Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
Elke werkdagquote:Op maandag 6 maart 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Gekke vraag maar is dit elke avond op tv tot de grote dag?
Behalve in het weekendquote:Op maandag 6 maart 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Rutte is best wel gay ja.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:46 schreef Nintex het volgende:
Recessie veroorzaakt door Rutte en zijn bankiervriendjes.
Oké Hansquote:Op maandag 6 maart 2017 23:46 schreef NoCigar het volgende:
Hou toch eens op met dat 1000 %. 100% is al alles.
De dieren.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:46 schreef richolio het volgende:
Ik kan geen kant kiezen, voor wie moet ik zijn?
Niet op ZA en ZO, Ama.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Ruttequote:Op maandag 6 maart 2017 23:46 schreef richolio het volgende:
Ik kan geen kant kiezen, voor wie moet ik zijn?
En onnodig groot gemaakt.quote:
Ik heb veel verdiend aan de crisis.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En onnodig groot gemaakt.
Hedgefunds en goldman sucks.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet weet wiens kant je moet kiezen: Kies Pechgod.
Koop jij de onverkoopbare, half ingestorte boerderij dan?quote:
Rutte lacht dit snel weg hoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef bamibij het volgende:
Eerste keer dat ik sympathie krijg voor Rutte
Liever niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen zijn bezig met hun eigen belang, je verwacht het niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Faux. het volgende:
Ja maar kom op. Als er gas + aardbevingen in Holland was had je geen enkele Groninger daarover gehoord hoor.
Ik heb mn baan er aan over gehoudenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik heb veel verdiend aan de crisis.
Ben je gek ofzo?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frontpage humor, dames en heren.quote:
Ditquote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ruttegod.
Geen fan, maar doet het weer prima hier.
Triest dat ze van die schreeuwers achter hem zetten.
Gewoon natuurgebied van makenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Koop jij de onverkoopbare, half ingestorte boerderij dan?
Kijk jongens, een trollpostquote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ruttegod.
Zogenaamd geen geld voor. 1x pompen = een miljard.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef bamibij het volgende:
Noord Zuid lijn![]()
Even de Groningers pleasen
Trap er niet inquote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee man, hij houdt een slap verhaal.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ruttegod.
Vooral als ze zich als calimero blijven gedragen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Randstedelingen geven niks om de provincie
Ik vind het ook jammer dat hij onterecht als zwak wordt afgeschilderd tegenover veel partijen die bergen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken. Realisme prediken net als het CDA, hoe moeilijk het ook is.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ruttegod.
Die komt ook niet op voor Groningenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef nu een 7.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Pechtold zou de Groningers een gratis pil van Drion aanbieden.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die komt ook niet op voor Groningen
9/11quote:
Pechtold stemmenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frontpage humor, dames en heren.
Na deze post is het van een 7.5 naar een 6 gegaanquote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
een 9
als jij niet meer post op fok kan het een 10 worden
Hij wordt in een totaal vijandige omgeving geplaatstquote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pechtold stemmen![]()
Mensen quote dit als je het ermee eens bent
10, maar zo perfect zijn als ik is niet alleen talent maar ook gewoon hard werken.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pechtold stemmen![]()
Mensen quote dit als je het ermee eens bent
Ik heb remigratieplannen.. Don't worry..quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Het is tijd voor een dictatuur. Dat poldermodel is inmiddels ook wel achterhaald. Jammer dat we in Nederland geen goede kandidaten hebben voor een dergelijke rol.
Niet. Ik stem SP. Maar dit is vies gespeeld door Pauwquote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vieze VVD hoe kun je er in vredesnaam op stemmen
Hiddemaquote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Het is tijd voor een dictatuur. Dat poldermodel is inmiddels ook wel achterhaald. Jammer dat we in Nederland geen goede kandidaten hebben voor een dergelijke rol.
Wilders?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Stabiel het volgende:
Omdat marijnissen door de gladheid van rutte kan prikkenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hij wordt in een totaal vijandige omgeving geplaatst
Waarom ook Marijnissen tegenover hem en niet een actieve politicus?
Zwitserland, verder niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
Mensen moeten niet zeiken. Noem 5 landen in europa die het beter hebben
Oneissuepartijquote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je overigens niet op de D66 stemt is de Piratenpartij een prima alternatief
"onverwachte" wending in het programmaquote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Fylax het volgende:
Ik dacht dat het zou gaan over de campagnekrant...
Somalië, Saudi Arabië,USA,China en Turkijequote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
Frieslandquote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
Rutte beloofde 400000 banenquote:Op maandag 6 maart 2017 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat hij onterecht als zwak wordt afgeschilderd tegenover veel partijen die bergen dingen beloven die ze niet waar kunnen maken. Realisme prediken net als het CDA, hoe moeilijk het ook is.
Niet minimaal 1m hebben...quote:
Vragenuurtje om 20.00. Eerder komt Ancilla haar bed niet uitquote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgie.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
De SP heeft nog nooit de regering gekregen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef OProg het volgende:
De SP heeft nog nooit enige verantwoordelijkheid genomen.
Wilders heeft geen enkel goed idee om een dictatuur met hem zinnig te maken.quote:
lever je stempas maar in, dit gaat te ver hoorquote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechte kandidaat. Kan niet eens wat discipline in zijn partij behouden; slechte werving van kandidaten, etc.quote:
Dit is ook weer onzin.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Dan snap jij er bijzonder weinig van.quote:
Tsjernobyl, dat is pas een rampgebied en er wonen gewoon mensen daarquote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mr.Ping het volgende:
Die mensen moeten nog twee uur rijden voor ze terug in dat rampgebied zijn...
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mr.Ping het volgende:
Die mensen moeten nog twee uur rijden voor ze terug in dat rampgebied zijn...
Beetje zoals ancillaquote:Op maandag 6 maart 2017 23:52 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Slechte kandidaat. Kan niet eens wat discipline in zijn partij behouden; slechte werving van kandidaten, etc.
Ben je echt zo simpel dat je die beloftes gelooft?quote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Rutte beloofde 400000 banen
En hij belooft de superrijken van alles... En maakt dat waar
Wanneer mochten vrouwen daar stemmen? CH is echt niet zo heilig als men altijd maar denkt.quote:
Ik heb nog geen stempas gezien.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
lever je stempas maar in, dit gaat te ver hoor
Laat hem eerst maar opdraven bij wat discussies op tv.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilders heeft geen enkel goed idee om een dictatuur met hem zinnig te maken.
Dan kun je nog beter van der Staaij hebben.
Echt niet? Heb hem al 3 weken ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stempas gezien.
Dooddoener die niet relevant is.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:50 schreef Smoofie het volgende:
Welke halvegare gaat voor de Piratenpartij buiten hun hele speerpunt. Ik moet de eerste nog ontdekken die zich heerlijk heeft uitgelaten over een fantastische zorgvisie van de Piratenpartij, een uitmuntend koeiengraasindeweidebeleid.quote:
Die houden ze voor je achter.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stempas gezien.
Lees het programmaquote:Op maandag 6 maart 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke halvegare gaat voor de Piratenpartij buiten hun hele speerpunt. Ik moet de eerste nog ontdekken die zich heerlijk heeft uitgelaten over een fantastische zorgvisie van de Piratenpartij, een uitmuntend koeiengraasindeweidebeleid.
Mensen geloven massaal de CPB doorrekeningen, dat zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel dat je die beloftes gelooft?
De Vriend van Pieter Derksquote:Op maandag 6 maart 2017 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
Wie is dit en waarom is hij niet grappig?
Over migratie was het echt heel slecht gisteren.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke halvegare gaat voor de Piratenpartij buiten hun hele speerpunt. Ik moet de eerste nog ontdekken die zich heerlijk heeft uitgelaten over een fantastische zorgvisie van de Piratenpartij, een uitmuntend koeiengraasindeweidebeleid.
Nee natuurlijk niet. Maar juist hij beloofde meer dan wie dan ook.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je echt zo simpel dat je die beloftes gelooft?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |