Neuh, is mogelijk natuurlijk, maar zo lees ik zijn statement niet perse.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
Maar dan zonder Rutte. Zo lees ik zijn statement.
idd.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik vind het al die ophef over de klimaatverandering maar wat overdreven. Milieuactivisten doen alsof over 20 jaar de helft van de wereld gaat overstromen.
Niet over 20 jaar, al zullen extreme weersfenomenen wel gaan toenemen.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik vind het al die ophef over de klimaatverandering maar wat overdreven. Milieuactivisten doen alsof over 20 jaar de helft van de wereld gaat overstromen.
Ze kunnen ontkennen wat ze willen, dat maakt hun stelling niet waar en de klimaatverandering niet minder onvermijdelijk (als we niet gaan investeren in duurzaamheid).quote:Op maandag 6 maart 2017 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
idd.
Genoeg presidenten ontkennen überhaupt dat mensen daar de hand in hebben.
De verwachting is ook dat vooral Afrika hard geraakt gaat worden door de klimaatverandering met massale vluchtelingenstromen tot gevolg. Dan kun je het probleem onder ogen zien en er nu wat aan proberen te doen of het alsmaar uitstellen om vervolgens met nog ergere vluchtelingenproblematiek te maken te krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet over 20 jaar, al zullen extreme weersfenomenen wel gaan toenemen.
Maar binnen 80 jaar zou zomaar wel kunnen volgens mij.
Misschien een 'ver van je bed show', maar ik hoor vaak de uitspraak voorbij komen dat wij ons land willen doorgeven aan onze kinderen en kleinkinderen maar dan veelal als het over de overheidsfinanciën gaat, maar als het om het leefbaar houden van de aarde gaat dan geldt dat argument ineens niet meer
Nahja wat presidenten vinden boeit me geen flikker. Als het bewezen is dan is het bewezen en daar kan geen persoonlijke mening tegenop. Maar wat tegenwoordig milieuactivisten roepen over brand en moord. Ze doen echt alsof de apocalyps gaat beginnen.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:23 schreef agter het volgende:
[..]
idd.
Genoeg presidenten ontkennen überhaupt dat mensen daar de hand in hebben.
![]()
Ik zou graag zien dat dit domme geneuzel - sorry dat ik deze woorden kies - eens een keer ophoudt. Er zijn minstens 4 partijen nodig voor een coalitie die in beide Kamers een meerderheid heeft. Het is zo klaar als een klontje dat de PVV daar geen deel van uitmaakt. Maar hoe meer mensen hierover blijven speculeren, des te groter is de angst bij kiezers dat de PVV de grootste partij wordt (wat totaal niet relevant is).quote:Op maandag 6 maart 2017 01:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt verder niets. Geen waarde aan hechten want het zegt verder niks.
De VVD gaat net zo makkelijk met de PVV in een kabinet als met de PvdA in 2012, als de verkiezingsuitslag hen die mogelijkheid biedt, in het 'landsbelang' heet het dan.
Ze probeert haar voornaamste speerpunten erin te fietsen; op zich wel begrijpelijk.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:16 schreef vigen98 het volgende:
Ik zit trouwens het debat terug te kijken en man die Thieme is echt domHet gaat over de Nederlandse cultuur begint zij over klimaatverandering
Correct.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze probeert haar voornaamste speerpunten erin te fietsen; op zich wel begrijpelijk.
twitter:DeSpeld twitterde op zondag 05-03-2017 om 23:23:17Heatmap #carredebat https://t.co/1ERZ9OtKfL reageer retweet
Tja wat zegt dit dan? Kan ook gewoon omdat de hoeveelheid licht daar op die plekken zijn dat het daarom ook warmer is.quote:Op maandag 6 maart 2017 02:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DeSpeld twitterde op zondag 05-03-2017 om 23:23:17Heatmap #carredebat https://t.co/1ERZ9OtKfL reageer retweet
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 05-03-2017 om 22:54:00Het verschil in aanpak van Matroos aan het begin vd uitzending vs eind vd uitzending lijkt me dubieus. #Carredebat reageer retweet
XanderGod.twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 05-03-2017 om 22:59:03@woukevscherrenb tussentijds bijstellen is zo mogelijk nog slechter dan de aanvankelijke opzet al was. 😞 reageer retweet
Eens, echt schokkend. Teletekst lijkt ineens op die minister van informatie in Bagdad. "De PvdA doet nog volop mee" ;')quote:Op maandag 6 maart 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
Klaver winnaar....
En nog minstens 10 keer zo bizar: de gekleurde pro-PvdA-berichtgeving van de NOS op Teletekst:
[ afbeelding ]
Asscher was totaal onzichtbaar en eindigde volgens de kijkers bijna onderaan, maar de NOS maakt een headline van een PvdA-opmerking. Bizar én gekleurd.
Dubieus.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 06-03-2017 om 00:46:03Zojuist spraken we met Diana Matroos: 'Ik merkte ineens aan het publiek dat het anders moest.' Morgen in Rutger en Maxim op campagne reageer retweet
Eigenlijk is de PvdD veel meer dan een dierenpartij. Thieme krijgt dan ook regelmatig de vraag waarom men de naam niet wijzigt.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:54 schreef agter het volgende:
[..]
Correct.
En ik vind haar zeker niet dom.
Zetels halen voor een dierenpartij.
Dan ben je eigenlijk gewoon best wel slim als mens.
Jan Roos en Baudet moeten dit nog maar elkaar zien te krijgen voor hun eigen standpunten.
Petje af voor Marianne, wat dat betreft.
Hij heeft gelijk. Rutte kwam er heel gunstig vanaf.quote:Op maandag 6 maart 2017 03:12 schreef monkyyy het volgende:
twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 05-03-2017 om 22:54:00Het verschil in aanpak van Matroos aan het begin vd uitzending vs eind vd uitzending lijkt me dubieus. #Carredebat reageer retweet
XanderGod.twitter:XandervdWulp twitterde op zondag 05-03-2017 om 22:59:03@woukevscherrenb tussentijds bijstellen is zo mogelijk nog slechter dan de aanvankelijke opzet al was. 😞 reageer retweet
Ik begin trouwens ook een donkerbruin vermoeden te krijgen waarom Nieuwe Wegen nul komma nul aandacht krijgt bij de NPO. Die partij kan immers schadelijk zijn voor de PvdA...quote:Op maandag 6 maart 2017 05:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Eens, echt schokkend. Teletekst lijkt ineens op die minister van informatie in Bagdad. "De PvdA doet nog volop mee" ;')
Ze vervulde haar rol op zich niet slecht, maar ze had in haar rol moeten blijven en alle kandidaten hetzelfde moeten behandelen. Met name Rutte kwam er heel goed af.quote:Op maandag 6 maart 2017 07:18 schreef Evertjan het volgende:
snap ook niet dat RTL een lichtgewicht als Matroos dit debat liet doen. Zij leest normaal gesproken alleen voorgekauwde stukjes voor vanaf de autocue
Dat denken alle partijen die geen succes hebben.quote:Op maandag 6 maart 2017 08:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begin trouwens ook een donkerbruin vermoeden te krijgen waarom Nieuwe Wegen nul komma nul aandacht krijgt bij de NPO. Die partij kan immers schadelijk zijn voor de PvdA...
Dat zal best, maar ik merk dat ik heel anders tegen de campagne aankijk nu ik vooraf al heb besloten om een kleine partij te steunen. In vorige jaren ging ik voor gevestigde partijen als de PvdA en D66.quote:Op maandag 6 maart 2017 08:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat denken alle partijen die geen succes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |