SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:03 schreef Certeco het volgende:
Was deze Collin al bekend?Nog niet gezien. Dank voor het posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even gelezen. Lijkt erop dat het geld op is bij de aandeelhouders na het verlies van ruim 400k over 2016. Of de Collin investeerder even 500k neer wil leggen zodat ze nog even door kunnen gaan. Om het geheel interessant te maken heeft men een mooie naar het lijkt opgeklopte prognose neergelegd. Naar mijn idee uitermate groot risico. Dus voor mij wegblijven.
Oh ja de aandeelhouders die platzak is geeft nog een morele borgstelling van 100k.☺

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Sorry. Was al gepost.

twitter:peterverhaar twitterde op donderdag 09-03-2017 om 17:24:34ik heb een flinke investering bij @Crowdestatenl teruggetrokken; hebben niet door dat geld op hun rekening geen rente oplevert reageer retweet

quote:Op donderdag 9 maart 2017 18:03 schreef Certeco het volgende:
Was deze Collin al bekend?Ik doe denk ik het bootje maar ipv dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of iemand van mening dat we die boot ook maar moeten laten wegvaren zonder geld van ons?

Ik ga de boot in (niet figuurlijk hoop ikquote:Op donderdag 9 maart 2017 19:48 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Ik doe denk ik het bootje maar ipv deze
Of iemand van mening dat we die boot ook maar moeten laten wegvaren zonder geld van ons?
 ) omdat ik denk dat het met de zekerheid vrij goed geregeld is via de hypotheek en omdat het verdienmodel begrijpelijk is voor mij, ondanks dat het geen echte vetpot is voor de ondernemer.
 ) omdat ik denk dat het met de zekerheid vrij goed geregeld is via de hypotheek en omdat het verdienmodel begrijpelijk is voor mij, ondanks dat het geen echte vetpot is voor de ondernemer.

Er is een filmpje van een of ander tv programma over deurwaarders waar een schip voor een paar duizend euro verkocht werd. Stond onlangs nog hier op fokquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:35 schreef Aalsmeer15 het volgende:
Ik heb geen idee wat de waarde is van zo'n boot.
lees niks over taxatierapport of zo.
Ik begin er niet aan, klinkt leuk 1e hypotheek maar als tie verkocht moet worden zijn er hier al fokkers die hem bijvoorbeeld voor de helft willen?

Klopt maar ik denk niet dat dit op dit schip van toepassing is. Dit schip hoeft niet via een veiling maar kan onderhands verkocht worden en vervolgens weer in een pool, met deze of een andere rederij, weer zijn rondjes gaan varen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:40 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Er is een filmpje van een of ander tv programma over deurwaarders waar een schip voor een paar duizend euro verkocht werd. Stond onlangs nog hier op fok

Mij niet gezien, de gehele groep heeft dramatische ratings/cijfers!!quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:16 schreef obligataire het volgende:
HCN
Aspen Valley Enschede
5 sterren
Oubaha Beheer.
Ik zou niet te lang wachten

Een hele tijd geleden heb ik (ook van GVE) een soortgelijke e-mail gehad naar aanleiding van een BIBOB-onderzoek van de gemeente Arnhem naar een horeca-ondernemer aan wie ik (en anderen) geld hebben uitgeleend. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Tot op heden is de ondernemer zijn aangegane verplichtingen keurig nagekomen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:44 schreef djh77 het volgende:
Vage bedoeling om de gegevens van alle investeerders op te vragen. Kan Stichting derdengelden niet gewoon worden opgegeven als financier?
[..]

Ik heb helemaal geen zin om met mijn gegevens in een bestand van een gemeente terecht te komen. Laatst er is bij een gemeente bij ons in de buurt een hoop van dit soort gegevens aangeleverd aan journalisten (WOB verzoek). Uiteraard was dit niet toegestaan maar is wel gebeurd door een fout van een ambtenaar. Als in de pitch had gestaan dat de gegevens opgevraagd zouden worden voor een BIBOB verzoek had ik geen investering gedaan en had ik mijn geld aan een ander project besteed. Ik heb geïnvesteerd om de ondernemer te helpen, niet om in een bestand van de gemeente terecht te komen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 23:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden heb ik (ook van GVE) een soortgelijke e-mail gehad naar aanleiding van een BIBOB-onderzoek van de gemeente Arnhem naar een horeca-ondernemer aan wie ik (en anderen) geld hebben uitgeleend. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Tot op heden is de ondernemer zijn aangegane verplichtingen keurig nagekomen.

Ik heb zelf wat in excel in elkaar geknutseld, maar bij GVE heb ik een paar cent verschil bij iedere betaling. Somebody??quote:Op donderdag 9 maart 2017 14:42 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast dank!

Klopt GvE werkt met een andere berekeningswijze dan de meeste andere platforms. Nominale rente TOV effectieve rentequote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:25 schreef FOOIJDONK het volgende:
[..]
Ik heb zelf wat in excel in elkaar geknutseld, maar bij GVE heb ik een paar cent verschil bij iedere betaling. Somebody??

Dank, ik zocht al naar iets van cijfers van de groep. Is het gebruikelijk dat HCN daar geen informatie over geeft? Dan hoef ik dat platform in ieder geval niet meer te bekijken!quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:55 schreef impact9 het volgende:
HCN
Aspen Valley Enschede
Mij niet gezien, de gehele groep heeft dramatische ratings/cijfers!!
De holding spant de kroon: Netto waarde -3,643,792

Ik doe hem ook niet. Ik heb geen concrete negatieve punten, maar weet gewoon te weinig van die branche af.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:55 schreef djh77 het volgende:
Ik doe de boot niet. Ik denk dat hypotheek op een boot minder hard is dan een hypotheek op een huis.

Tja, ik denk dat de enige manier om dit helemaal te vermijden is om niet meer te investeren in branches die voor een eventuele BIBOB screening in aanmerking komen, zoals horeca. Helaas mogen gemeentes zelf hun BIBOB beleid bepalen, dus dat maakt het wel lastig.quote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:17 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om met mijn gegevens in een bestand van een gemeente terecht te komen. Laatst er is bij een gemeente bij ons in de buurt een hoop van dit soort gegevens aangeleverd aan journalisten (WOB verzoek). Uiteraard was dit niet toegestaan maar is wel gebeurd door een fout van een ambtenaar. Als in de pitch had gestaan dat de gegevens opgevraagd zouden worden voor een BIBOB verzoek had ik geen investering gedaan en had ik mijn geld aan een ander project besteed. Ik heb geïnvesteerd om de ondernemer te helpen, niet om in een bestand van de gemeente terecht te komen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FNC projectje gaat op het laatste moment niet door.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |