Introverten zijn gevoelig voor signalen vanuit hun omgeving. Maar is prima meid.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:36 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat past meer bij een extravert, die gevoelig zijn voor signalen uit de omgeving. Gezien dit en je OP snap je zelf ook niet veel van introvertie.
Nee hoor, juist het tegenovergestelde... ken jezelf... Misschien Freud die de termen heeft bedacht eens raadplegen?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Introverten zijn gevoelig voor signalen vanuit hun omgeving. Maar is prima meid.
Wellicht moet je dan beter schrijven, want de toon in deze post (en je OP, en heel dit topic) is anders:quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik dat uurtje zat was? Leer begrijpend lezen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nergens staat dat ik dat uurtje zat was? Leer begrijpend lezen.
Right.... Heel positief.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh. Mensen beginnen een verhaal en dat gaat maar door zonder ruimte vrij te houden voor anderen. Ik heb letterlijk gesprekjes gehad met mensen die 1 uur lang aan het woord waren zonder te vragen: hoe is het met jou eigenlijk.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:29 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wellicht moet je dan beter schrijven, want de toon in deze post (en je OP, en heel dit topic) is anders:
[..]
[..]
Right.... Heel positief.
Maar als het je geen probleem is, maak dan geen topic erover.
Haha, ook wat ik dacht.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:29 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wellicht moet je dan beter schrijven, want de toon in deze post (en je OP, en heel dit topic) is anders:
[..]
[..]
Right.... Heel positief.
Maar als het je geen probleem is, maak dan geen topic erover.
Zo volwassen als een klein kind dat op z'n plek wordt gezet, na niet de aandacht krijgen waar het om krijste.quote:
Je kan je aanpassen aan de situaties, ene keer ben je niet stil te krijgen en andere keer ben je stil door te luisterenquote:
Je verveelt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:48 schreef Kamina het volgende:
[..]
Zo volwassen als een klein kind dat op z'n plek wordt gezet, na niet de aandacht krijgen waar het om krijste.
Hmmmmm nice. Klopt wel idd. Had hier nooit van gehoord!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je kan je aanpassen aan de situaties, ene keer ben je niet stil te krijgen en andere keer ben je stil door te luisteren
Ik luister wel, maar vind dat mensen nogal lang over zichzelf doorgaan. En dat ergert na een tijdje. Afwimpelen doe ik niet wel netjes een einde maken ah gesprek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:01 schreef Bananenpap het volgende:
Met alle respect TS, maar het klinkt alsof je helemaal niet luistert naar die sprekende mensen, maar ze gewoon niet durft af te wimpelen.
Mensen zijn nou eenmaal een beetje egoïstisch. Ik luister ook niet altijd naar iedereen. Alleen maar over jezelf kunnen praten vind ik dan wel weer een grote afknapper. Zou dat ook niet zo snel doen.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmmm nice. Klopt wel idd. Had hier nooit van gehoord!
Vindquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:10 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik vindt TS, net als zijzelf, ook heel speciaal.
Dat is jammer voor je, want zoals je zelf beklaagt, draait de wereld niet om één mens.quote:
Nou redelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Weer wat geleerdzkr een verademing?
Ik herken dat ook bij mijzelfquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou redelijkkan mij sws nooit classificeren als echt uitgesproken iets.ben altijd wel een midden iets.
Ligt eraan. Als het alleen maar negatief is is het allebei niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Beter dat mensen over zichzelf praten dan dat ze lopen te kwekken over anderen.
Ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:23 schreef AMFACAB het volgende:
Ja als jij niks zegt.. moet de ander dan ook maar stil zijn?
laat ze je pohi zien dan denken ze dat niet meerquote:Op zondag 5 maart 2017 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen denken dat ik heel stil ben, niets zeg, erg verlegen ben,
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |