SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192You sound reasonable...Time to up my medication.
Hebben ze alles al weer terug betaald?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komen die IJslanders hier naartoe dan? En werkt hun aanpak daar ook in het parlement hier?
huilend in een hoekjequote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:10 schreef Rafeiro het volgende:
Damn lelijke typo, maar tail waar was jij?
ahahaquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wel preventief wasknijper op je neus zetten dan.
ik zit op een laptop van 9 jaar oudquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn 4790K Desktop van ruim 2 jaar oud is veel sneller.
ben hardware aan programmerenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo'n diskette inladen duurt lang ja.
Verder dingen als bijv. CNC bestuurde machines voor metaalbewerking en voor lichtshow.quote:
dat snap ik dan welquote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Verder dingen als bijv. CNC bestuurde machines voor metaalbewerking en voor lichtshow.
Vind sws versterkers moeten lekker dom zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik snap heleboel maar toch wil ik zelf altijd thuis domme apparaten.
Meestal verrotte condensators en versleten potregelaars.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vind sws versterkers moeten lekker dom zijn.
kan je ze teminste nog repareren
hoe heet dit nummerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:07 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Opa DJ is nog aardig bij de tijd.
jup. bij wat nieuwere meestal gewoon blown transistoren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Meestal verrotte condensators en versleten potregelaars.
quote:kæstur hákarl;
in de wind gedroogde schelvis en kabeljauw (harðfiskur, is ook verkrijgbaar als snack in elke supermarkt);
dichtgeschroeide en gekookte hele schapenkop (svið; vergelijkbaar met het Noorse smalahove);
schapenogen (zijn erg voedzaam, bevatten vitamine A+D en proteïne);
ballen van de ram (súrsaðir hrútspungar);
schaapsbloedpudding (blóðmór);
zeehondenflipper (selshreifar);
leverworst (lifrarpylsa);
ingelegde zalm;
een soort haggis van orgaanvlees/slachtafval (slátur);
een soort worst met soortgelijke ingrediënten (lundabaggar).
ja een vis of vlees gerecht.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:13 schreef Rafeiro het volgende:
Maar Vosje, heb je enig idee wat Þorramatur echt is?
Iets meer dan datquote:Op dinsdag 7 maart 2017 01:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja een vis of vlees gerecht.
via rotting
Jij bent er ook weer vroeg bij.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 06:15 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hé![]()
Voor de 'BV Nederland'
Er lopen wat uitvreters rond.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 06:15 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hé![]()
Voor de 'BV Nederland'
Nu nog 59 werkdagenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog voordat je gaat rentenieren?
Pas wel beetje op voor het zwarte gat daarna.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:34 schreef just me het volgende:
[..]
Nu nog 59 werkdagen
maar ik werk maar 3 dagen per week op school hè en er komen nog vakanties aan.
![]()
daar ben ik me wel van bewustquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:36 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Pas wel beetje op voor het zwarte gat daarna.
alleen deze oma ziet de kleintjes niet op vaste basisquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Oma zijn is ook zowat een dagtaak.
Dat is ook leuk. Vooral als het wat slechter weer is.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
alleen deze oma ziet de kleintjes niet op vaste basis
ik heb gelukkig nog golfvriendinnen die ook door de weeks kunnen spelen of waar wat mee af te spreken is, we gaan nu a.s. woensdagavond met elkaar naar de film.
The Handmaidenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook leuk. Vooral als het wat slechter weer is.
Naar welke film ga je toe?
quote:
Ben zelf niet erg goed in een groep.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Nu geen tijd om te kijken. Zo training groepenbeheer voor ons nieuwe sociaal intranet. Erg interessant.
Twans fiets is gisterenavond naast ons huis gestolen!![]()
De fiets hoorde daar ook niet te staan, maar toch....
ze moeten er gewoon van afblijvenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twans fiets is gisterenavond naast ons huis gestolen!![]()
De fiets hoorde daar ook niet te staan, maar toch....
quote:
Ik kan er niet veel aan doen. Geen idee wie de fiets gepakt heeft en de buren hadden de gordijnen dicht en hebben niets gezien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben zelf niet erg goed in een groep.
Wanneer ze dingen naast mijn huis gaan stelen dan neem ik drastische maatregelen.
Naast het huis had ik grintpadquote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel aan doen. Geen idee wie de fiets gepakt heeft en de buren hadden de gordijnen dicht en hebben niets gezien.
Maar inderdaad just me, ze moeten er gewoon vanaf blijven.
ik heb in mijn voortuin ook grint maar niets gehoord toen daar mijn fiets in november gestolen is.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Kerst is al voorbij hè? Pas weer over ruim 9 maanden.
Slaap op de raarste tijden en wanneer ik niets hoorde dan was mijn vrouw wel wakker.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb in mijn voortuin ook grint maar niets gehoord toen daar mijn fiets in november gestolen is.
jij hebt/had ook een hele dierenstapel
Wij hebben net sinds het najaar tuin langs het huis. Zo'n 10 meter lang. Dat moeten we nog inrichten maar dat kan pas als het beter weer is en als de schilder voor de boeien is geweest.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook leuk. Vooral als het wat slechter weer is.
Naar welke film ga je toe?
quote:
It's been a whilequote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Priem! Hallo jongedame.![]()
![]()
Leuk je hier weer eens te zien.
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:18 schreef Stien_Struis het volgende:
Knokkels en ik hebben besloten dat dit hit gaat worden.
The Hollies hebben met succes een rechtzaak aangespannen wegens plagiaat vanwege enige gelijkheid met Radiohead - Creep. En gewonnen. En toen waren de tekstschrijvers van The Air That I Breathe ineens co-writersquote:
Je bent zelluf een reliekquote:
Polen, hét bolwerk van gelijkwaardigheidquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:01 schreef Stien_Struis het volgende:
*btw die band komt uit gebied in Polen waar het volk dat daar woont als minderwaardig wordt gezien.
The Holliesquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
The Hollies hebben met succes een rechtzaak aangespannen wegens plagiaat vanwege enige gelijkheid met Radiohead - Creep. En gewonnen. En toen waren de tekstschrijvers van The Air That I Breathe ineens co-writers
quote:
Ik heb hier een cd liggen van ze, erg leuk als achtergondmuziekjequote:
Het zit in mijn roots op bepaalde manier, zo ging ik ook ineens peerden fokken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb hier een cd liggen van ze, erg leuk als achtergondmuziekje
quote:
quote:
Toch niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:14 schreef knokkels het volgende:
Monitoren zijn er niet voor gemaakt om te stuiteren
Hij werkt nog welquote:
slimmerdquote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij werkt nog wel![]()
Was de kabelzooi even aan het rechttrekken. Hield hem even tijdelijk in mijn hand, foutje
niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:14 schreef knokkels het volgende:
I resemble that commentquote:
Probeer het eensquote:
quote:
De mijne wel. Jij hebt waarschijnlijk de verkeerde gekocht...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 14:14 schreef knokkels het volgende:
Nee, maar dan zou het zeker niet tumblenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:57 schreef Melting het volgende:
Rustig avondje hier zie ik.
Ik kom net pas binnen vallen.
Veel te drukke agenda deze week.
Dat het rustig is, is stom.quote:
Ik ga zondag weer eens meedoen aan een golfwedstrijdquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:00 schreef Melting het volgende:
Maar daar staat tegenover dat ik weer extra zal genieten van mijn weekend.
je mag er wat ingooien, ik ben ondertussen aan het klooien thuisquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Als er behoefte aan is / animo voor is, wil ik er wel wat muziekjes in gooien tot pakweg 23:00 uur
Succes!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer eens meedoen aan een golfwedstrijd
Ik kan wel even luisteren, maar niet tot 23.00.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
Als er behoefte aan is / animo voor is, wil ik er wel wat muziekjes in gooien tot pakweg 23:00 uur
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
je mag er wat ingooien, ik ben ondertussen aan het klooien thuis
quote:Programma van vandaag
21:20 - 23:00 DJ11 - Klooivitaminen
Welke richting zit je te denken?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begin over dik een minuut.
Verzoekjes / ideeën zijn welkom.
Ik ben met de ledenadministratie bezigquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Melting het volgende:
Ik had ook gepland om wat te gaan klooien, maar dat zit er niet meer in.
Zit nu pas aan mijn avondeten. Kinderfeestje liep iets uit.
Nee, de kinderen hadden tafelfriet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben met de ledenadministratie bezig![]()
was het een feestje zonder frietjes
Geen. Gewoon het vullen van de zendtijd tot 23:00 uur met leuke muziek, waaronder - uiteraard - ook wat nieuwe muziekquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende plaat is speciaal voor onze klooiende just me
Stelletje klooiers!quote:
Oh? Notitie is gemaakt. Morgenvroeg eens opzoeken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Billy Joel heeft samen met Jimmy Fallon ooit eens een geweldige cover van The Lion Sleeps Tonight gedaan, met zo'n loop-pedaal.
Ik hoop dat het geen nachtwerk wordt voor just me.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
Dit liedje van de Scissor Sisters heet Night Work
* just me heeft morgen vrijquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen nachtwerk wordt voor just me.
Ik weet gewoonweg niet wat me hier overkomt!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Gloednieuw nummer van Mike & The Mechanics. Klinkt lekker, vind ik.
Dus dan is het niet erg als het nachtwerk wordt?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer een verzoekje van een bepaalde luisteraar, die allerlei visioenen kreeg van halfnaakte vrouwen met kettingzagen en klopboormachines en dergelijke...
hé, je had visite hier vanmorgen, nog gezien?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:50 schreef Melting het volgende:
Die sound.... komt me bekend voor. Weet even niet waarvan.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
hé, je had visite hier vanmorgen, nog gezien?
Dat is echt hoor.quote:
nee die bedoelde ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is echt hoor.
(Of bedoel je iemand anders?)
ledenadministratiequote:
Goh...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
Maar nee, ik ben niet degene die dit aangevraagd heeft hoor!
Aparte manier van administreren, met een hamer, zaag en een boor.quote:
hakken met de botte bijlquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Aparte manier van administreren, met een hamer, zaag en een boor.
laatste restantjequote:
Toch apart dan. Zo'n onbekende artiest.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Charlie Winston is ongetwijfeld één van de meest gedraaide artiesten in mijn shows.
Ik krijg geen genoeg van zijn muziek.
quote:
Vind ik ook ja. Vorig jaar bij een concert van hem geweest in een klein zaaltje in Amsterdam. Die man verdient echt een veel groter publiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch apart dan. Zo'n onbekende artiest.
dankzij de golfers die wel betalenquote:
Geen idee wie dat moet zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van een jonge zangeres uit Nieuw-Zeeland, die doorbrak met het liedje Royals...
Tof!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van een jonge zangeres uit Nieuw-Zeeland, die doorbrak met het liedje Royals...
Grappig. Bij golf heb je vaak heuveltjes (vorige plaat: Solsbury Hill). En je hebt een green (nu: Green Light). En hierna.... komt Golfquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig. Bij golf heb je vaak heuveltjes (vorige plaat: Solsbury Hill). En je hebt een green (nu: Green Light). En hierna.... komt Golf
Het is wel bijzonder, ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fris nieuw liedje van Lorde. Durft afstand te nemen van haar eerdere sound; dan scoor je sowieso pluspunten
Zeker! Vooral voor iemand die niet zo gevestigd is nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fris nieuw liedje van Lorde. Durft afstand te nemen van haar eerdere sound; dan scoor je sowieso pluspunten
Ik vind er wel meer uit deze periode erg gaaf, maar dit is idd wel één van de betere, ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stiekem toch wel mijn favoriete nummer van UB40
Vervelendquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
Pffff....... zit een schoonzus te helpen, want nichtje heeft morgen iets nodig voor school, en dat moet natuurlijk op het laatste moment.
En als het dan niet werkt, mag de helpdesk weer helpen.
lieve oom Meltingquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
Pffff....... zit een schoonzus te helpen, want nichtje heeft morgen iets nodig voor school, en dat moet natuurlijk op het laatste moment.
En als het dan niet werkt, mag de helpdesk weer helpen.
Sloeg allemaal op deze plaatquote:
Ik wil best wel met mezelf trouwen alleen voor de jurk danquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg allemaal op deze plaat
Een ander geweldig nummer van The Sparks vind ik "I Married Myself"...
Ja, maar dan zitten daar een stel digibeten die me op afstand moeten helpen....quote:
2 jurken!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil best wel met mezelf trouwen alleen voor de jurk dan
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar dan zitten daar een stel digibeten die me op afstand moeten helpen....
met high-heels die zijn gemaakt om te lopenquote:
Ik maak uit zijn naam niet op dat hij bekend is hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
De Finson re-work van Nancy Sinatra en haar klassieker. Finson is een tamelijk onbekende artiest uit Noorwegen (z'n naam doet wat anders vermoeden), die stiekem best leuke tracks produceert.
tijd voor de rehabquote:
jaja....quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon erg leuk gedaan
quote:
Je hebt me op een idee gebracht voor een slotnummerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:36 schreef just me het volgende:
Rise and shine? Ik wil zo nog eerst gaan slapen hoor
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt me op een idee gebracht voor een slotnummer![]()
nee dit is wat ik kenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doe jullie met oude muziek meer plezier hè?
Hierna toch weer een liedje uit 2017, sorry...
vind ik niet ergquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende ga je dit jaar nog veel vaker horen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal het maar verklappen dan... dit is de Italiaanse inzending voor het Songfestival. Ik tip dit voor minimaal een Top 3-klassering.
Ik vind het geen typisch songfestival lied.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal het maar verklappen dan... dit is de Italiaanse inzending voor het Songfestival. Ik tip dit voor minimaal een Top 3-klassering.
Ik heb voortdurend de behoefte om het te horen. In tegenstelling tot dat gedrocht van Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het geen typisch songfestival lied.
Dus grote kans dat het hoger eindigt.
Net zoals Meet her at the carnavalsparade?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb voortdurend de behoefte om het te horen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb voortdurend de behoefte om het te horen. In tegenstelling tot dat gedrocht van Nederland.
quote:I married myself
I'm very happy together
Long, long walks on the beach, lovely times
I married myself, I'm very happy together
Candlelight dinners home, lovely times
This time it's gonna last, this time it's gonna last
Forever, forever, forever
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens een Pet Shop Boys-vrije uitzending.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
als ik met mezelf trouw krijg ik dan dubbel pensioen
Het slotnummer bevat nog wel een basloopje dat rechtstreeks uit een PSB-track is gejat, maar verder gaan we vandaag niet komen.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Was weer leuk om te doen. Jullie bedankt voor het luisteren
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
23:30 - 02:00 Deel 3 met Stien S.
Ciao en ben nog wel ff wakker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik haak wel af.Het is nogal aan de late kant.
Thx voor de tunes man, en trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |