abonnement Unibet Coolblue
pi_169712309
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

all tune-in to an idea that was invented by the freemasons 150 years ago?
Wut? Welke versie is dit nou weer? Rowbotham was geen vrijmetselaar.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  woensdag 22 maart 2017 @ 22:48:45 #202
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_169712427
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:36 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Een gesprek, tot dusver houdt je een monoloog en ontwijk je elk debat.
Je wil dat ik reageer op vliegtuigen en vliegtuigroutes.
Ik heb al te kennen gegeven dat dit een onderwerp is binnen het Flat Earth geheel waar ik weinig affiniteit voor heb.

Maar ik nodig eender wie uit om dit deel beter in de verf te zetten.

Niet enkel die ene vlucht waar jij op wijst.

Maar ook bvb de transponders, de afwezigheid van vliegverkeer in het zuidelijke gedeelte.
De vliegroutes Flat Earth vs Ball Earth.

Enzovoorts...
pi_169712432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 20:56 schreef francorex het volgende:

[..]

De andere planeten noemt men de "wandering stars". Ze zijn verschillend van de andere sterren omdat ze bewegen aan de hemel. In tegenstelling tot de sterren, die blijven in hun positie, in hun constellatie. Ze bewegen niet tov elkaar.
Nooit of te nimmer en allemaal draaien ze om Polaris. Het centrum van de Flat Earth.


"Wandering stars" zijn dus bewegende sterren. Net als de sterren zijn het lichten aan de hemel.

Het Heliocentrisch model doet ons geloven dat het tastbare sollide of gasvormige planeten zijn sommige kan je naar toe reizen en op landen.

Maar dat klopt niet. Niemand is op de Maan geweest en niemand gaat naar Mars.
Het zijn geen fysieke plekken waar je met een groep Masons naartoe reist en land.

Het zijn lichtobjecten aan de hemel. Geen terra firma.
Als je even terugbladert kun je mijn berekening van de afstand tot de maan vinden aan de hand van parallax tijdens een maansverduistering. Parallaxmetingen bewijzen je ongelijk wat betreft de afstanden tot de sterren en planeten. Miscchien wat elementaire lessen klassieke hemelmechanica? Allemaal van voor NASA hoor.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  woensdag 22 maart 2017 @ 22:49:28 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169712448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je heb de cluesforum topic niet goed gelezen en/of goed begrepen.
Ga maar ff inschrijven bij clues. Vergeet je 'introduction digital handshake' niet.
Het mag in goede Engels,Italiaans of Norweegse zijn.
Denk goed over wat je gaan vragen.
You know the procedure, right?
jup en nee dank je, ik blijf liever kritisch hier.
En ohhhh jawel hoor, jij hebt neem ik aan ook een account.

maar goed ik ben vrolijk aan het lezen, daar ik hoef niet nogmaals op het forum.
Plus, ik kom er waarschijnlijk toch niet meer op, je moet jezelf introduceren, eenmaal er af geschopt kom je er vast niet meer bij ( ja ik trek vtv een conclusie)
Maar als je hier over verder wil neuzelen kunnen we beter ergens anders doen.
Ik haalde het alleen aan omdat er een topic ook op hun site stond.
Deze discussie hebben we al eerder gehad en dit is niet de plek daarvoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:03:58 #205
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_169712835
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:48 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Als je even terugbladert kun je mijn berekening van de afstand tot de maan vinden aan de hand van parallax tijdens een maansverduistering. Parallaxmetingen bewijzen je ongelijk wat betreft de afstanden tot de sterren en planeten.
Als je het Heliocentrisch model aanneemt als uitgangspunt voor je berekening. Dan zal dat best kunnen kloppen.

Maar alvorens je die berekening hebt kunnen maken heb je heel veel aannames gedaan. Aannames die in de taart meegebakken zitten.

De vraag is dan wat is realiteit en wat is fictie?




Wat is er mis met rechtstreekse observatie en meting?

Vroeger deed men dat met een sextant. En ze wisten verdomd goed waar ze mee bezig waren.

[ Bericht 10% gewijzigd door francorex op 22-03-2017 23:17:54 ]
  woensdag 22 maart 2017 @ 23:17:33 #206
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_169713233
Flat Earth goes mainstream:

Infowars interview met Eddy Bravo over Flat Earth.


Alex Jones en E Bravo zijn buddies toch ging de show niet door.
pi_169713484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef francorex het volgende:
Flat Earth goes mainstream:

Infowars interview met Eddy Bravo over Flat Earth.


Alex Jones en E Bravo zijn buddies toch ging de show niet door.
Ojee...infowars.
ajb zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_169714692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ojee...infowars.
ajb zeg.
:')

Nee de rest van franco's bronnen zijn vrij geloofwaardig. _O-
pi_169715193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:03 schreef francorex het volgende:

[..]

Als je het Heliocentrisch model aanneemt als uitgangspunt voor je berekening. Dan zal dat best kunnen kloppen.

Maar alvorens je die berekening hebt kunnen maken heb je heel veel aannames gedaan. Aannames die in de taart meegebakken zitten.

De vraag is dan wat is realiteit en wat is fictie?

[ afbeelding ]


Wat is er mis met rechtstreekse observatie en meting?

Vroeger deed men dat met een sextant. En ze wisten verdomd goed waar ze mee bezig waren.
Ik pomp tegenwoordig ook overal een citaat van tesla onder als ik mn gelijk wil halen.
pi_169715460
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:48 schreef francorex het volgende:

[..]

Je wil dat ik reageer op vliegtuigen en vliegtuigroutes.
Ik heb al te kennen gegeven dat dit een onderwerp is binnen het Flat Earth geheel waar ik weinig affiniteit voor heb.

Maar ik nodig eender wie uit om dit deel beter in de verf te zetten.

Niet enkel die ene vlucht waar jij op wijst.

Maar ook bvb de transponders, de afwezigheid van vliegverkeer in het zuidelijke gedeelte.
De vliegroutes Flat Earth vs Ball Earth.

Enzovoorts...
Vliegtijden Francorex, vliegTIJDEN. Van a naar b op een platte aarde zelfs op de kortste verbindingslijn tussen santiago en sydney binnen 13 uur betekent gewoon sneller dan het geluid vliegen, deze vliegtuigen kunnen niet sneller dan het geluid.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_169715466
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:03 schreef francorex het volgende:

[..]

Als je het Heliocentrisch model aanneemt als uitgangspunt voor je berekening. Dan zal dat best kunnen kloppen.

Maar alvorens je die berekening hebt kunnen maken heb je heel veel aannames gedaan. Aannames die in de taart meegebakken zitten.

De vraag is dan wat is realiteit en wat is fictie?

[ afbeelding ]


Wat is er mis met rechtstreekse observatie en meting?

Vroeger deed men dat met een sextant. En ze wisten verdomd goed waar ze mee bezig waren.
Yup en met een sextant bepaal je de positie op de aardbol met een nauwkeurigheid van 1/60ste graad. Het zuidelijk halfrond is te groot. Zie het reisjournaal van Abel Tasman (met dagelijkse) lengte en breedte coordinaten die zelfs de platte aarders gebruiken. Zie de metingen a mount mckinley, zie de metingen aan de Teidevulkaan op Tenerife gefotografeerd vanaf Gran Canaria, Fuerteventura en Lanzarote door miljoenen toeristen.



Wat is er mis met poolshoogtemetingen die een verkeerde breedteafstand geven voor een platte aarde??
Wat js er mis met de landmetingen van Struve die een afplatting van de bol van 1/300ste hebben gemeten??

[ Bericht 7% gewijzigd door de_tevreden_atheist op 23-03-2017 06:51:35 ]
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  donderdag 23 maart 2017 @ 08:22:34 #212
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169716038
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 06:21 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Yup en met een sextant bepaal je de positie op de aardbol met een nauwkeurigheid van 1/60ste graad. Het zuidelijk halfrond is te groot. Zie het reisjournaal van Abel Tasman (met dagelijkse) lengte en breedte coordinaten die zelfs de platte aarders gebruiken. Zie de metingen a mount mckinley, zie de metingen aan de Teidevulkaan op Tenerife gefotografeerd vanaf Gran Canaria, Fuerteventura en Lanzarote door miljoenen toeristen.

[ afbeelding ]

Wat is er mis met poolshoogtemetingen die een verkeerde breedteafstand geven voor een platte aarde??
Wat js er mis met de landmetingen van Struve die een afplatting van de bol van 1/300ste hebben gemeten??
Licht buigt naar onder af. Lijkt alsof er een echte bolling is.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:06:02 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_169717446
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:03 schreef francorex het volgende:

[..]

Als je het Heliocentrisch model aanneemt als uitgangspunt voor je berekening. Dan zal dat best kunnen kloppen.

Maar alvorens je die berekening hebt kunnen maken heb je heel veel aannames gedaan. Aannames die in de taart meegebakken zitten.

De vraag is dan wat is realiteit en wat is fictie?

[ afbeelding ]

Wat is er mis met rechtstreekse observatie en meting?

Vroeger deed men dat met een sextant. En ze wisten verdomd goed waar ze mee bezig waren.
Het is een rechtstreekse observatie (hoek naar de maan) en meting (de waarde van die hoek) :D Deze zijn onmogelijk te verklaren op een platte aarde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_169717558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom kom je eigenlijk niet altijd bij de zuidpool uit als je rechtuit in een willekeurige richting reist?
pi_169717687
quote:
Omdat de aarde bolvormig is. :+
  donderdag 23 maart 2017 @ 10:21:04 #216
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_169717719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Omdat de aarde bolvormig is. :+
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_169718171
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:17 schreef francorex het volgende:
Flat Earth goes mainstream:

Infowars interview met Eddy Bravo over Flat Earth.


Alex Jones en E Bravo zijn buddies toch ging de show niet door.
Infowars mainstream 8)7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169718267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 23:03 schreef francorex het volgende:

[..]

Als je het Heliocentrisch model aanneemt als uitgangspunt voor je berekening. Dan zal dat best kunnen kloppen.

Maar alvorens je die berekening hebt kunnen maken heb je heel veel aannames gedaan. Aannames die in de taart meegebakken zitten.
Klopt,maar als je de hoogte van sterren op verschillende locaties middels driehoeksmeting gaat opmeten boven een platte aarde, dan krijg je telkens een andere uitkomst.
Terwijl als je uit gaat van een globe, dan krijg je telkens dezelfde uitkomst.
Een van beide modellen klopt dus niet, en uiteraard is dat degene die steeds een andere uitkomst geeft.

quote:
De vraag is dan wat is realiteit en wat is fictie?

[ afbeelding ]

Wat is er mis met rechtstreekse observatie en meting?
Nou, Tesla legt mooi uit wat er mis is met de bevindingen van platte aarde. Ze hebben niets met realiteit te maken.

quote:
Vroeger deed men dat met een sextant. En ze wisten verdomd goed waar ze mee bezig waren.
Klopt maar die sextant bewijst de globe en niet de platte aarde.
Vraag Tesla maar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169718873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Infowars mainstream 8)7
Mainstream in Texas :')
pi_169719229
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mainstream in Texas :')
Wellicht maar MSM is een scheldwoord voor de kijkers naar Infowars.... Die ageren sterk tegen de main stream media en zien Infowars als een betrouwbaarder alternatief.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_169719292
Over gecontroleerde oppositie gesproken. :+
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:11:38 #222
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_169723938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:37 schreef illusions het volgende:

[..]

:')

Nee de rest van franco's bronnen zijn vrij geloofwaardig. _O-
Mijn bronnen zijn gebaseerd op natuurlijke wetenschappen. Rechtstreeks observeren , meten en testen.
Zoals wetenschap hoort te zijn.
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:18:41 #223
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_169724028
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 04:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik pomp tegenwoordig ook overal een citaat van tesla onder als ik mn gelijk wil halen.
Het citaat geeft goed weer het verschil tussen het Heliocentrisch model en het Flat Earth model.

Flat Earth is natuurlijke wetenschappen.
Heliocentrisch model is theoretische wetenschappen.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 16:24:09 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_169724104
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:11 schreef francorex het volgende:

[..]

Mijn bronnen zijn gebaseerd op natuurlijke wetenschappen. Rechtstreeks observeren , meten en testen.
Zoals wetenschap hoort te zijn.
Ben je wetenschapper?
  donderdag 23 maart 2017 @ 16:45:58 #225
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_169724480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom kom je eigenlijk niet altijd bij de zuidpool uit als je rechtuit in een willekeurige richting reist?
Orienteren doe je via de Noordpool. Het centrum van de platte Aarde schijf.
Op een platte aarde iedere richting weg van de Noordpool, zuidwaarts dus, eindig je in Antarctica.

Op een spinning bal Aarde orienteerd men zich ook aan de hand van de Noordpool.

Misschien kan iemand uitleggen hoe een kompas werkt op een spinning ball?
Wanneer je je bevindt in het zuidelijk "halfrond" hoe geeft het kompas dan het Noorden aan?
Wijst de kompasnaald naar de grond, in de lucht of volgt de kompasnaald de ingebeelde curve van de Aarde?
En waarom gebruiken we de Zuidpool niet voor orientatie? Op een spinning ball een pool is een pool, de ene onderaan de andere bovenaan. Twee tegenovergestelde gelijke.

Op een platte Aarde is het logisch waarom enkel orientatie mogelijk is via de Noordpool. De Zuidpool bestaat helemaal niet. Enkel een ijsring rondom en daar voorbij wie weet meer ,veel meer land.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')