Ja opzich wel met je eens hoor dat Twente er goed vanaf kwam, maar ik kan er ook niet heel rouwig om zijn. Blijft toch een club met potentie, en we hebben dat toch wel nodig in onze debielencompetitie dat er nog wat clubs zijn die weerstand kunnen leveren.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En toch is het met 2 maten meten
Bij RBC kwamen er ook genoeg kijken
Zonder Ted van Leeuwen gaan ze volgend jaar lekker degraderen . Dus die zijn ook weg zoquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja opzich wel met je eens hoor dat Twente er goed vanaf kwam, maar ik kan er ook niet heel rouwig om zijn. Blijft toch een club met potentie, en we hebben dat toch wel nodig in onze debielencompetitie dat er nog wat clubs zijn die weerstand kunnen leveren.
Zijn al eens gedegradeerd.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder Ted van Leeuwen gaan ze volgend jaar lekker degraderen . Dus die zijn ook weg zo
Dat zal me verbazenquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder Ted van Leeuwen gaan ze volgend jaar lekker degraderen . Dus die zijn ook weg zo
livestream op nu.nlquote:Op woensdag 8 maart 2017 21:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ziggo en Veronica (schijnt nog te bestaan) .
Ronaldje Waterreus is niet voor niets onze eerste keus.quote:Op woensdag 8 maart 2017 21:46 schreef tong80 het volgende:
Geweldige analyses. Pure magie in een notedop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |