Goede kans dat ik tekort kom, want ik zit te veel binnen. Ik slik wel regelmatig van die Centrum-vitaminepillen bij de maaltijd. Zit in principe 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid aan vitamine D in.quote:
Die leven ook in een continue staat van relatieve duisternis.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont weet hoe het werkt.... maar dan nog.... als veel mensen continue klagen van "ja weinig daglicht, ik haat die korte dagen bla bla." dan ga je daar ook vanzelf in mee als je dat continue hoort...
Kantoormensen hebben daar een handje vol van.
Ik dacht eerst ook dat een winterdip meer een ludieke term was dan dat het werkelijk iets betekende. Totdat ik ineens klachten had (o.a. slecht slapen) en iemand mij erop wees. Dan ga je lezen wat een winterdip is en blijkt het op allerlei fronten te kloppen. Ook gekke dingen als: zin hebben in chocola. Ik had die weken echt herhaaldelijk repen chocola in huis gehaald...quote:Op zondag 5 maart 2017 11:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is van mening dat de winterdip ook aangepraat wordt.....
Ja, minder zonlicht heeft effect op je, maar goed, Oscar is sowieso niet zo van wazig geneuzel
Nou, indirect hebben ze er last van. Wanneer het hartstikke hard regent, zijn de mensen die je aan de telefoon krijgt een stuk sneller geirriteerd dan als het zonnig is. Het moet je maar opvallen. En dan kan jij hun zonnetje zijnquote:Op zondag 5 maart 2017 11:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Net als mensen die altijd maar klagen als er wat regen valt.... zonder water geen leven...je kan regen ook als iets positiefs zien. En aangezien we niet van suiker of poppenstront gemaakt zijn, hup paraplu mee en ga lekker een wandeling maken ofzo in het bos. Waai uit bij het strand.
Kantoormensen die zeiken over regen. Ik denk dan altijd; GAST! Je zit fucking binnen! Je hebt er toch geen last van?
Maar goed, Oscar z'n kijk op de wereld wijkt nogal eens af met de rest.
Slecht slapen kan heel veel oorzaken hebben. Vaak oorzaken die simpel op te lossen zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat een winterdip meer een ludieke term was dan dat het werkelijk iets betekende. Totdat ik ineens klachten had (o.a. slecht slapen) en iemand mij erop wees. Dan ga je lezen wat een winterdip is en blijkt het op allerlei fronten te kloppen. Ook gekke dingen als: zin hebben in chocola. Ik had die weken echt herhaaldelijk repen chocola in huis gehaald...
De mens is gewoon een raar wezentje
Ja, maar dat hele "Geirriteerd zijn vanwege de regen" dat praat men elkaar ook grotendeels aan.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou, indirect hebben ze er last van. Wanneer het hartstikke hard regent, zijn de mensen die je aan de telefoon krijgt een stuk sneller geirriteerd dan als het zonnig is. Het moet je maar opvallen. En dan kan jij hun zonnetje zijn![]()
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:57 schreef knokkels het volgende:
Tring
Tafeltje dekje met een maaltijd. Ja meneer ik heb een maaltijd voor u.
Hij had het huisnummer goed. Alleen de straatnaam he
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel wat dingetjes doen tussen 13 en 15 oid.
quote:Programma van vandaag
13:00 - 15:00 DJ PaRo - Doet Wat Dingetjes
Sinds ik thuis zit, eet ik veel later dan voorheen. Regelmatig pas in de loop van de avond. Zonder computer- of tv-scherm zou ik me een uur vervelen voor het slapen gaan. De telefoon laad ik op in de computerkamer, niet in mijn slaapkamer. En die ligt 's nachts ook niet naast me.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Slecht slapen kan heel veel oorzaken hebben. Vaak oorzaken die simpel op te lossen zijn.
Eten na 8 uur (ja ik geloofde het eerst ook niet, maar sinds ik niet meer na 8 uur eet, slaap ik stukken beter).
Uur voor het slapen gaan geen computerscherm/telefoonscherm meer bekijken.
Telefoon laten opladen in de woonkamer. Niet naast je bed.
Nederlanders klagen inderdaad bizar snel over het weer.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar dat hele "Geirriteerd zijn vanwege de regen" dat praat men elkaar ook grotendeels aan.
Ik merk juist in de zomer wanneer het heet is, dat mensen dan ook erg chagrijnig kunnen zijn.
Het is dus gewoon nooit goed, en mensen, vooral Nederlanders zijn een klaagvolk.
En daar klaag ik dan weer over.
Ik heb de bezorger dan ook maar de goede kant opgestuurd.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En die arme bejaarde maar vergaan van de honger
..... uhm.. En dat is voor jou een reden de andere kant op te gaan?quote:Owww, er staat me inderdaad wat bij dat de vorige chauffeur die kant ook opging.
Straks blijkt dat het gewoon gaat om de afwas doen en stofzuigen. Horen wij alleen maar het geluid daarvan...quote:
Je bent goed ingeburgerd.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar dat hele "Geirriteerd zijn vanwege de regen" dat praat men elkaar ook grotendeels aan.
Ik merk juist in de zomer wanneer het heet is, dat mensen dan ook erg chagrijnig kunnen zijn.
Het is dus gewoon nooit goed, en mensen, vooral Nederlanders zijn een klaagvolk.
En daar klaag ik dan weer over.
Ik heb in de stromende regen verkeer staan te regelen. Collega die bij me stond was aan het zaniken.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederlanders klagen inderdaad bizar snel over het weer.
Ik ben niet van suiker, maar sinds ik veel thuis zit, heb ik het sneller koud en zo. Het is gewoon een kwestie van waar je aan gewend bent. Ik had vroeger een bijbaantje als postbode. Dan moet je ook door weer en wind. Nooit problemen mee gehad; het hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb in de stromende regen verkeer staan te regelen. Collega die bij me stond was aan het zaniken.
En ik waande me op een tropisch eiland. Geen last van, ik had het zelfs warm
Mijn interne verwarming staat altijd best hoog.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet van suiker, maar sinds ik veel thuis zit, heb ik het sneller koud en zo. Het is gewoon een kwestie van waar je aan gewend bent. Ik had vroeger een bijbaantje als postbode. Dan moet je ook door weer en wind. Nooit problemen mee gehad; het hoort er gewoon bij.
Van die weeïge nattemensengeurquote:Op zondag 5 maart 2017 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik als kantoor mens klaag wel over regen, ik moet nl wel met fiets en trein om op op kantoor te komen. Het is echt vervelend om nat geregend in de trein te zitten.![]()
Ik als buitenmens klaag ook wel eens over regen, maar alleen als het net niet te hard gaat om te mogen schuilen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik als kantoor mens klaag wel over regen, ik moet nl wel met fiets en trein om op op kantoor te komen. Het is echt vervelend om nat geregend in de trein te zitten.![]()
Dagelijks even een uur wandelenquote:Op zondag 5 maart 2017 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet van suiker, maar sinds ik veel thuis zit, heb ik het sneller koud en zo. Het is gewoon een kwestie van waar je aan gewend bent. Ik had vroeger een bijbaantje als postbode. Dan moet je ook door weer en wind. Nooit problemen mee gehad; het hoort er gewoon bij.
Vervelen? Zet je wasmachine vast klaar voor de volgende dag. Ruim de keuken op. Etc. Lees een boek. Je kan zoveel doen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds ik thuis zit, eet ik veel later dan voorheen. Regelmatig pas in de loop van de avond. Zonder computer- of tv-scherm zou ik me een uur vervelen voor het slapen gaan. De telefoon laad ik op in de computerkamer, niet in mijn slaapkamer. En die ligt 's nachts ook niet naast me.
Ik moet inderdaad meer naar buiten, dat klopt...quote:Op zondag 5 maart 2017 12:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dagelijks even een uur wandelen
Ben je buiten = vitamine D = je beter voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |