quote:Op donderdag 9 maart 2017 13:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij heeft het snel verwijderd..is gewoon bewaard door verschillende users.
Blijf maar in de denial-mode.
De ME gebruikt traangas, honden en knuppels. Dus de ME mag zomaar onschuldige voorbijgangers knuppelen, mag GroenLinks stemmers door honden laten bijten en traangas in de huizen spuiten van fok-forum deelnemers?quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, wat is nu het probleem? De CIA is een operationele inlichtingendienst. Spionnen. Die gebruiken dit soort tools om terroristen, subversieven, buitenlandse politici etc af te luisteren, op te sporen.
Wat is daar het probleem mee?
Zou het ergerlijker vinden als ze niets deden met dit soort technologie.
Wat heeft dat met die wikileaks publicatie te maken over de CIA?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:32 schreef MrRatio het volgende:
[..]
De ME gebruikt traangas, honden en knuppels. Dus de ME mag zomaar onschuldige voorbijgangers knuppelen, mag GroenLinks stemmers door honden laten bijten en traangas in de huizen spuiten van fok-forum deelnemers?
Nee, wat hier het nieuws item is dat de ME knuppels heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 22:32 schreef MrRatio het volgende:
[..]
De ME gebruikt traangas, honden en knuppels. Dus de ME mag zomaar onschuldige voorbijgangers knuppelen, mag GroenLinks stemmers door honden laten bijten en traangas in de huizen spuiten van fok-forum deelnemers?
Ik vind het prima wanneer de ME de knuppels laat dansen op de lijven van krakers, voetbalsupporters en ontspoorde demonstranten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die wikileaks publicatie te maken over de CIA?
Dat gaat voornamelijk over technieken die ze ontwikkelen en niet over de controle qua toepassing ervan en ook niet of de CIA dat toepast buiten de regels.
Hooguit dat gedeelte betreffende het consulaat in Frankfurt en hoe daar CIA medewerkers van diplomatieke mogelijkheden gebruik maken...
Dat is vooral een issue voor de Duitsers of die dat willen toestaan (en bv ook de vraag of de duitse regering niet al langer van op de hoogte is en dit tolereert cq gedoogt; het vermoeden is dat dat zo is)
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 19:40 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Ik vind het prima wanneer de ME de knuppels laat dansen op de lijven van krakers, voetbalsupporters en ontspoorde demonstranten.
Hetzelfde voor de CIA. Prima als deze verdachte personen in de gaten houdt, niet prima wanneer de CIA, NSA enz ingezet wordt om politieke competitie af te luisteren. Obama en de democrats gingen te ver. Drain the swamp, inclusief de misbruikers van de CIA, NSA enz. Als Obama daardoor de bak in moet zou ik niet erg vinden.
Het bleek dat ex-geliefden afgeluisterd werden, senatoren en de Trump tower. Dat lijkt mij on-ethisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 22:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Deze publicaties hebben daar verder geen reet mee te maken.
Nogmaals, dat heeft helemaal geen flikker met de CIA en deze wikileaks-publicatie te maken...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:32 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Het bleek dat ex-geliefden afgeluisterd werden, senatoren en de Trump tower. Dat lijkt mij on-ethisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |