Ah bedankt, checklist is inderdaad handig.quote:Op donderdag 9 maart 2017 16:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Die moet je strikken en losmaken en dat kost veel tijd. Dit zijn elastieken met een schuifje erop, heb je binnen 1 tel je schoenen aan of uit.
Een helm heb je natuurlijk ook nodig. En eventueel een tijdritstuurtje voor op je fiets, hangt er vanaf of dat mag bij de wedstrijd die je gaat doen en hoe serieus je het neemt. Op de meeste sites van triathlons staan trouwens hele checklisten van regels en wat je nodig hebt.
Delft zit op zaterdag vol met paupervolk uit het Westlandquote:Op woensdag 8 maart 2017 22:46 schreef MiG31 het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat mijn neef in Delft studeert. Het was dus heel snel geregeld om daar een nachtje te slapen. Ik moet nu alleen uitkijken dat hij mij niet het studentenleven op de zaterdag in sleurt!
Heb er echt zin in!
Zo kort voor je wedstrijd vind ik het ook maar vreemde trainingen.. Kan je dan niet beter een paar 1000tjes op HM tempo pakken?quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef mosselmossel het volgende:
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.
Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Ik ben weer binnen, wel een flinke duit armer. Heel lieve buren inderdaad..quote:
Nu begin ik toch te twijfelen of je straks Nederlands kampioen wordt op de hm. Maar ik kan het mis hebben, en dat het toch toptrainingen zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:53 schreef mosselmossel het volgende:
Rare training gehad. 2x4minuten, 6x2, 2x6, 2x3. Snap niet echt waar het nou goed voor is, maar hij zal er wel een idee mee hebben.
Maandag 3x(10x100m) Ook weer zoiets. Rare training. Vraag me nog af of ik die ga doen, een week voor de Stevensloop. En o ja, Donderdag staat er dan weer 3x(5x2minuten) op het programma.
Ja, ik dacht ik doe eens wat anders, zei hij. En ja, ik lijk wel een zolderkamerautist dat ik er zo op reageer, maar ik vind het rare trainingen. Let wel: schema is gericht op HM in tweede helft van maart (Stevensloop/Drunen/Venlo)
Hier precies gelijk!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 07:42 schreef steffelonio het volgende:
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
quote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Mercy het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.
zijn er ook fokkers hier die morgen de spa francorchamps run gaan doen?
ik ga morgen de halve marathon daar lopen![]()
Het is zelfs live te volgen![]()
Nice!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:00 schreef Mr.B. het volgende:
Ik krijg weer bezorgde blikken, collega's die voorzichtig informeren naar mijn gezondheid of me extra taart toeschuiven als er getrakteerd wordt, dus ik weet dat ik weer aardig op racegewicht zit
De afgelopen maanden erg veel km's gemaakt en dat is ook wel te zien. Volgens mij ben ik dit millennium nog niet zo licht geweest![]()
En dat is mooi, vier weken voor Rotterdam
Dit jaar nog zak chips of nootjes Casa Guard binnengekomen!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 07:42 schreef steffelonio het volgende:
Mijn gewicht kruipt de laatste weken omhoog, ondanks de marathon training. Ik sta mezelf veel meer chips, nootjes ed toe. Niet echt handig, maar ik heb soms gewoon echt eetbuien.
Wel even zwaaien dan en iets herkenbaars aantrekken, zoals een pandapak oid, anders is het zo staren naar dat schermpjequote:Op vrijdag 10 maart 2017 08:45 schreef Mercy het volgende:
Hallo allemaal,![]()
Het is alweer even geleden dat ik iets heb laten horen hier, lezen lukt soms wel maar verder te druk.
zijn er ook fokkers hier die morgen de spa francorchamps run gaan doen?
ik ga morgen de halve marathon daar lopen![]()
Het is zelfs live te volgen![]()
Ai, maar bekijk het positief, je hebt nog 2 dagen om te herstellenquote:Op vrijdag 10 maart 2017 09:19 schreef Quoi het volgende:
Ik heb woensdag wat teveel hooi op mijn vork genomen. Voel zo ongeveer alles dat je kunt voelen op hardloopvlak. Handig hoor, vlak voor de CPC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |