreekt. Inhoudelijk was het een item van ongeveer 3 minuten. Gewoon wat constateringen en dat was het. Daarna ging het over de bankencrisis in IJsland, reporter was afgereisd. Een halfuur geleuter.
IJsland, ja, sexy! Problemen in het eigen land zijn niet sexy genoeg.
En alle AZC's worden ook bij volksbuurten en kleine dorpjes geplaatst, ver weg van Rutte & co. Het is de regent tegen het volk, je kunt wel 1000 afleveringen maken met boze burgers.
pi_169354498
freekjonge twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 15:53:04 annemarie heyte (de stille beving) heeft te horen gekregen dat haar gesprek met mark rutte bij nieuwsuur vrijdag as… https://t.co/IyGvvoCjKA reageer retweet
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:13:59 #38
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169354532
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee hybride maar ik snap niet waarom je die vraag bij mij neerlegt zonder te reageren op mijn vraag. Lijkt Rutte wel, vragen terugkaatsen.

Waarom denk jij dat we zo weinig oplaadpunten zien en weinig hybride auto's etc? De MACHT van het geld, niets meer of minder. Dat geld ook voor de energiemarkt. Ze wachten net zo lang tot ze niet meer anders kunnen, terwijl ze allang gefaseerd het een en ander hadden kunnen bewerkstelligen.
Precies. Het is op dit moment duurder. Als jij elektrisch wil rijden. Dan kan dat gewoon, het is alleen moeilijker en kost meer. Jij zal in moeten leveren op andere zaken, wil je dat kunnen bereiken.

Zo zit het ook met het gasveld. Als we per direct de gaskraan dichtdraaien, dan moet het hele land een nieuw fornuis en een nieuwe CV. De afgelopen decennia is het hele land ingesteld op Gronings aardgas. Kan ieder huishouden dat ophoesten? Of vind je dat de overheid daarvoor moet bijspringen? En waar zou dat geld dan vandaan moeten komen in jouw optiek? Waar kan op gekort worden?

De gaskraan kan naar 0, en dat gaat op den duur ook gebeuren. Maar het kan niet per direct.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169354536
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En alle AZC's worden ook bij volksbuurten en kleine dorpjes geplaatst, ver weg van Rutte & co. Het is de regent tegen het volk, je kunt wel 1000 afleveringen maken met boze burgers.
En als er een AZC vlakbij rijkelui wordt geplaatst is het ook weer niet goed. Wat dat betreft kan je het nooit goed doen.
pi_169354547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:12 schreef Zipportal het volgende:
freekjonge twitterde op dinsdag 07-03-2017 om 15:53:04 annemarie heyte (de stille beving) heeft te horen gekregen dat haar gesprek met mark rutte bij nieuwsuur vrijdag as… https://t.co/IyGvvoCjKA reageer retweet
Voldoende behandeld HAHAHAHA _O- _O- _O-

Ze zeggen weleens van Geert of Roemer of Pechtold; Ze komen niet met oplossingen maar roepen maar wat, maar dat deed Rutte dus ook. #hoedan was aardig van toepassing op Mark.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:14:47 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354553
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zorg jij ervoor dat die 10.000 mensen hun geld eindelijk gaan zien? Nogmaals we hebben het over die kutkraan, maar prioriteit 1 is niet die kraan, maar die mensen die daar wonen en niemand lijkt dat in te zien.
Jij presenteert het hier met wat posts of een druk op de knop dat bewerkstelligt en je met een paar zaadjes een geldboom opzet. Hoe vervelend het ook is voor die mensen, een landsbestuur heeft ook de rest van Nederland mee te wegen in die afwegingen.
pi_169354560
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Precies wat ik al dacht: Economie en Management & Organisatie enzovoort zal niet je sterkste punt zijn geweest.
pi_169354569
Als je nog op school zit, en je weet het antwoord niet bij een mondeling tentamen, zeg dan gewoon: dat onderwerp hebben we al genoeg behandeld, volgende vraag.
pi_169354580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:13 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Precies. Het is op dit moment duurder. Als jij elektrisch wil rijden. Dan kan dat gewoon, het is alleen moeilijker en kost meer. Jij zal in moeten leveren op andere zaken, wil je dat kunnen bereiken.

Zo zit het ook met het gasveld. Als we per direct de gaskraan dichtdraaien, dan moet het hele land een nieuw fornuis en een nieuwe CV. De afgelopen decennia is het hele land ingesteld op Gronings aardgas. Kan ieder huishouden dat ophoesten? Of vind je dat de overheid daarvoor moet bijspringen? En waar zou dat geld dan vandaan moeten komen in jouw optiek? Waar kan op gekort worden?

De gaskraan kan naar 0, en dat gaat op den duur ook gebeuren. Maar het kan niet per direct.
Het is niet duurder. Rijden op elektriciteit of water is juist goedkoper, maar ik denk dat jij totaal geen idee hebt hoe machtig de olielanden zijn of een Shell etc. Die houden dat allemaal lekker tegen. Kijk anders de docu over hybride auto's maar eens terug (volgens mij Nat Geo of History Channel). Zelfs het bouwen van deze auto's is goedkoper. Het draait erom; Wat kan ik er als regering aan verdienen, niets meer of minder.
pi_169354595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Precies wat ik al dacht: Economie en Management & Organisatie enzovoort zal niet je sterkste punt zijn geweest.
Denk dat jij totaal geen idee hebt hoe machtig de olie in de wereld is :D Daar draait de halve wereld zo'n beetje op.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:18:37 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169354627
Als Poepzor gewoon gelijk opbrengst van de gasvelden in Groningen compenseert aan de regering kunnen we het gelijk dichtdraaien
pi_169354644
Die financiele mevrouw wist dat de Nederlander die het goed heeft, een cijfer 8 geeft maar dat ongeveer 1/3 het minder goed heeft en die geeft een cijfer 6. Dat was erg laag zei ze, ook in verhouding tot landen om ons heen. Dat zegt wel genoeg.
pi_169354648
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Poepzor gewoon gelijk opbrengst van de gasvelden in Groningen compenseert aan de regering kunnen we het gelijk dichtdraaien
Wel genot. 20-30 jaar beetje gas winnen en niets daarvan vinden of zeggen en nu ineens komen met sorry dit dat. Als ze het echt zo belangrijk vinden/vonden waren ze al veeeeeel eerder begonnen met zoeken naar alternatieven etc. Je maakt mij niet wijs dat ze 20 jaar geleden niet wisten dat het schokken zou veroorzaken enz.
pi_169354661
quote:
[ afbeelding ]

Alleen willen de Groningers hem meteen dicht.
Je hebt dit te letterlijk genomen, dat weet men in Grunn ook wel. Dit was gewoon een noodkreet. Iedereen weet dat dit niet stel en sprong kan.

Wat moet je anders roepen: 12 milard a.u.b. Die cijfertjesoorlog :r
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:21:08 #50
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk makkelijk lullen als je zelf geen schuld van een half miljoen hebt dit. Te makkelijk weer. Onzorgvuldig met je belastinggeld omgegaan? Dat gebeurd al lieve jongen.
Het is toch ook makkelijk lullen om te zeggen: "maakt niet uit wat het kost, los het maar op!"?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:21:22 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat jij totaal geen idee hebt hoe machtig de olie in de wereld is :D Daar draait de halve wereld zo'n beetje op.
Jij gaat ook alle kanten uit he? Rutte moet het patsboem maar oplossen!1!!1!1 Oh maar de grondstoffenindustrie is super machtig! Dat strookt niet.
pi_169354676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:21 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Je hebt dit te letterlijk genomen, dat weet men in Grunn ook wel. Dit was gewoon een noodkreet. Iedereen weet dat dit niet stel en sprong kan.

Wat moet je anders roepen: 12 milard a.u.b. Die cijfertjesoorlog :r
Die mensen willen denk ik niet zozeer dat hij meteen dicht gaat. Dat snapt iedereen, maar die mensen willen geld zien en daar heb ik Rutte niets over horen zeggen. Alleen over de kraan zelf (eigen belang want draait om inkomsten). Hij had ook kunnen zeggen; We gaan op korte termijn kijken wat we financieel voor uw schade kunnen doen of iets dergelijks.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:22:28 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169354680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel genot. 20-30 jaar beetje gas winnen en niets daarvan vinden of zeggen en nu ineens komen met sorry dit dat. Als ze het echt zo belangrijk vinden/vonden waren ze al veeeeeel eerder begonnen met zoeken naar alternatieven etc. Je maakt mij niet wijs dat ze 20 jaar geleden niet wisten dat het schokken zou veroorzaken enz.
Natuurlijk wisten ze dat, maar er was toen geen goed alternatief om ergens anders energie + geld vandaan te halen. Windmolens en zonnepanelen waren toen totaal niet efficient.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:22:52 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien kan ie MvG ff bellen of die wat wil bijdragen.
pi_169354684
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:21 schreef Szura het volgende:

[..]

Jij gaat ook alle kanten uit he? Rutte moet het patsboem maar oplossen!1!!1!1 Oh maar de grondstoffenindustrie is super machtig! Dat strookt niet.
Ik reageer op zijn antwoord op mijn vraag m.b.t. atuo's op hybride etc wel opletten chef
pi_169354711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Natuurlijk wisten ze dat, maar er was toen geen goed alternatief om ergens anders energie + geld vandaan te halen. Windmolens en zonnepanelen waren toen totaal niet efficient.
Grappig want toen is een auto op waterstof al uitgevonden dus daar geloof ik geen snars van. Nogmaals het draait om hoeveel kunnen wij eraan verdienen. Denk je nu echt dat ze een neuk geven om je meningkje? Ze dachten gewoon; Laten we zoveel mogelijk oppompen en eraan verdienen en zodra mensen erover gaan zeiken dan zien we wel wat we gaan doen. Je denkt echt teveel dat de regering veel empathie met de samenleving heeft ofzo.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:26:09 #57
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169354737
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Grappig want toen is een auto op waterstof al uitgevonden dus daar geloof ik geen snars van. Nogmaals het draait om hoeveel kunnen wij eraan verdienen. Denk je nu echt dat ze een neuk geven om je meningkje? Ze dachten gewoon; Laten we zoveel mogelijk oppompen en eraan verdienen en zodra mensen erover gaan zeiken dan zien we wel wat we gaan doen. Je denkt echt teveel dat de regering veel empathie met de samenleving heeft ofzo.
Als ik in de regering zat had ik precies hetzelfde gedaan. Zonder gasopbrengsten is er gewoon een enorm gat in de begroting, tenzij je graag de belastingen omhoog wil gaan gooien?
pi_169354751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die mensen willen denk ik niet zozeer dat hij meteen dicht gaat. Dat snapt iedereen, maar die mensen willen geld zien en daar heb ik Rutte niets over horen zeggen. Alleen over de kraan zelf (eigen belang want draait om inkomsten). Hij had ook kunnen zeggen; We gaan op korte termijn kijken wat we financieel voor uw schade kunnen doen of iets dergelijks.
Een schadebedrag wat de NAM zelf bepaald. De onafhankelijkheid is ver te zoeken. Iedereen zit in de keten.

Het is meer dan alleen een geldkwestie. Het is ook een stukje erkenning. Maar dan hoor je achterstallig onderhoud dit dat. Mensen gaan er psychisch ook aan onder door.
pi_169354754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als ik in de regering zat had ik precies hetzelfde gedaan. Zonder gasopbrengsten is er gewoon een enorm gat in de begroting, tenzij je graag de belastingen omhoog wil gaan gooien?
Waarom niet gewoon iets anders zoeken wat minder schade toebrengt, maar misschien minder zal opleveren? Exact geld.

Maar nogmaals; Waarom horen we Rutte niet met een oplossing voor die mensen? Dat die kraan langzaamaan dicht zal gaan dat zal heus wel, maar waar blijven de centjes voor die mensen? #hoedan
pi_169354765
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Een schadebedrag wat de NAM zelf bepaald. De onafhankelijkheid is ver te zoeken. Iedereen zit in de keten.

Het is meer dan alleen een geldkwestie. Het is ook een stukje erkenning. Maar dan hoor je achterstallig onderhoud dit dat. Mensen gaan er psychisch ook aan onder door.
Jup exact en de regering heeft ook daar wat in de melk te brokkelen. Schandelijk en bizar. En mensen maar kankeren op PVV, SP, D66 over oplossingen blabla, maar VVD komt met geen enkele oplossing. Zelfde laken een pak.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:29:40 #61
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169354777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon iets anders zoeken wat minder schade toebrengt, maar misschien minder zal opleveren? Exact geld.

Maar nogmaals; Waarom horen we Rutte niet met een oplossing voor die mensen? Dat die kraan langzaamaan dicht zal gaan dat zal heus wel, maar waar blijven de centjes voor die mensen? #hoedan
Juist omdat het minder geld oplevert zijn de alternatieven niet realistisch.

Wat betreft schadeafhandeling ben ik het helemaal eens. Dat wordt gewoon slecht geregeld door NAM/CVW, en niet geheel toevallig heeft Nederlandse staat daar aandelen in. Rutte had dat ook best mogen toegeven, dat was wel een minpuntje. Maar wat betreft gaswinning had hij weinig anders kunnen zeggen, het is gewoon van levensbelang voor Nederland.
pi_169354803
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Juist omdat het minder geld oplevert zijn de alternatieven niet realistisch.

Wat betreft schadeafhandeling ben ik het helemaal eens. Dat wordt gewoon slecht geregeld door NAM/CVW, en niet geheel toevallig heeft Nederlandse staat daar aandelen in. Rutte had dat ook best mogen toegeven, dat was wel een minpuntje. Maar wat betreft gaswinning had hij weinig anders kunnen zeggen, het is gewoon van levensbelang voor Nederland.
Maar gaswinning was niet waarom die mensen daar zaten, dat is nu net de grap :D Het interesseert niemand wat hij daarvan vind. Hij kwam gewoon met geen enkele oplossing voor die mensen m.b.t. schade en dat wil weer premier worden? 6 jaar lang kon die die mensen tegemoet komen en nu zou het ineens allemaal lukken als hij gekozen zou worden? Geloof je zelf toch niet. Gewoon een act zo net voor de verkiezingen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:34:22 #63
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar gaswinning was niet waarom die mensen daar zaten, dat is nu net de grap :D Het interesseert niemand wat hij daarvan vind. Hij kwam gewoon met geen enkele oplossing voor die mensen m.b.t. schade en dat wil weer premier worden? 6 jaar lang kon die die mensen tegemoet komen en nu zou het ineens allemaal lukken als hij gekozen zou worden? Geloof je zelf toch niet. Gewoon een act zo net voor de verkiezingen.
Oh en waarom riepen ze als een stel onbeschaafden 'gas terug, gas terug'! als het ze niet om de winning ging?

Dit onderwerp verdient een serieuze discussie, dit was totaal geen goede manier.
pi_169354879
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Oh en waarom riepen ze als een stel onbeschaafden 'gas terug, gas terug'! als het ze niet om de winning ging?

Dit onderwerp verdient een serieuze discussie, dit was totaal geen goede manier.
Uiteraard speelde dat wel mee, dat ontken ik niet, maar de ''schade'' was prio 1. Waarom horen we Rutte daar niet over? Exact wat Zipportal hierboven al zei.
pi_169354880
Zitten er vanavond mensen in de zaal die naast een AZC wonen? *)
pi_169354910
quote:

[..]

Volle tafel, niet gehoord worden; kans grijpen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:37:18 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354922
quote:

[..]

Dit was ook tenenkrommend. Lijkt qua arsenaal aardig op protesten van de BLM-movement in de VS.

pi_169354933
Overigens vond ik het juist een uitstekende manier om problemen aan de kaak te stellen. Gewoon direct met burgers in de zaal of ze nu wel of niet asociaal zijn. Regering moet veel dichter bij de mensen staan en ja dat komt hard binnen misschien (zie Pechtold met de euthenasie stelling bij Nieuwsuur) maar zo moet het wel.

Die fake gesprekjes 1 op 1 met een Jinek of iets dergelijks koopt niemand iets voor.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:39:31 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169354957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uiteraard speelde dat wel mee, dat ontken ik niet, maar de ''schade'' was prio 1. Waarom horen we Rutte daar niet over? Exact wat Zipportal hierboven al zei.
Hij had al de grooste moeite om z'n verhaal over winning te kunnen afmaken door die onbeschaafde schare.

Ze hadden het moeten beperken tot die twee op de eerste rij en sowieso de microfoon moeten afpakken van die kerel die over de hartaanval van z'n vader begon. Heel triest, maar daar kan niemand wat mee.
pi_169354958
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dit was ook tenenkrommend. Lijkt qua arsenaal aardig op protesten van de BLM-movement in de VS.

[ afbeelding ]
Ik vind dit niet tenenkrommend hoor. Vrijheid van meningsuiting etc. Valt nog mee dat niemand zei kankerboef of iets dergelijks (wat ook prima had gemogen). Tenenkrommend zijn die 1 op 1 gesprekken bij RTL etc die nergens over gaan. Soft gelul. Als er problemen zijn kun je die het beste met burgers bespreken ipv met een andere partij die je later eventueel nog nodig zult hebben.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 17:40:57 #71
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_169354979
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik vind dit niet tenenkrommend hoor. Vrijheid van meningsuiting etc. Valt nog mee dat niemand zei kankerboef of iets dergelijks (wat ook prima had gemogen).
Gelukkig hadden ze in de zaal net iets meer fatsoen.
Je moet de sympathy vote niet verliezen door een minister-president uit te schelden.
pi_169354983
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Hij had al de grooste moeite om z'n verhaal over winning te kunnen afmaken door die onbeschaafde schare.

Ze hadden het moeten beperken tot die twee op de eerste rij en sowieso de microfoon moeten afpakken van die kerel die over de hartaanval van z'n vader begon. Heel triest, maar daar kan niemand wat mee.
Of die mensen onbeschaafd zijn weet ik niet. Men is heel boos en dat begrijp ik heel goed als je een schuld hebt van tonnen (das geen kattenpis he). Netjes is het niet maar daar moet je als politicus tegen kunnen. Politici mogen zeggen wat ze willen, dus die mensen ook. Ik schrok er behoorlijk van dat je als Rutte zijnde over je woorden struikelt (angst?) omdat een paar mensen wat bozig zijn. Komop zeg daar kun je toch wel tegen?
pi_169355033
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat riedeltje kent iedereen wel. Prijzen verdubbelen en je zelf op de borst kloppen door 50% korting te geven. Maar in 2013 nog extra flink die kraan open gedraaid.
pi_169355163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dat riedeltje kent iedereen wel. Prijzen verdubbelen en je zelf op de borst kloppen door 50% korting te geven. Maar in 2013 nog extra flink die kraan open gedraaid.
Lag dat niet aan een extreem koude winter?
pi_169355567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 17:54 schreef wimderon het volgende:

[..]

Lag dat niet aan een extreem koude winter?
En vooral aan het gebrek aan maatregelen om te zorgen dat de gaskraan dicht kan. Jaren de problemen ontkennen en niet willen meewerken aan oplossingen en nu het escaleert roepen dat het niet meteen opgelost kan worden? Dat laatste klopt maar het is wel hun schuld dat het nu niet opgelost is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')