sws is Henk Krol de terechte winnaarquote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Hoe kun je Rutte als winnaar aanwijzen kleurloos en niet straight to the point
gratis koffiequote:
En wat is je geniale oplossing daarvoor? Maar je middelvinger opsteken naar de rest van de EU en hopen dat alles goedkomt?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef warp995 het volgende:
[..]
Oh ja totaal geen crisis geweest he? met griekenland ging het ook topp
Krolsman is nooit een winnaarquote:Op zondag 5 maart 2017 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sws is Henk Krol de terechte winnaar
mwah, vraag me af of debatteren op zondag hem daadwerkelijk winst op zou leverenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef Politicus69 het volgende:
Als je omdat het Zondag is een groot debat afzet ben je sowieso een idioot
Segers, er is een aanslag!!!!
Boeit mij dat nou, het is zondag
Ja allemaal leuk voor hemquote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee dat mag niet van Buma, we moeten dit leren van hem
Vreemd inderdaad met de financiële debacles in o.a Griekenland.quote:
Rutte gaat terecht voor het (in)ternationaal belang..... en kiest wat goed lijkt. Fyck het referendom.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Rutte leest echt niet wat de kiezer wilt
VVD dus in de min, PVV in de min. Gaat echt spannend worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
Rutte's strategie om als een premier over te komen werkt niet echt.
Voor mij is de D66 op dit onderwerp van belang omdat het een balans vormt met het anti-Europese sentiment. In een coalitie zou het geen kwaad hebben om een pro-Europees geluid te hebben. Een poldermodel eigenlijk; elkaar een beetje indammen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is niet persee jammer, dat is gewoon pechtold en daarom stem ik ook niet op d66 terwijl ik het verder een prima partij vindt. Nouja, alhoewel er meer haken en ogen zijn, het gedraai van verhoeven over het referendum of het afvallen van studentenlening.
Duidelijk juist, versloeg klaver en was grappig met krol.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:41 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Hoe kun je Rutte als winnaar aanwijzen kleurloos en niet straight to the point
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |