Ergens misschien, maar dat is sowieso een andere discussie. Van Hawk Eye raak je bijv niet geblesseerd. Kunstgras is gewoon een schande en het speelt zo anders dan een normaal veld. De club die er wekelijks op speelt heeft een behoorlijk voordeel.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dat zou je ook kunnen zeggen van het feit dat er vorige week doellijntechnologie was
En na de wedstrijd van vorige week was het kampioenschap binnen zeker? Zo'n tyfushekel aan dat opportunistische gedoe hier.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Maar ik ben nu gewoon even lekker op z'n Feyenoords pessimistisch, op basis van de laatste veel te veel jaren
Gewoon van de 40-45 corners geen een die gevaarlijk werdquote:Op zondag 5 maart 2017 14:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Qua cornerverhouding hebben we wel gewonnen.
Het voetbalt wel ook echt gewoon anders. Zeker als je zoals Feyenoord vooral ook lekker wil smijten met krachten.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Letterlijk inderdaad. Zit hem gewoon tussen de oren bij Feyenoord, vorige week was ik echt wel onder de indruk maar als je dan tegen Sparta zo presteert
Dit ja. Kansloos gedoe.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En na de wedstrijd van vorige week was het kampioenschap binnen zeker? Zo'n tyfushekel aan dat opportunistische gedoe hier.
Kan snel gaan inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:43 schreef Haringkop het volgende:
Toch weer apart, vorige week vrijwel ongenaakbaar en nu als bloedende prooi..
Vanaf minuut één totale chaos, lange ballen en miscommunicatie.
Oh ja ik ben het zeker met je eens, als je alleen al ziet hoeveel spelers er bij Feyenoord geblesseerd raakten, dat is natuurlijk geen toevalquote:Op zondag 5 maart 2017 14:42 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ergens misschien, maar dat is sowieso een andere discussie. Van Hawk Eye raak je bijv niet geblesseerd. Kunstgras is gewoon een schande en het speelt zo anders dan een normaal veld. De club die er wekelijks op speelt heeft een behoorlijk voordeel
Iedereen die deed/doet of Feyenoord al kampioen wasquote:Op zondag 5 maart 2017 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Mijn voorspeling van een paar wedstrijden geleden blijft overeind.
Feyenoord verspeelt nog 9 tot 12 punten (nu dus nog 6 tot 9). Ajax circa 5.
Het verschil na 34 wedstrijden komt daarmee op +1 tot -2 punten.
Het is toch ook niet zo dat Sparta aan de lopende band thuiswedstrijden wint? Gewoon naar jezelf kijken, het was een grote teringbende..quote:Op zondag 5 maart 2017 14:42 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ergens misschien, maar dat is sowieso een andere discussie. Van Hawk Eye raak je bijv niet geblesseerd. Kunstgras is gewoon een schande en het speelt zo anders dan een normaal veld. De club die er wekelijks op speelt heeft een behoorlijk voordeel
Vitesse 4 dagen eerder nog.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
dat kunstgrasveld is geen excuus
ajax heeft volgens mij daar toch gewoon gewonnen
Wie is dan precies dat iedereen?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:44 schreef DP026 het volgende:
[..]
Iedereen die deed/doet of Feyenoord al kampioen was
Tegen ADO alle geluk van de wereld, tegen PSV door het oog van de naald en nu falen tegen Sparta dat nog een zware bekerduel in de benen had.
Denk dat iedereen zijn mening nu weer terug gaat draaien gezien het programma van Feyenoord, want zo werkt dat in Nederland
Zeg ik ergens dat het geen teringbende was? Nee, Feyenoord was gewoon dramatisch. Zeg alleen dat kunstgras pure aids is. De club die er vaker op speelt heeft gewoon een voordeelquote:Op zondag 5 maart 2017 14:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het is toch ook niet zo dat Sparta aan de lopende band thuiswedstrijden wint? Gewoon naar jezelf kijken, het was een grote teringbende..
Wat heeft dat met mijn voorspelling te maken?quote:Op zondag 5 maart 2017 14:44 schreef DP026 het volgende:
[..]
Iedereen die deed/doet of Feyenoord al kampioen was
Tegen ADO alle geluk van de wereld, tegen PSV door het oog van de naald en nu falen tegen Sparta dat nog een zware bekerduel in de benen had.
Denk dat iedereen zijn mening nu weer terug gaat draaien gezien het programma van Feyenoord, want zo werkt dat in Nederland
wie moet hij er anders in zetten dan...quote:Op zondag 5 maart 2017 14:47 schreef Pascalus het volgende:
Die Bilal is trouwens een parodie op een voetballer. Snap niet waarom Gio hem er altijd inzet want hij voegt echt niks toe.
Dan is er nog steeds iets aan de hand, dan hebben we een kans laten liggen om Ajax op 8 punten te zetten.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
het zou een wonder zijn mocht blijken om kwart over vier dat er helemaal niets aan de hand is....
Toen hij geblesseerd raakte en hij nog maar op 10% kon spelen merkte ik niet zo veel verschil met zijn normale invalbeurten eigenlijkquote:Op zondag 5 maart 2017 14:47 schreef Pascalus het volgende:
Die Bilal is trouwens een parodie op een voetballer. Snap niet waarom Gio hem er altijd inzet want hij voegt echt niks toe.
Het is ook lastig om iets toe te voegen als je geblesseerd raakt.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:47 schreef Pascalus het volgende:
Nee, verre van. Dat geloof ik allemaal pas als we in de kampioenswedstrijd 5-0 voorstaan in de laatste minuut want Zorya-wedstrijden zitten altijd een stuk meer in mijn gedachten dan relaxte wedstrijdenquote:Op zondag 5 maart 2017 14:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En na de wedstrijd van vorige week was het kampioenschap binnen zeker? Zo'n tyfushekel aan dat opportunistische gedoe hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |