Ah, oké.... dan is het goedquote:Op zondag 5 maart 2017 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
We waren gewoon in een culturele bui terwijl we naar Mambo No 5 luisterden
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas dat er een uitzending was![]()
Ik snapte al niet waarom het gesprek steeds over klassieke muziek ging
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet nu pas dat er een uitzending was![]()
Ik snapte al niet waarom het gesprek steeds over klassieke muziek ging
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
"I drink my coffee black..... like my soul."
Mogguhquote:
Tja ik heb gisteravond moeten werkenquote:Op zondag 5 maart 2017 11:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mogguh
wow, wat ben ik vroeg wakker vandaag
Ik ben wat vroeger mijn bed ingegaan, extreem gaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tja ik heb gisteravond moeten werken
Was waarschijnlijk vanwege de bad moon risingquote:Op zondag 5 maart 2017 11:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook al. Gisteren zo moe dat ik zelfs overdag nog even een paar uurtjes heb bijgeslapen. Desondanks afgelopen nacht rond 01:30 uur moe genoeg om te gaan slapen. Ik was bang dat ik rond 06:00 uur wakker zou worden, maar het werd na tienen. Eindelijk een achterstandje ingehaald
Bad Moon Rising?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk vanwege de bad moon rising
CCR zong hetquote:Op zondag 5 maart 2017 11:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bad Moon Rising?
Als jij het zegt, dan is dat zo
Er blijkt wel zoiets als een winterdip te bestaan. Ik dacht altijd dat dat een grapje was, totdat ik zelf bepaalde klachten had en iemand mij op een winterdip wees...quote:
vitamine D al laten testen?quote:Op zondag 5 maart 2017 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er blijkt wel zoiets als een winterdip te bestaan. Ik dacht altijd dat dat een grapje was, totdat ik zelf bepaalde klachten had en iemand mij op een winterdip wees...
Of de maan ook invloed heeft, weet ik niet
Minder zonlicht => Minder vitamine D inname => Minder serotonineaanmaak => Dip.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is van mening dat de winterdip ook aangepraat wordt.....
Ja, minder zonlicht heeft effect op je, maar goed, Oscar is sowieso niet zo van wazig geneuzel
quote:Op zondag 5 maart 2017 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan wel wat dingetjes doen tussen 13 en 15 oid.
Volle maanquote:Op zondag 5 maart 2017 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er blijkt wel zoiets als een winterdip te bestaan. Ik dacht altijd dat dat een grapje was, totdat ik zelf bepaalde klachten had en iemand mij op een winterdip wees...
Of de maan ook invloed heeft, weet ik niet
* OscarMopperkont weet hoe het werkt.... maar dan nog.... als veel mensen continue klagen van "ja weinig daglicht, ik haat die korte dagen bla bla." dan ga je daar ook vanzelf in mee als je dat continue hoort...quote:Op zondag 5 maart 2017 11:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Minder zonlicht => Minder vitamine D inname => Minder serotonineaanmaak => Dip.
Dit is dan wel weer extreem grof gezegd, maar in de basis is het hoe het werkt.
Alleen is persoon A er gevoeliger voor dan persoon B. Nature vs Nurture, genetische/biologische aanleg enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |