Wat zouden jullie in deze situatie doen??
Het leeftijdsverschil is idd redelijk groot, maar eigenlijk zegt leeftijd niets. De een is op z'n zestiende al meer volwassen dan de ander op z'n 24e. Het gaat toch om het gevoel? Als hij jou leuk vindt, en jij hem, dan moet je er m.i. gewoon voor gaan.
Als dan later blijkt dat het toch niet gaat heb je het tenminste geprobeerd.
Niet geschoten is altijd mis.
Heel veel succes met je beslissing Fruija!
Wel oppassen he?
Suk6!
Ik met een 8 jaar jongere vrouw(17): dezelfde mening, maar ik zou er voor moeten oppassen dat ik niet te snel verleid wordt
Andersom.. als ik met iets met een vrouw zou krijgen van 8 jaar jonger.. zou ik denk ik wel rustig aan proberen.. kijken hoe het gaat. Wie niet waagt wie niet wint he?
maar het leeftijdsverschil is wel groot en ik zou mezelf eigenlijk ook niet echt met een vrouw van 24 kunnen zien.. (dan hou ik het liever bij meiden van mijn eigen leeftijd), maar als jij het gevoel hebt dat het goed zit, moet je het zeker doen!
leuk al dat al die reakties positief zijn tot nu toe.
[Dit bericht is gewijzigd door mj_oke op 17-11-2000 17:34]
quote:Dit is dus de persoon in kwestie, heb hem zelf de link gegeven hoor
Op 17 november 2000 17:34 schreef mj_oke het volgende:
Gewoon doenleuk al dat al die reakties positief zijn tot nu toe.
ik was 21 en mijn ja.. uhh.. ex scharrel om dat beest een naam te geven was sorry is 29 ja.. je hoort veel uit je omgeving maar ik ging ervoor.. en de jongens waren voorzichtig met me.. of dat nou door de leefdtijdverschil zat weet ik niet.. maakt ook niet uit.. ze waren lief voor me..
en nu.. ben ik vrijgezellig.. en laat alles op mij afkomen jonger of ouder ik zie het wel.
ga er voor zou ik zeggen, en als het een echte heer is ja dan doet ie alles in overleg.. en met respect.
succes
quote:Nou, wat let jullie nog!
Op 17 november 2000 17:34 schreef mj_oke het volgende:
Gewoon doenleuk al dat al die reakties positief zijn tot nu toe.
* Fannetje speelt even voor relatiebemiddelaar en stuurt Fruija richting mj_oke of andersom
Zo, weer twee vrijgezellen minder!
sorry hoor.. ik moet er niet aan denken..
quote:Dank je wel hoor, het heeft geholpen
Op 17 november 2000 18:04 schreef Fannetje het volgende:
Nou, wat let jullie nog!* Fannetje speelt even voor relatiebemiddelaar en stuurt Fruija richting mj_oke of andersom
Zo, weer twee vrijgezellen minder!
Nooit geweten dat jij en MJ gevoelens voor elkaar hadden... en dat alleen meer door de woensdag avondjes gezellig te zwemmen...
Ik gun het jullie echt , een beter koppel bestaat er niet.. (oeps behalve Grenco en ik
)
Nog even dit, hoeveel ouders bestaan erwel niet waar de vrouw 32 is en de man 40...
en dat is niet vreemd?!
Mijn leraar scheelt 18! jaar met zijn vriendin...
Groetjes, Lee (freakje)
quote:Beetje vreemde reactie vind ik dit.
Op 17 november 2000 18:08 schreef Jer het volgende:
24 zijn en iemand van 16 willen????sorry hoor.. ik moet er niet aan denken..
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |