abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_476721
Ik ken al een poos een hele lieve jongen. In het begin was hij gewoon een bekende. Toen we elke woensdag gingen zwemmen met een groep van gem. 10, begon ik hem steeds leuker te vinden. Ik sprak hem ook steeds meer via ICQ. Ik weet dat hij mij ook leuk vindt. Hartstikke leuk zou je denken, maar er is 1 probleem. Ik heb 16 en hij 24. Dat is een groot verschil. We weten nu gewoon niet wat we moeten doen, er iets van maken of onze gevoelens laten voor wat het is.

Wat zouden jullie in deze situatie doen??

pi_476759
Tja, ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten, maar ik zou zeggen: ga ervoor en kijk waar het op uitloopt.

Het leeftijdsverschil is idd redelijk groot, maar eigenlijk zegt leeftijd niets. De een is op z'n zestiende al meer volwassen dan de ander op z'n 24e. Het gaat toch om het gevoel? Als hij jou leuk vindt, en jij hem, dan moet je er m.i. gewoon voor gaan.
Als dan later blijkt dat het toch niet gaat heb je het tenminste geprobeerd.

Niet geschoten is altijd mis.

Heel veel succes met je beslissing Fruija!

pi_476772
rustig aan...
uit
  vrijdag 17 november 2000 @ 16:46:03 #4
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_476834
Gewoon doen. Liefde kent geen grenzen, dus ook niet die van de leeftijd. Liefde is mooi, dus geniet ervan.

Wel oppassen he?

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 november 2000 @ 16:48:20 #5
862 Arcee
Look closer
pi_476842
Ik ben het helemaal met Fannetje eens.

Suk6!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 17 november 2000 @ 16:49:45 #6
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_476846
Mijn mening zit tussen Logos en dalai in, doe het rustig aan en geniet ervan zoals het nu is. Als hij echt de moeite waard is en je voelt je helemaal goed bij hem, ga ervoor.
The Internets, I needs it..
pi_476890
Nou vraag ik me ook af, wat zouden jullie in zijn situatie doen?? Dat wil ik eigenlijk ook wel weten
pi_476906
Ik zou er gewoon voor gaan
  vrijdag 17 november 2000 @ 17:06:39 #9
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_476938
Ik met een 8 jaar oudere vrouw(33): hmmm, ligt er aan, zie mijn eerdere mening.

Ik met een 8 jaar jongere vrouw(17): dezelfde mening, maar ik zou er voor moeten oppassen dat ik niet te snel verleid wordt

The Internets, I needs it..
pi_476960
Hmmz... op zich moet het kunnen, tis idd wel aardig verschil zeker omdat jullie toch een ander soort leven hebben.. maar take it easy and enjoy zou ik zeggen..

Andersom.. als ik met iets met een vrouw zou krijgen van 8 jaar jonger.. zou ik denk ik wel rustig aan proberen.. kijken hoe het gaat. Wie niet waagt wie niet wint he?

vrijdag 17 november 2000 @ 17:13:21 #11
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_476966
Ik zou er inderdaad voor gaan, het gaat om het gevoel en niet om de leeftijd. Leeftijd zegt toch helemaal niets??
pi_476978
Ik zou r als ik jou was ook voor gaan..

maar het leeftijdsverschil is wel groot en ik zou mezelf eigenlijk ook niet echt met een vrouw van 24 kunnen zien.. (dan hou ik het liever bij meiden van mijn eigen leeftijd), maar als jij het gevoel hebt dat het goed zit, moet je het zeker doen!

Verbaal genie in love!
pi_476985
Als ik verliefd zou worden op een jongen/man van 28 (= dus 8 jaar ouder)en het zou wederzijds zijn, dan zou ik er wel voor gaan.
pi_477059
Gewoon doen

leuk al dat al die reakties positief zijn tot nu toe.

[Dit bericht is gewijzigd door mj_oke op 17-11-2000 17:34]

pi_477070
quote:
Op 17 november 2000 17:34 schreef mj_oke het volgende:
Gewoon doen

Dit is dus de persoon in kwestie, heb hem zelf de link gegeven hoor
  vrijdag 17 november 2000 @ 17:49:24 #16
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_477126
ik was 16 mijn ex 26 so what..
ik gedroeg me ouder en hij jonger..
ging voor een tijdje goed.. totdat ik gek werd op een ander en de relatie heb verbroken.

ik was 21 en mijn ja.. uhh.. ex scharrel om dat beest een naam te geven was sorry is 29 ja.. je hoort veel uit je omgeving maar ik ging ervoor.. en de jongens waren voorzichtig met me.. of dat nou door de leefdtijdverschil zat weet ik niet.. maakt ook niet uit.. ze waren lief voor me..
en nu.. ben ik vrijgezellig.. en laat alles op mij afkomen jonger of ouder ik zie het wel.
ga er voor zou ik zeggen, en als het een echte heer is ja dan doet ie alles in overleg.. en met respect.
succes

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_477205
quote:
Op 17 november 2000 17:34 schreef mj_oke het volgende:
Gewoon doen

Nou, wat let jullie nog!

* Fannetje speelt even voor relatiebemiddelaar en stuurt Fruija richting mj_oke of andersom

Zo, weer twee vrijgezellen minder!

vrijdag 17 november 2000 @ 18:08:12 #18
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_477211
24 zijn en iemand van 16 willen????

sorry hoor.. ik moet er niet aan denken..

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_477214
quote:
Op 17 november 2000 18:04 schreef Fannetje het volgende:
Nou, wat let jullie nog!

* Fannetje speelt even voor relatiebemiddelaar en stuurt Fruija richting mj_oke of andersom

Zo, weer twee vrijgezellen minder!

Dank je wel hoor, het heeft geholpen
voor mj.oke (zijn echte nick)
pi_477248
Gewoon lekker voor gaan!
8 jaar verschil is trouwens helemaal niet zo veel hoor. Mijn laatste vriendinnetje was 13 jaar jonger (19) en we hadden het heel leuk.
pi_477279
Hee Fruija,

Nooit geweten dat jij en MJ gevoelens voor elkaar hadden... en dat alleen meer door de woensdag avondjes gezellig te zwemmen...
Ik gun het jullie echt , een beter koppel bestaat er niet.. (oeps behalve Grenco en ik )

Nog even dit, hoeveel ouders bestaan erwel niet waar de vrouw 32 is en de man 40...
en dat is niet vreemd?!
Mijn leraar scheelt 18! jaar met zijn vriendin...

Groetjes, Lee (freakje)

twinkel*,
  vrijdag 17 november 2000 @ 19:06:03 #22
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_477286
Toen ik 16 was,had ik ook een vriend van 24,en we waren harstikke verliefd op elkaar en dat ging hartstikke goed!
Het hoeft helemaal geen probleem te zijn,als je echt verliefd op elkaar bent,ga er dan voor!
succes meis!
doei
pi_477347
quote:
Op 17 november 2000 18:08 schreef Jer het volgende:
24 zijn en iemand van 16 willen????

sorry hoor.. ik moet er niet aan denken..

Beetje vreemde reactie vind ik dit.
Je valt toch niet op iemand vanwege zijn/haar leeftijd? Je valt toch op zijn/haar karakter?
pi_477371
owkee leeftijd moet eingelijk niets uitmaken vind ik persoonlijk als je gek bent op een persoon en die persoon ook op jou is er niets stoms toch?... maar ik denk wel dat veel mensen tegen de persoon van 24 zullen zeggen dat hij een jonge vriendin heeft.. dat zou wel voor problemen kunnen zorgen maar als jij en hij gelukkig zijn wie heeft dan het lef om jullie het geluk dat jullie samen hebben aftepakken... ik hoop niemand
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_477455
hoop ik ook Chandler
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')