Kneuzen, lelijkerds (die er wat aan kunnen doen, onverzorgd)quote:Op zondag 5 maart 2017 22:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat voor soort mens voel jij je verheven over?
Ja misschien wel een beetjequote:Op zondag 5 maart 2017 22:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij had toch al 3 maanden zelfvertrouwen.
Heb jij een narcisme in pillenvorm 3x daags gekregen?
Afgezien van dat je je relaas over ego begint met over jezelf te praten, wil ik je erop wijzen dat introvert zijn en een goede luisteraar zijn, twee verschillende eigenschappen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
TS is IRL een stil timide vrouwtje, dame, whatever. Ben geen muurbloempje, maar ben zeer zeker introvert. Dit betekent ook dat ik het heel fijn vind om echt naar mensen te luisteren. Dus echt luisteren, zonder meteen te willen antwoorden of in gedachten met de volgende zin bezig te zijn.
Na jaren introvert zijn merk ik wel dat mensen freaking ego zijn. Ze vinden het fantastisch om over zichzelf te praten en vooral ook maar veel over zichzelf te praten. Vooral bij iemand als ik. Ik krijg ook vaak complimenten dat ik fijn luister. Het valt mij op dat mensen niet eens bij mij vragen, ey hoe gaat het met jou eigenlijk?
Ik merk dat ik door dat gepraat van mensen al niet eens meer sociaal wil zijn, het zuigt al mijn energie op.
Vandaar ook de vraag: waarom praten mensen zo graag en dan vooral over zichzelf? Als ik sommige mensen maar laat uitpraten zijn ze serieus gewoon 3 uur bezig met over zichzelf praten en volgt er nog een uur met roddels over anderen.
Dit ja, het één heeft niets te maken met het ander.quote:Op maandag 6 maart 2017 08:15 schreef Kamina het volgende:
[..]
Afgezien van dat je je relaas ocer ego begint met over jezelf tepraten, wil ik je erop wijzen dat introvert zijn en een goede luisteraar zijn, twee verschillende eigenschappen zijn.
Waarom voel je je beter dan hun? Je weet niet wat er in hun leven speelt.quote:Op maandag 6 maart 2017 06:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Kneuzen, lelijkerds (die er wat aan kunnen doen, onverzorgd)
Omdat de ander te weinig praat; in de hoop dat diegene wat meer aansluitingspunten kan herkennen en alsnog wat meer deelneemt.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
Vandaar ook de vraag: waarom praten mensen zo graag en dan vooral over zichzelf?
Het is een van de kenmerken die past bij iemand die introvert is, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 6 maart 2017 08:15 schreef Kamina het volgende:
[..]
Afgezien van dat je je relaas over ego begint met over jezelf te praten, wil ik je erop wijzen dat introvert zijn en een goede luisteraar zijn, twee verschillende eigenschappen zijn.
Omdat je daar altijd wat aan kunt doen. Iedereen heeft een douche en een wasmachine tochquote:Op maandag 6 maart 2017 12:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom voel je je beter dan hun? Je weet niet wat er in hun leven speelt.
Dat jij neerkijkt op mensen is vreemd. Je bent continu jankende over jezelf en nu kijk je neer op anderen en staar je 10 minuten naar je zelfbeeld.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat je daar altijd wat aan kunt doen. Iedereen heeft een douche en een wasmachine toch
Ik janken over mezelf, nog evenquote:Op maandag 6 maart 2017 17:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat jij neerkijkt op mensen is vreemd. Je bent continu jankende over jezelf en nu kijk je neer op anderen en staar je 10 minuten naar je zelfbeeld.
Lol.
Man je jankt in elke topic over jezelf.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Doe maar, ben wel benieuwd wanneer dat voor het laatst was dan
Introvert iemand zal minder snel iemand in de rede vallenquote:Op maandag 6 maart 2017 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is een van de kenmerken die past bij iemand die introvert is, uitzonderingen daargelaten.
Ja doe dat liever nietquote:Op maandag 6 maart 2017 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Introvert iemand zal minder snel iemand in de rede vallen
quote:Op maandag 6 maart 2017 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Man je jankt in elke topic over jezelf.
quote:Op maandag 6 maart 2017 17:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Doe maar, ben wel benieuwd wanneer dat voor het laatst was dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |